Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kivan miehen, mutta mutta....

Vierailija
31.10.2011 |

Miten sen nyt kauniisti sanoisi, hän on aika onneton sänkyhommissa. :( Siis suoraansanottuna elämäni huonoin sänkykaveri. Joo, olen yrittänyt useamman kerran hänen kanssaan seksiä ja mies on joka kerran jälkeen sanonut, että se oli mahtavaa, olen vain sitten myötäillyt. Kamalaa tässä on sekin, että mies oikeasti luulee itse, että on hyvä sängyssä. Penis on ihan hyvän kokoinen, ehkä hieman liika isokin, hän ei vain osaa käyttää sitä lainkaan.

Muuten mies on tosi mukava, huomioi minua ja muutenkin vaikuttaa rehdiltä kaverilta (ollaan seurusteltu 4,5kk). Käy töissä ja huolehtii taloudestaan. Muutenkin meillä on mukavaa yhdessä.

Itseäni vain mietityttää tuo seksi, seksihän ei ole suhteen ykkäsasia, mutta olisihan se kiva, että se olisi edes mukavaa, eikä pakollista esittämistä. Jaksaako ihminen elää koko elämänsä sellaisessa suhteessa, jossa seksi on huonoa vai tuleeko raja pakosti joskus vastaan? Onko huono seksi hyvä syy jättää toinen? Tunteita minulla on miestä kohtaan ja siksi seksin vuoksi jättäminen tuntuu pahalta ajatukselta.... Mutta...

Ps. Miehelle en ole yrittänyt puhua aiheesta, eihän sellaisia sanoja ole edes olemassa, että tästä voisi sanoa toista loukkaamatta...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi huonoa eikä minua kiinnostanut se ikinä! Kasvettiin erilleen monessakin mielessä eikä osattu koskaan puhua. 15 vuotta sinnittelin... Kun eropäätös tehtiin, alettiin vihdoinkin puhumaan. Ex kertoi ettei hän edes kunnolla tiedä missä on klitoris! Ja vaikka nuorena muka kova panomies olikin niin naisista hän ei käsittänyt mitään (ja tämä painanut aina mieltä). Erolahjana opetin hänelle miten nainen tyydytetään. Missä mikäkin sijaitsee ja miten mitäkin on hyvä koskettaa. Harrastettiin seksiä vielä koko eroprosessin ajan joka oli parasta kuin koskaan ennen minun elämässä. Valitettavasti muut asiat painoivat suhteessa niin paljon ettei yhteiselo voinut jatkua.

Vinkkinä voisin sanoa jos harrastatte lähetyssaarnaaja asentoa niin kiedo jalkasi miehen jalkojen ympärille ja määrittele niitä painamalla itselle oikea nopeus ja rytmi ;)

Vierailija
22/24 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jossain vaiheessa, kun tutustuu oikeesti paremmin, on helpompi vihjailla tai sanoa suoraan tai jotenkin huumorin varjolla...koska huumori ja naurukin sinne sänkyyn ainakin mun mielestä kuuluu.

Mun eksä oli tylsä rakastaja, aina sitä samaa kaavaa, niinpä lopulta ajauduttiin tilanteeseen että mua ei kiinnostanut kuin tosi harvoin, sitten silloin harvoin kun kiinnosti kundi oli niin innoissaan että koko homma oli ohi hetkessä. Seuraavaan mun innostumiseen meni aina vaan pitempi aika kun tiesi että taas se sama kaava on tiedossa ja lopulta koko seksielämä kuoli käytännöllisesti katsoen kokonaan. Ja kellekäs sitten vattuiltiin pihtaamisesta ja kylmyydestä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin miehelle sanonut suoraan mistä pidän ja mistä en ja hänkin joskus puri antaessaan suuseksiä ja sanoin etten pidä siitä ja hän lopetti sen. Kyllä nyt sellaisesta asiasta pitää voida puhua. Jos ei voi niin sitten suhde ei toimi. Minä olen oikein pyytänyt miestäni huomauttamaan jos teen jotain mistä hän ei pidä koska olisi inhottavaa jos luulisi toisen nauttivan ja oikeasti se tuntuisikin pahalta. Ja on hän joskus huomauttanutkin jostain, enkä ole loukkaantunut vaan ottanut ohjeesta opikseni. Niin sitä opitaan tuntemaan toisen mieltymykset ja sitä kautta seksin laatu vaan paranee ajan myötä. Meillä suoraan puhuminen on ainakin saanut aikaan pelkästään hyvää.

Vierailija
24/24 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksissä hyvältä? Ihan yhtä huono ajatus olisi purra penistä, voi apua :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän