Kuva plösöstä kropastani, millä kuntoon?
Tässäpä kaunistelematon kuva 37-vuotiaan mamman kropasta. Mahaa ei ole vedetty sisäänpäin eikä muutakaan kikkailua tehty. Siinä se ihramaha roikkuu. Yksi synnytys takana, lapsi syntyi 3v. sitten ja masu on ihanan löllö edelleen. Selässäkin vyötärön kohdalla vähän läskiä ja jenkkakahvat. Tuntuu ihan hirveältä katsella hyvässä kunnossa olevien naisten kroppia, kun oma maha roikkuu. Olen treenannut ahkerasti, ja lihakset tuntuu olevan vatsan seudulla ihan ok kunnosssa, mutta kun tuo ihra pitäisi saada pois.
Olen ollut lihavammassakin kunnossa, joten siinä mielessä olen todella tyytyväinen, mutta kun tuo maha ei vain häviä laihdutuksesta huolimatta. Pitäisi varmaan laihduttaa lisää, mutta sitten tissit varmaan häviäisivät kokonaan.
Kuva:
http://aijaa.com/v.php?i=009398982691.jpg
Kommentit (53)
ja pidät sen sillee niin se jää kyllä silleen.
pakko olla provo. Nyt pitää sitten kehua, että eipä uskois?
Ei tuo paha ole, kivan tasaisesti jakautuu tuo ylimääräinen. Kuntoon saat laihduttamalla, jos sen tunnet tarpeelliseksi. Eli ruokavaliota, ja muuten en ota kantaa siihe kuin että huonot hiilarit pois, ne turvottaa.
Tosi kauniit rinnat sinulla muuten! Kateeksi käy.
Liikuntaa eli löydät pois salilla ja rinnat vähän roikkuu, mutta muuten aika hyvä kroppa. Tuo on vaatteet päällä eli esim tiukat farkut päällä tosi kauniskin kroppa!
mies
ja ihanat rinnat! älä rääkkää itseäsi vaan opettele rakastamaan kroppaasi ja itseäsi siellä kropan sisäpuolella. tee asioita jotka tuottavat kokonaisvaltaista hyvää oloa! :)
sä et saa tota vatsaa pois ilman kunnon laihdutusta.Sulla on liikaa rasvaa ja sun pitää valita oletko loppuelämäs hieman pullukka ja isompirintainen vai hoikka pienemmillä rinnoilla.Voihan olla ettei kuppikoko edes niin paljon pienene,kokeile.
Mulla neljä lasta ja viides tulossa, enkä varmaan ikinä enää saa noin hyvää kroppaa. Ole tyytyväinen!
Mä olen itse selvästi sua laihempi (näkyy mm. takapuolen koossa sulla :) ja mulla on aika lailla samanlainen maha. Se ei vain häviä. Mulla on kaksi synnytystä takana, vatsalihakset treenattuna, mutta löysä vatsa ja "siirtyneet" vatsalihakset eivät enää vanhemmalla iällä palaudu.
Jos haluat tuosta parantaa, niin laihduta vielä. Kyllä sulla näyttäisi lihakset kunnossa olevan (habaa näyttäisi olevan) joten varmaan tuon masun alla on lihasta, ja saanet varmaan mahaa pois laihduttamalla.
Jos et tuohon ole nyt ihan tyytyväinen, et ole sitä koskaan. Aina on joku paikka joka ei miellytä.
Eli rasva kertyy mahaan. Lantio ei näytä kovin leveältä, itse asiassa peppu on pieni verrattuna mahaan. HYvä, että olet saanut laihdutettua, sillä omenavartalossa rasva tosiaan kertyy vyötärölle (rasvaa tosiaan näkyy kyljissä ja selässä). Ja se on terveydelle paljon haitallisempaa kuin päärynävartalo, eli jossa rasva kertyy lantiolle ja reisiin.
Voi olla, että omenakroppainen ja synnyttänyt nainen ei saa mahaansa koskaan sellaiseksi ihan slimmiksi, mutta uskoisin, että vielä vähän laihduttamalla tilanne muuttuu. Ainakin vyötärön ja selän kertymät häviävät. Ja treenaa vain lisää syviä lihaksia, eli korsetti kuntoon!!! Se edesauttaa omenavartaloisen tilannetta paljon!
Rintojen kokoon en osaa ottaa kantaa, todennäköisesti pienenevät mutta eivät mene "pusseiksi", koska ovat suht kiinteät ja pystyt.
t. Fysioterapeutti :)
Liikuntaa eli löydät pois salilla ja rinnat vähän roikkuu, mutta muuten aika hyvä kroppa. Tuo on vaatteet päällä eli esim tiukat farkut päällä tosi kauniskin kroppa!
mies
Jos nuo tissit ovat riippuvat, niin tervetuloa katsomaan näitä riipputissejä, joissa nännit osoittavat kohti maata ;-)
painojen tai esim. kahvakuulan kanssa. JOku zumba tai bodypum jos tykkäät ohjatusta liikunnasta.
Lisää proteiineja ja kasviksia, täysjyväviljaa, hyviä rasvoja. Herkkuja vaan kerran viikossa. Siinä se on.
Mua ottaa päähän, että ennen raskautta painoin yli 5 kg vähemmän. Imetyksen aikana laihduin tosi hoikaksi, ja olin tyytyväinen kroppaani. Sit imetyksen jälkeen lihoin ja paisuin kuin pullataikina, ja olen nyt laihduttanut 10kg. Mutta tuo maha... Sitä ei ilmeisesti kuvasta kuitenkaan näe kunnolla. Mun kroppa on sellainen, että mulle mahtuu 38 koon alaosat, mutta yläosa pitää olla suunnilleen kokoa 42 tai jopa 44, jotta esim. jokin paita yltää kunnolla mahan alle. Muuten se jää silleen kivasti siihen mahan päälle ja ihokin saattaa vilkkua. Tuttu lääkäri kysyi pari viikkoa sitten, että ootko uudelleen raskaana!
On mulla varmaan jokin itsetunto-ongelma tuosta mahasta, tiedän kyllä, etten ole enää varsinaisesti läski, sitäkin ehdin olla, joten periaatteessa pitäisi olla tyytyväinen. Mut tiedän monia ikäisiäni synnyttäneitä naisia, joilla on maha ihanan pieni. Ehkä iho saattaa hieman olla vetelä mut läskiä heillä ei ole.
Varmaan itsekin ymmärrät, että valtaosa täällä olevista olisi todella tyytyväinen hoikkaan varteesi. Kehujako kalastelet?
Itse en kyllä laittaisi alastonkuvia nettiin, mutta kukin tavallaan..
mies
Jos nuo tissit ovat riippuvat, niin tervetuloa katsomaan näitä riipputissejä, joissa nännit osoittavat kohti maata ;-)
Olet oikeassa, ihan kauniit rinnat, ei roiku. Jotenkin tuli katsottua väärin ekalla kerralla, nännitkin nöpöttää kivasti :)
tuollainen omenavartalo, kuten joku jo sanoikin. Käytännön vinkki: mahaa saa aina vedettyä sisäänpäin, mut peppua ei :) Tällä olen itse lohduttautunut. Mullakin maha tulee esiin, vaikka mitat on 165 / 58. Ole onnellinen noista rinnoista, jotka ovat säilyneet imetyksestä huolimatta kunnossa. Mulla yksi imetys vei kaiken puhdin rinnoista, se on varmaan se mun suurin kompleksi.
Varmaan itsekin ymmärrät, että valtaosa täällä olevista olisi todella tyytyväinen hoikkaan varteesi. Kehujako kalastelet?
Itse en kyllä laittaisi alastonkuvia nettiin, mutta kukin tavallaan..
Uskoisin, että suurimmalla osalla tälläkin palstalla on mua hoikempi tai treenatumpi kroppa. En ole tosiaan kehuskelemassa tällä masulla täällä. Eihän se ole mikään "hoikka varsi"!! Tuossa toisessa ketjussa oli sellainen hoikkavartinen tyttö esittelemässä kroppaansa. Suurin osa mun naispuolisista kavereista on synnyttänyt, ja niillä ei tuollaista masua kyllä ole!!!
Totta kai tiedän, että lihavia naisia on, mutta ei mielestäni raskaus tarkoita automaattisesti sitä, että nainen muuttuu lihavaksi eikä sen jälkeen saa kroppaansa enää pienennettyä.
Niin, ja mietin kyllä, että pistänkö kuvan kropastani tänne, mutta kun täällä on jo miestenkin vehkeet nähty ja kuva on rajattu niin, että ei siitä mua tai meidän kämppää tunnista, niin ajattelin että mikä ettei.
Olen iloinen, että joku kehui mun rintoja, niihin olen itsekin suht tyytyväinen, olin ihan varma, että pitkän imetyksen ansioista rinnat alkavat roikkua, mutta onneksi tilanne ei mennyt siihen. Totta kai ymmärrän, että useampi synnytys muuttaa juuri rintojen tilannetta paljon, mutta mun mielestä vähän riippuvat rinnat eivät ole mitenkään rumat! Usein rippuvat rinnat ovat myös isot, joten koko korvaa rinnan mallin mielestäni. Ja näin ymmärtääkseni miehetkin ajattelevat. Ja nehän saa nostettu liiveillä hyvin esiin.
Että näin.
Miksi minusta näyttää että mahasi on todella turvoksissa? Löysä maha on usein alhaalla, sulla pingottuu jo heti tissien alta.
Vaikka itse kokeilin karppamista huonolla menestyksellä, lihoin 7 kiloa, voisin silti suositella sinua kokeilemaan. Tuntuu aika epärealistiselta kun paino vaan nousi mutta maha litistyi. Tai selvitä ainakin mistä toi turpoaminen johtuu, olet todennäköisesti yliherkkä jollekkin ruoka-aineelle.
Kaksi sektiota takana, ja paino kivasti palautunut 50 kg:aan (163 cm), mutta maha löllöttää samalla tavalla. Nyt oon aloittanut muokkausjumpan, jossa keskitytään juuri syviin lihaksiin, katsotaan auttaiskos. Jumppaan vaan ap sinäkin!
t. satakiloinen keijukainen...