Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkäänkö turhaan (asiaa työstä)?

Vierailija
31.10.2011 |

Olen etsinyt jo pidemmän aikaa uutta työpaikkaa ja nyt olen loppusuoralla pestiin, jonka ehdottomasti haluan ottaa vastaan, mikäli sitä minulle tarjotaan.

Nykyisessä työpaikassa tilanne on äärimmäisen vaikea ja työparini jäi uupumuslomalle joitain viikkoja sitten. Meillä on myös ollut paljon irtisanoutumisia viime aikoina.

Nyt pelkään kuinka työparini suhtautuu lähtööni, pelkään että pahennan hänen tilannettaan entisestään. En ole raaskinut edes kertoa hänelle, että etsin uutta työpaikkaa. Tiedän, että minulla ei ole tulevaisuutta nykyisessä työssäni ts. en jaksaa enää venyä ja tässä tilanteessa minun on ajateltava itseäni.

Kannattaako minun kertoa hänelle etukäteen tästä, vaikka hän on sairaslomalla - en haluaisi lisätä hänen taakkaansa yhtään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei tarvitse kertoa, että olet hakenut uutta työtä. Kerrot vasta, jos olet lähdössä ja silloin hänelle ensiksi.

Vierailija
2/3 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vasta kun uusi paikka on varmistunut. Ehkä voit jotenkin innostaa työpariasi miettimään uutta duunia tai koulutusta?

Jos tilanne on työpaikalla todella paha, voisit joka tapauksessa ehkä ottaa yhteyden liittoon ja kysyä jos jotain apua löytyisi heidän puoleltaan. Tai jutella työterkkarin kanssa miten laittaa asia eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme todella läheisiä ja "normaalitilanteessa" olisin kertonut hänelle jo hakuprosessin aikana, mutta nyt tilanne on toinen.

Tuo yhteydenotto työterveyshuoltoon oli hyvä idea, tiedän että häntä hoidetaan siellä ihan viikottain.