Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö imeä ja nuolla pillua? Miehet ja naiset saavat molemmat vastata.

Vierailija
31.10.2011 |

Jos olet nainen, niin tykkäätkö, että klitoristasi imetään orgasmiin asti alkuleikkien eli sisäreisien ja pillun nuolennan ja imemisen päätteeksi?

Entä tykkäätkö, jos peppuasi samalla ohjaillaan voimakkaalla, mutta varmalla otteella, ehkä samalla sitä hyväillen ja kutitellen?

Naisten kohdalla olen havainnut otantani perusteella tässä olevan suuria yksilöllisiä eroja.

Eräs tuntemani bi-nainen kehui minua parhaaksi kokemakseen nuolijaksi, mutta samalla helläksi sellaiseksi.

Ei ole koskaan kuulemma saanut sellaista kielihoitoa mieheltä. Hommaan meni reilu tunti ja nainen oli kuvankaunis ja hyväkroppainen vaaleahiuksinen bikinimalli.

Toki välillä on ihan yhtä kiva nussia ihan perinteisestikin eri asennoissa ja laueta sisään.

Takaapäin nussiessa voi laueta naisen selän päälle lopuksi vaihtelun vuoksi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. voisin tulla nuolemaan pilluas ja pyllyreikääsi kun miehes on reissussa.

Vierailija
22/30 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meissä miehissä on lukematon määrä eroja, ei me kaikki vaivauduta nuolemishommiin ja osa meistä taas lyöttäytyy niihin antaumuksella ja takuuvarmasti naiselle suurta nautintoa tuottaen.ja onhan se asia paljon kiinni naisesta itsestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelee tuottavansa nautintoa naiselle nuolemalla?

Vierailija
24/30 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi sitä antaa, mutta en koe sitä mitenkään miellyttävänä. Mies haluaisi minun siitä nauttivan vaikka orgasmiin asti, mutta ei tule mitään viitteitä siihen suuntaan.

Tuntuisi vaikealta sanoa toiselle, etten oikein pidä suuseksistä, kun se hänestä on mukavaa annettavaa minulle.

Miten tässä sitten pitäisi toimia..

Vierailija
25/30 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä nauttii. Ei tietenkään kaikki, mutta arviolta 90% naisista joiden kanssa olen ollut ovat tykänneet hyvästä kielityöstä.

kuvittelee tuottavansa nautintoa naiselle nuolemalla?

Vierailija
26/30 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuollu kymmeniä pilluja ja kaikki ovat tykännyt yli äyräitten,,,,,,,,, mutta yksi asia. Tämä kaikki täytyy tehdä pestyillä vehkeillä ja yhteisymmärryksessä.E ikä toista vahoingoittaessaan,ei fyysisesti eikä henkisesti.Vaan yhteisesti järkevästi.Kumpikin osapuoli on vastuussa kaikesta.Mut jos kumpikin tyytyväisiä,niin OK

Vierailija
27/30 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaisi sitä antaa, mutta en koe sitä mitenkään miellyttävänä. Mies haluaisi minun siitä nauttivan vaikka orgasmiin asti, mutta ei tule mitään viitteitä siihen suuntaan.

Tuntuisi vaikealta sanoa toiselle, etten oikein pidä suuseksistä, kun se hänestä on mukavaa annettavaa minulle.

Miten tässä sitten pitäisi toimia..

Meillä sama, haluaisin nuolla mutta puoliso ei juuri tykkä siitä. Yhden kerran oon saanu nuolla viimeseen viiteen vuoteen ja silloin sai kyllä orgasmin, mutta silti ei halua. Peppuakin sain joskus nuolla. Hän ottaa multa kyllä usein suihin, tosin loppuun asti otti vain kerran eikä halua uudestaan.

M40

Vierailija
28/30 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bästa som finns!

Vierailija
29/30 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa saisi tälläisen miehen mitä täällä kertoilee...oma ei sitä suuseksiä anna kuin ehkä pakolla muutaman minuutin ja siitä on nautinto kaukana.suohin otosta nauttii kyllä paljon ja sitä lähes päivittäin hänelle siksi annankin.

Vierailija
30/30 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempaa asiaa elämässäni harjoitellut yhtä paljon kuin pillun nuolentaa. Jo nuorena vaimo jäi siihen koukkuu kun puoliväkisin halusin kokeilla.  Siitä lähtien on kuulunut aina seksiin. Sillä aloitettu, nuoltu ja sormetettu h-hetkeen ja naimalla orkku laukaistu. Varmin konsti saada vaimolla naimaorkku. Mutta tuhannet on myös ne kerrat kun on vaimo halunnut varman päälle ja suuseksillä on ensimmäinen orkku tuotettu ennen naimisen aloitusta.  Sanomattakin on selvää, että rakastan pillun nuolemista ja orkun tuottamista. Vuosien mittaan on saanut keksiä yhden jos toisenkin konstin mistä orkun saa aikaiseksi. Näyttää tuo naisilla vaihtelevan mikä milloinkin kiihoittaa.  Miehellä pitää olla tuntosarvet koholla.

Eilenkin sormetin vain yhdellä sormella. Orkku alkoi ja selkä nousi kaarelle ihan normaalisti, mutta näytti ettei ihan pääse kliimaksiin, niin työnsi toisenkin sormen sisällä ja aloin voimakkaammi hieromaan g-pistettä. Orkku kesti ja kesti, varmaan reilut puoliminuuttia, ennenkuin selkä putosi kaarelta. Siitä huolimatta klitta kesti vielä vähän aikaa kevyttä nuolemista ja imeskelyä. Yleensä muuttuu heti niin araksi, ettei mitään asiaa nuolemaan.

Sen jälkeen pienet suikkarit jotta minä ja vaimo saimme vähän hengähtää. Itselläkin on usein puhti poissa nuolemisen jälkeen. Jotenkin  kiihtyy pulssi tappiin siinä mukana. Vaimolla jää usein, kuten eilenkin, pillu orkun jälkeen vielä jännityksestä pinkeäksi, jolloin tekee tautisen gutaa työntyä pieneen tiukkaan pilluun. Siinä rupeaa hetkessä hedelmäpelit pyörimään aivoissa, eikä tartte kaukaa naida. Hyvä yhdistelmä, leveä pylly ja tiukka pillu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme