Tuet tuli tänään, mihin törsäätte rahanne rikkaat työttömät
Kommentit (24)
Laitan 150 euroa säästöön ja lähden tammikuussa Balille
Vuokraan ja laskuihin kun ne tulevat, lopuista yritän säästää parhaimman mukaan uutta puhelinta varten..
Ensinnäkin rikkaus ja suurituloisuus on kaksi eri asiaa. Harva saa niin hyvää ansiosidonnaistakaan, että sitä törsättäväksi asti riittää.
Vaan kun minä olin viime talvena lomautettuna, lähdin koko ajaksi etelään. Tulipahan kerrankin pidettyä kunnon talviloma.
Ei tänään tullut kuin asumistuki ja kun vuokra on enemmän kuin hyväksytyt asumismenot ja as. tukea muutenkin leikattu, tililtä LÄHTI satoja euroja eikä jäljelle jäänyt minkäänlaista törsäysrahaa!!
Vierailija kirjoitti:
ei työtön voi törsätä....
Miten niin ei voi? Ei kaikki työttömät elä vain tukien varassa..
pitänee ostaa sohva, telkkari ja olut, että voi lojua sohvanpohjalla kalja kädessä ja katsoa telkkaria - kuten lajityypillinen odote sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vuokraan ja laskuihin kun ne tulevat, lopuista yritän säästää parhaimman mukaan uutta puhelinta varten..
Puhelimet ostetaan kuluttomalla ja korottomalla osamaksulla.
Sinänsä etäisesti huvittavaa, että vaikkka suurin osa meni vuokran ja laskujen maksuun, tilillä olisi vielä jokunen kymppi, mutta viikonlopun jäljiltä toimimaton pankkikortti ei päästä rahaa käyttämään. Käteistä onnekseni nostin, ja sitä on jäljellä 5,10 €.
Asumistuki menee vuokraan. Huomenna saan ansionsidonnaisen 916e. Ei sillä rahalla matkusteta. 400e jää kun maksaa asumiskulut
Pilvikaupoille, tuutti huuleen ja paluu sohvalle.
AP on valehtelija! En minä ole mitään tänään saanut.
No ei tule tänään. Miksi luulet että työmarkkinatuki tulisi samana päivänä kaikille?
Asumistuki tuli vain. Marraskuun vuokra on maksettu jo, joten jää tilille käyttörahaksi. Tällä viikolla ei kyllä tarvitse edes ostaa ruokaa kun kaapeissa on.
Milloinkas kilahtaa it-tuet tilille, öhöhö
Ostan kryptoja 400€:lla. Loput 2300€ menee elämiseen.
Ostan lisää osakkeita. Tulee mukavasti osinkoja joilla voi maksaa elämisen ja matkustelun. Kiitos lampaat <3
Teidän uhrauksienne vuoksi voin jatkaa vapaaherran elämää ja nauttia.
Ny tämä rotta lähtee rahatukko kädessä törsäämään.🤑Loppukuuta paikkaillaan vipeillä
Mulle ainakaan mitään ole tullut