Vielä Mikkosista...ne ovat paikallislehdissä
valittaneet koulukyydityksistä, haukkuneet julkisesti paikalliset (ihan kunnollisen) taksiyrittäjän ja vaatineet Myrskylän kuntaa korvaamaan heille kyydityksistä aiheutuneet kustannukset. He siis eivät halua heille allokoitua taksikyytiä käyttää (koska se on huono?!). OVat itse kuskanneet lapset kouluun ja haluavat kunnalta korvauksen tästä. Kunnanhallitus tästä kieltäytyi ja Mikkoset pillastuivat.
Jotenkin tuli mieleen, että rangaistaanko tässä nyt heitä omasta ylimielisyydestään...
Kommentit (3)
Ovat valittaneet ihan kaikesta ja todistelleet, että kaikki on kiinni vaan omasta valinnasta.
Haluanpa vaan nähdä kuinka voi olla samaa aikaa kotiäiti, omaishoitaja ja tienata rahat toimeentuloa varten. Kaikkihan on vain omista valinnoista kiinni.
Rankaiseeko tämä entiteetti minuakin, kun olen, öööh... vaikka valittanut veroista?
invataksin vain omaan käyttöön, mutta ei sitä ikävää herra B:tä, joka ei laita lapsilta turvavöitä kiinnin vaan sanoo, että laittakaa itse. TTA:sta tulee vielä Myrskylän kunnalle kalliimpi kuin siitä leukemiaa sairastavasta lapsesta, joka viimeksi oli viedä kunnan vararikkoon.