Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Doomoo paras imetystyyny?

Vierailija
01.11.2011 |

Moo. Oon ettimässä hyvälle ystävälleni babyshower-lahjaa ja haluaisin ostaa parhaimman mahdollisen imetystyynyn... tällä hetkellä olen päätymässä Doomoo merkkiseen imetystyynyyn, kun sitä on ylistetty niin monessa viestissä. Onko hyvä lahja vai pitäisikö vielä katsoa muita juttuja? Ystäväni meinaa imettää mahd pitkään, sen olen tarkistanut jo etukäteen :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen Doomoo-tyynyyni (mulla pienempi koko). Olen aika pienikokoinen (163 cm), joten tyyny ei saa olla liian iso/korkea. Muutoinkin tyyny on mukavan tuntuinen, ulkotyynyn kangas helposti pestävissä jne. (Olen mä tosin joutunut pesemään sen sisätyynynkin styroksipalleroineen oksennustautisen vauvan jäljiltä. Onnistui sekin.)

Aikoinaan ostin juuri tuon tyynyn lähinnä siksi, että en löytänyt muuta yhtä hyvän näköistä (neutraali yksivärinen, ilman mitään nalleja tms.) Aikoinaan niitä oli kahdella eri kankaalla, jos on edelleen näin, niin kantsii valita se kalliimpi, ei niin keinokuituinen.

Miinusta on se, että toista lasta imettäessäni tyynyn sisätyyny hajosi ja styroksipallerot pääsivät helposti ulos, jos ulkotyynyn vetoketju avautui vähänkin. Lisäksi tyyny on nyt jo tosi kulahtanut ja littana. Mutta on se tosiaan ollut kaksi vuotta kovassa käytössäkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän