Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työajat kaupungin toimistotyöntekijöillä..

Vierailija
31.10.2011 |

sain kutsun työhaastatteluun kaupungin toimistotyöhön.

Osasisko joku sanoa mikä mittainen työviikko on kaupungilla, onko normaali 37,5h ja päälle ruokatauot vai olisiko lyhyemmät päivät. Entä vuosilomat, tuleeko kesälomaa 4 vai 5 viikkoa?

Työmatkasta tulisi aika pitkä ja minulla pienet lapset, joten siksi tämä on tärkeä juttu minulle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kaupungilla ns. perushommissa ja viikkotyöaikani on 38.15 eli 7 h 39 min päivässä. Kannattaa kysyä nuo haastattelussa, voi vaihdella paljonkin ja lomakertymään vaikuttaa mm. työhistoria.

Vierailija
2/4 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on osa kiinteästi töissä 8.00 - 16.15 ja välissä tunnin palkaton ruokatunti, osalla on liukuva työaika. Lomaa kertyy ensin 2 vrk/kk ja sitten 2½ vrk/kk eli se on vähän kiinni siitä, miten pitkään on ollut töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaa kertyy normaalisti tietyyn palvelusvuosimäärään asti (olisko 10 tai 15v.?) mutta lomaa kuluu yhtä lomaviikkoa kohti vain 5 päivää, ei 6 päivää kuten monissa paikoissa. Eli jos sulle on ehtinyt kertyä täysi loma, niin saat vuodessa 6 viikkoa lomaa "normaalin" 5 viikon sijaan (normaalisti 4vko kesälomaa ja 1vko talvilomaa=5 viikkoa).

Vierailija
4/4 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla venyy usein ylitöiksi. Pikkuhommia miljoona joita ei vaan voi jättää kesken. Melkein joka päivä.

Kannattaa suoraan kysyä ja vaikka (jos mahdollista) kysyisit siltä joka kyseiseltä paikalta lähtee, että onko usein ylitöitä. Pienten lasten kanssa ja pitkä työmatka ei kuulosta hyvältä mun korvaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan