Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuva plösöstä kropastani, millä kuntoon?

Vierailija
01.11.2011 |

Tässäpä kaunistelematon kuva 37-vuotiaan mamman kropasta. Mahaa ei ole vedetty sisäänpäin eikä muutakaan kikkailua tehty. Siinä se ihramaha roikkuu. Yksi synnytys takana, lapsi syntyi 3v. sitten ja masu on ihanan löllö edelleen. Selässäkin vyötärön kohdalla vähän läskiä ja jenkkakahvat. Tuntuu ihan hirveältä katsella hyvässä kunnossa olevien naisten kroppia, kun oma maha roikkuu. Olen treenannut ahkerasti, ja lihakset tuntuu olevan vatsan seudulla ihan ok kunnosssa, mutta kun tuo ihra pitäisi saada pois.

Olen ollut lihavammassakin kunnossa, joten siinä mielessä olen todella tyytyväinen, mutta kun tuo maha ei vain häviä laihdutuksesta huolimatta. Pitäisi varmaan laihduttaa lisää, mutta sitten tissit varmaan häviäisivät kokonaan.

Kuva:

http://aijaa.com/v.php?i=009398982691.jpg

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sulla on ikääsi nähden hyvä runko ja kauniit rinnat. Pientä hienosäätöä vyötärölle ja se on siinä.

Vierailija
42/53 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minusta näyttää että mahasi on todella turvoksissa? Löysä maha on usein alhaalla, sulla pingottuu jo heti tissien alta.

Vaikka itse kokeilin karppamista huonolla menestyksellä, lihoin 7 kiloa, voisin silti suositella sinua kokeilemaan. Tuntuu aika epärealistiselta kun paino vaan nousi mutta maha litistyi. Tai selvitä ainakin mistä toi turpoaminen johtuu, olet todennäköisesti yliherkkä jollekkin ruoka-aineelle.

Ei se ole turvoksissa... Se on mahalaukunkin kohdalta ihan pehmeä, siis läskiä. Turvonnut mahahan on sellainen kovan tuntuinen. Lisäksi mulla selvitettiin erään toisen syyn takia todella tarkkaan ruoka-aineallergiat alkaen laktoosi-intoleranssista, maitoallergiasta, keliakiasta ja monista muista ruoka-aineista. Ja iki-ihana mahantähystyskin tehtiin.

Mua ärsyttää just tuo, kun se läski alkaa heti rintojen alta. Mä saan siitä tissien alta käsillä kiinni mahtavan makkaran ;-) Sen takia ne yläosat pitää olla niin isokokoisia (42-44),, että tuoo vatsakumpu peittyy kunnolla.

Pitää kokeilla karppaamista, jonkin verran sitä noudatankin. Mutta kuten tässäkin ketjussa moni on sanonut, niin olen omenavartaloinen (kuten siis useimmat miehet) ja siksi tuo mahapallo on tuollainen kaljamahan näköinen turvonnut kasa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ap:lla ja ihan tosissaanko mammat täällä kehottaa tyytymään?! Itseä ainakin oksettaa tämä kroppa ihan fyysisesti ja siksi haluaisin eroon makkaroistani... 3,5kk synnytyksestä, mutta laihtuminen pysähtyi 1kk jälkeen täysin, vaikka imetän. Karppaus alkaa tänään!

Vierailija
44/53 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ymmärtämäään, että tuollainen on ihan perushyvä vartalo aikuiselle naiselle. Ai missi tai malli, mutta ei vastenmielinenkään. Noin yleisesti. Jos taas oma estetiikantaju sanoo, että peilikuva ei miellytä, kannattaa tehdä asialle jotain (=treenata ja syödä vähemmän paskaa)

Erityisesti meille omenille nopeat hiilarit on myrkkyä. Sokeri, vehnäjauho (=vaaleat leipätuotteet ja pasta) minimiin ja tilalle täysjyvää, proteiinia ja hyviä rasvoja.

Vierailija
45/53 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2011 klo 12:09"]

Tässäpä kaunistelematon kuva 37-vuotiaan mamman kropasta. Mahaa ei ole vedetty sisäänpäin eikä muutakaan kikkailua tehty. Siinä se ihramaha roikkuu. Yksi synnytys takana, lapsi syntyi 3v. sitten ja masu on ihanan löllö edelleen. Selässäkin vyötärön kohdalla vähän läskiä ja jenkkakahvat. Tuntuu ihan hirveältä katsella hyvässä kunnossa olevien naisten kroppia, kun oma maha roikkuu. Olen treenannut ahkerasti, ja lihakset tuntuu olevan vatsan seudulla ihan ok kunnosssa, mutta kun tuo ihra pitäisi saada pois.

Olen ollut lihavammassakin kunnossa, joten siinä mielessä olen todella tyytyväinen, mutta kun tuo maha ei vain häviä laihdutuksesta huolimatta. Pitäisi varmaan laihduttaa lisää, mutta sitten tissit varmaan häviäisivät kokonaan.

Kuva:

http://aijaa.com/v.php?i=009398982691.jpg

[/quote]Mahahan on pinkee eikä roikkuva.

Vierailija
46/53 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin maha roikkuu? Itselläni maha ROIKKUU siis siinä pikkareiden yläreunan kohdalla pikkarit voi upota sinne roikkuvan mahan alle. Ap:llähän on hiukan masua, ei mitenkään pahasti, mutta ei se todellakaan roiku. Ottaisin ilomielin tuollaisen masun.

Vierailija
47/53 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2011 klo 12:14"]

Liikuntaa eli löydät pois salilla ja rinnat vähän roikkuu, mutta muuten aika hyvä kroppa. Tuo on vaatteet päällä eli esim tiukat farkut päällä tosi kauniskin kroppa!

mies

[/quote]

Tissit roikkuu? :D No ei tasan roiku. t.ei ap

Vierailija
48/53 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee syviä vatsalihaksia aamuin illoin. Eli menet lattialle makaamaan, nostat jalat yhtä aikaa kohti kattoa, lasket maahan ja nostat taas kattoa kohti. Toistelet tätä vaikkapa viiteenkymmeneen asti kerralla, niin hyvä tulee! :) Sitten jos syöt paljon vehnäpitoisia ruokia, niin vaihda ne täysjyvään. Täytyy muuten vielä sanoa, että sulla on täydelliset tissit!!

Vierailija
49/53 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkoselkä työntää aina mahaa tuolla tavalla eteenpäin. Ei kannata alkaa extremeoppien kannattajaksi ettei terveys mene. Kukaan ei voi muuttaa selkärankaansa mutta Wii opettaa notkoselkäisen seisomaan oikeassa asennossa.

Vierailija
50/53 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, tosin olen 5cm pidempi ja 5kg painavampi ja tiedän että fiksulla ruokavaliolla ja kuntosalilla yhdistettynä aerobiseen harjoitteluun tää läski sulaa kesään mennessä. Menet salille hankkimaan itsellesi korsetin lihaksista ja massaa olkapäihin ja maha ja pylly sulaa samalla. Lisäksi pitkiä kävelylenkkejä, hiihtoa, fillarointia jne niin kesällä olet elämäsi kunnossa. Ruokavalion pitää myös toki olla siisti. Tsemppiä!

Vierailija
51/53 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää avaus on vuodelta 2011....

Vierailija
52/53 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa kropassa on vähän ylimääräistä löysää, vaikka normaalikroppaiselta näytätkin ja mittojenkin mukaan olet.

Ruokavalio on painonpudotuksessa se kaikista tärkein ja haasteellisin osuus. Onko mahasi hieman turvonnut? Suosittelisin vähentämään hieman pastan, vaalean leivän ja sokerin syöntiä. Ja vaikka yksi liikuntakerta lisää viikkoon, ihannehan olisi treenata se 2-4krt viikossa, puolet aerobista ja puolet lihasta.

Mutta ei tuo ole yhtään pahannäköinen kroppa! Pienellä fiksauksella siitä saa vielä paremman, ja mikäli laiskuus yllättää niin ei sekään haittaa, oikeanlaiset vaatteet päällä näytät varmasti upealta.

Vierailija
53/53 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi vartalotyyppi jolla on suora keskivartalo (eli ei selkeää vyötäröä) ja hoikat jalat, tyyliin Paula Koivuniemi ja Anitra Ahtola (ei nyt äkkisiltään tule muita mieleen). Eli jos lihot, lihot vatsanseudulta ja jalat pysyy silti hyvänä, hoikahkona.

Jos siis haluat vatsan pois, katoaa rinnat aikalailla ja jalat saattavat tulla aika tikuiksi. Tämän lisäksi on vatsanalueen laihdutus varmaan vaikeimmasta päästä. Alkoholi myös lihottaa vatsanseutua.

suunnitteletteko lisää lapsia?