Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sorry nyt kauheasti, mut karseeta paskakahvia sitä kylässä ollessa juotetaan

Vierailija
01.11.2011 |

pahimmat on nämä, jotka ei itse juo kahvia ja ostavat jotain spar-skeidaa. Yökyökhyiyök. Ällöintä on ollu saada mikrossa lämmitettyä litkua. Enää en juo jos ei osata tarjota kunnon kahvia. Työpaikallakin vedetään jotain pohjaanpalanutta litkua.. Suomalaisten kahvikulttuuri on kotioloissa melko järkkyä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimmat on nämä, jotka ei itse juo kahvia ja ostavat jotain spar-skeidaa. Yökyökhyiyök. Ällöintä on ollu saada mikrossa lämmitettyä litkua. Enää en juo jos ei osata tarjota kunnon kahvia. Työpaikallakin vedetään jotain pohjaanpalanutta litkua.. Suomalaisten kahvikulttuuri on kotioloissa melko järkkyä.

vieraalle, joka ei juo kahvia? Teetä? Kunnon ihanaa Liptonin Yellow Labelia, pussiteetä tietysti, eiks niin.

Hyi saatana millaista paskaa sitä kylässä ihmisille juotetaan.

Vierailija
2/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraalle, joka ei juo kahvia? Teetä? Kunnon ihanaa Liptonin Yellow Labelia, pussiteetä tietysti, eiks niin.

Voi kuule tervetuloa maistelemaam. Teelajeja löytyy lukuisia ja viineissä myös. Meillä ramppaa jatkuvasti vieraita ja olisi kurjaa jos joutuis tarjoamaan paskaa. Terkuin AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus olan juonut pakosta tai sen takia että joku on valmiksi keittänyt. En siis edes tiedä miltä kahvin kuuluu maistua, koska se munusta maistuu pahalle aina.

Meillä kahvia keitetäänkin alta 10 kertaa vuodessa, kun joskus harvoin käy joku kylässä, joten kahvinkeitinkin on vuodelta -94 halppismerkki ja vielä pelittää. ;-D

Mä juon ihan pussiteetä. Ja ihan hyvältä maistuu.

Vierailija
4/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viinejäkään ei löydy yhtään, koska meillä ei juoda alkoholia, kun sekin maistuu pahalle. ;-D

Vierailija
5/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 tarjoilee vieraille vaan paskakahvia tai pussiteetä. Siitähän tässä on kyse eikä siitä mitä itse juo. En itse juo punaviiniä, mutta siltikään en tarjoa illanistujaisissa mahdollisimman halpaa kuraa punkun ystäville.

Vierailija
6/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelle tarjoan parempaa. Oudommille ja velvollisuusvieraille tarjoan sparin halpiskahvia.

Vierailija
7/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliimmaksihan tuo tulee ja kuka hölmö kutsuu kahville ei-toivotun henkilön? Kummallista junttendaalia sitä löytyykin. Eikä kahvi ole edes niin kallista, joten ??

Vierailija
8/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on nykyään niin kallista, että katson vähän kenelle tarjoan parempaa. Oudommille ja velvollisuusvieraille tarjoan sparin halpiskahvia.

Niin siis säästät sitä avattua pakettia ja käytät vain arvovieraille? Ehkä sen takia sekin kahvisi maistuu skeidalta.

Vierailija
9/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvi, on se sitten juhlamokkaa tai presidenttiä, on pahaa. En edes kehtaisi kahviksi kutsua litkua joka on suodattamalla valmistettu vaaleapaahtoisesta pavusta. Barbaarikuraa se on. Ainoa oikea kahvi valmistetaan tummapaahtoisesta, kotona jauhetuista pavuista joko mutteripannulla tai espressokeittimellä. Kahvi on aina tuoretta ja sellaista kuin sen olla pitää

Vierailija
10/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona tummapaahtoista mutteripannukahvia ja monet vieraista pitävät sitä kamalana, kun ovat tottuneet vaaleaan suodatinkahviin... itse taas en siitä pidä.

Vierailija
11/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei viiniä tarjoilla vieraille, koska ei juoda itse. Ja koska en viinejä juo niin en edes tiedä miltä maistuvat tai edes kuuluisi maistua, eikä sen puoleen edes kiinnosta.

Kahvipaketin ostan ehkä kerran vuodessa jos silloinkaan. Nytkin keitin jostain ilmaiseksi saadusta kahvipussista vieraille. ;-D

Ja jos pussitee kelpaa isäntäväelle, niin kelvatkoon vieraillekin. Ei meillä tarvii hienostella.

Onneksi ystäväpiiriini EI kuulu ap:n kaltaisia nenän nyrpistäjiä. Itse lähden siitä että jokainen tarjoaa sitä mitä haluaaa,ja jos se ei minulle maistu, niin se on minun ongelmani.

Vierailija
12/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvi, on se sitten juhlamokkaa tai presidenttiä, on pahaa. En edes kehtaisi kahviksi kutsua litkua joka on suodattamalla valmistettu vaaleapaahtoisesta pavusta. Barbaarikuraa se on. Ainoa oikea kahvi valmistetaan tummapaahtoisesta, kotona jauhetuista pavuista joko mutteripannulla tai espressokeittimellä. Kahvi on aina tuoretta ja sellaista kuin sen olla pitää

Täysin samaa mieltä. T. Ap

Vierailija
13/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjotaan Liptonin keltaista pussiteetä "teenä". Se on ihan sama, kumpaa narun päätä vedessä liottaa - maku on ihan sama.

Tiedoksi myös kaikille emännille, että teetä ei tarjota kahvikupista (liian pieni) ja se pussi laitetaan ensi kuppiin ja vesi kaadetaan päälle.

Jos kyläpaikassa on shaibaa teetä, juon mehua.

Vierailija
14/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettaa vieraillut tai ottaa sitten omat juomat mukaan kun ei kerran tarjottavat maistu.

Vierailija
15/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes ole ns. kahvinkeitintä. Espressopannu kyllä.

Se teenjuoja.

Vierailija
16/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettaa vieraillut tai ottaa sitten omat juomat mukaan kun ei kerran tarjottavat maistu.

Tämä asenne juuri kummastuttaa. Jos halvalla hankittu paska ei kelpaa niin vika on vieraassa!! Uskomatonta! Itse kunnioitan kylään kutsumiani ihmisiä. Jos minulle tarjotaan laihaa sparkahvia, joka on oikeasti aivan myrkkyä niin anteeksi kauheasti kun en osaa olla kiitollinen.

Vierailija
17/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjotaan Liptonin keltaista pussiteetä "teenä". Se on ihan sama, kumpaa narun päätä vedessä liottaa - maku on ihan sama.

Vierailija
18/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvi, on se sitten juhlamokkaa tai presidenttiä, on pahaa. En edes kehtaisi kahviksi kutsua litkua joka on suodattamalla valmistettu vaaleapaahtoisesta pavusta.

No nauti lattesi juuri niinkuin siitä tykkäät. Mitä enemmän maitoa ja sokeria laitat, sen vähemmän tarvitsee miettiä sen tummapaahtoisen kitkeryyttä. Kyllä Juhlamokka on huippu hyvää aina kun palaa kotimaahan. Tummapaahtoiset tai varsinkin joidenkin kahviloiden halvemmalla ostamistaan pavuista itse jyystämät jäävät valovuosia jälkeen. Mutta tulee niitä nautittua, kun vaihtoehtoina usein on pikakahvi.

Jos ei pannukahvia ole tarjolla niin kyllä kotimainen suodatinkahvi muut voittaa.

Vierailija
19/19 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juodaan sekä tummapaahtoista presidenttiä, että vaaleampaa juhlamokkaa, myöskin espressokeitin on käytössä, mies tykkää vahvoista kahveista ja itse teen siitä cafe au laitia. Ja molemmat pystymme kyllä juomaan toisen keittämää kahvia, ei se niiin vaikeaa voi olla jos ei aina saa juuri sitä omaa lempparia.

Vieraille tarjotaan useimmiten tummapaahtoista itse jauhettua kahvia, mutta jos ei satu olemaan, ei mene kenelläkään ilta pilalle juhlamokkaa ryystäessäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän