Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuraava hallitus: pääministeri Lindtman, ulkoministeri Marin, valtiovarainministeri Kaikkonen

Vierailija
03.11.2025 |

Ulkomaankauppaministeri Valtonen, opetusministeri Risikko , maa-ja metsatalous/ympäristöministeri Saarikko, sote ministeri Kiuru, puolustusministeri Häkkänen jne jne

Hallituksessa ainoastaan SDP, Kesk ja Kok

hihhulipuolueita ei oteta täytteeksi

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hallitus tulisi!

Vierailija
2/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo toteutuisi, olisin iloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina toivon kolmen suuren hallitusta, mutten nytkään usko sen toteutumiseen.

Vierailija
4/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa suomalaiset eivät enää äänestäisi noita persvihervassareita

Vierailija
5/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla Kepu toiseksi suurin puolue vaalien jälkeenkään. Valtiovarainministeri menee taatusti Kokoomukselle, jos tuohon kokoonpanoon päädyttäisiin.

Vierailija
6/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuttaisin pois Suomesta kyl sillon. Ja varmaan aika moni muuki mies jonka ois ollu tarkotus puolustaa tätä maata sodassa.

Vierailija
7/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloween kauhuelokuva!! RIP Suomi. 🥴

Vierailija
8/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muuttaisin pois Suomesta kyl sillon. Ja varmaan aika moni muuki mies jonka ois ollu tarkotus puolustaa tätä maata sodassa.

Ai kun Häkkänen jatkaisi sotaministerinä?

Vierailija
9/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aina toivon kolmen suuren hallitusta, mutten nytkään usko sen toteutumiseen.

KEPU ei DEMAREILLE apulaisiksi enää koskaan mene,on nimittäin tuoreena muistissa mihin se johtaa.

Vierailija
10/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persvihervassarit sais päätyä oppositioon. Kiitos muuten tuosta termistä!

Vierailija
11/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla, että persut menee Kepun ohi. Ja sitten mennään kok ps kesk kd porvarihallituksella.

Ei suurimman puolueen paikan pitäisi mitenkään tarkoittaa demarihallitusta, kun yli puolet kansasta on kuitenkin porvarillisesti ajattelevia.

Vierailija
12/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ehdotettu kyllä mikään Mensa-kokoonpano.

Vierailija
13/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvin olla, että persut menee Kepun ohi. Ja sitten mennään kok ps kesk kd porvarihallituksella.

Ei suurimman puolueen paikan pitäisi mitenkään tarkoittaa demarihallitusta, kun yli puolet kansasta on kuitenkin porvarillisesti ajattelevia.

Ei mitenkään tarkoita, että demareiden pitäisi päästä hallitukseen, vaikka olisivatkin suurin.

Vierailija
14/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. Ja pysykääkin poissa.

Vierailija
15/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. Ja pysykääkin poissa.

Ja sit venäläiset tekee sulle ja muille vihervasemmistolaisille naisille saman ku berliiniläisnaisille 1945😂

Vierailija
16/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään varma että kannattaako vasemmiston ottaa vastaan konkurssikypsää maata. Hallitus on pedannut sellaiset menot seuraavalle kaudelle että näyttää aika tuskaiselta.

Vierailija
17/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään tarkoita, että demareiden pitäisi päästä hallitukseen, vaikka olisivatkin suurin.

Kepu pyyhitään lopullisesti kartalta, jos menevät demarihallitukseen. Keskusta päättää itse, tekeekö se sen vai ei.

Vierailija
18/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vihreitten ja vasureiden yhteishallitus. Pääministerinä itseoikeutetusti Pikku Li

Vierailija
19/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hihhulipuolueita ei oteta..." kuka noista sanoo ei RKP:lle?

Vierailija
20/29 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävisi kokoomuslaisena yhteistyö vaihteeksi järkevien puolueiden kanssa. Viimeksi SDP ei lähtenyt hallitukseen kun piti 4 miljardin leikkauksia liian isoina, mutta nyt tullut järkiinsä ja päästään persuista eroon.