Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bmi 42, kuinka paljon tällä ihmisellä on varaa arvostella muita?

Vierailija
31.10.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakin sitten oikeus arvostella muita?

Vierailija
2/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihava arvostelee muita se on ok, sillä hän ei tee sitä kehuakseen itseään. Jos laiha arvostelee muita tekee hän sen vain ylistääkseen itseään. Juu, kokemusta molemmista lähipiirissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakin sitten oikeus arvostella muita?

Samaa mieltä. Miten onkin niin, että mielipiteen ja arvostelun esittämiseen vaaditaan joku tietty BMI? Kas kun ei vaikkapa minimivaatimuksena terveydenalan perustutkinto tai jotain muuta...

Kyllä mielipiteitä saa esittää, oli suhde arvosteltavaan asiaan mikä tahansa. Loukkaamista tulisi välttää, sanoo mielipiteenään bmi = 22 omaava kirjoittaja (vai pitäisikö olla kahdenkympin raja...)

Annetaan kukkien kukkia :) ;)

Vierailija
4/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait se nyt koko ihmistä luuseriksi kaikilla aloilla tee, jos on ylipainoa?

Vierailija
5/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on itse tupakoimaton ja arvostelee tupakointia, niin voihan se niin tehdä. Tai ei itse käytä alkoholia ja sanoo juopottelusta.

Toisten lihavuudesta sillä ei ole varaa sanoa kenellekään mitään.

Vierailija
6/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo...

Vierailija
7/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhun omalla kokemuksen äänelläni.

Eräs lähipiirin ihminen, jolla on ylipainoa luultavasti se 70-80kg, on ottanut tavakseen arvostella minun painoani ja terveyttäni.

Olen 172cm ja painan 67kg, ja rasvaprosenttini on 19.

Ja tuo lehmä jaksaa sanoa kuinka rumalta näytän, kun "olen vain luuta ja nahkaa". No en ole. Mulla on lihasta vaikka muille jakaa. En haluaisikaan näyttää anorektikolta, vaan olen aina halunnut näkyvät lihakset.

Ja tuo ämmä vain jaksaa vänkyttää : "söisit vähän jotain kun et näytä yhtään naiselle", "ota nyt suklaata, ei se pahaa tee sulle ainakaan" tai paras " Ihme että tuollainen tuulennussima heinä on saanut itselleen miehen. Näytätkin aivan miehelle. KYllä naisessa pitää olla muotoja.."

Ja on mussa niitä muotojakin. On persettä ja rintoja, ja aivan luomuversiotkin vielä.

(ei, en haluaiskaan mitään c-kuppia isompia.)

Mutta joo. Siis tietenkään kenelläkään ei ole lupaa arvostella toista ihmistä. Typeräähän se on.

Ja no kertomassani tapauksessa kyseessä voi olla kateuskin. Ainakin ko. naisen mies on sanonut minulle että tuo nainen on yrittänyt laihduttaa miljoona kertaa/vuotta mutta itsekuri ei riitä.

TOttahan se on että jos on itseensä tyytyväinen niin siihen arvosteluun ei ole tarvetta.

Don´t get me wrong. Olen itseeni tyytyväinen, mutta tuota naista kohtaan minulla on henkilökohtaista kaunaa ja paljon. Hän on yrittänyt tuhota elämäni jo usean vuoden ajan, joten siksi itse tulee arvosteltua häntä.

Vierailija
8/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvää kateutta! eukkoa ottaa päähän, kun hän on ylipainoinen ja sinä normaalipainoinen ja mitä tod. näk. hyvännäköinen nainen, jolla on peppu, vyötärö ja rinnat. säälittävä tapaus, jätä omaan arvoonsa!

Vierailija
9/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhun omalla kokemuksen äänelläni.

Eräs lähipiirin ihminen, jolla on ylipainoa luultavasti se 70-80kg, on ottanut tavakseen arvostella minun painoani ja terveyttäni.

Olen 172cm ja painan 67kg, ja rasvaprosenttini on 19.

Ja tuo lehmä jaksaa sanoa kuinka rumalta näytän, kun "olen vain luuta ja nahkaa". No en ole. Mulla on lihasta vaikka muille jakaa. En haluaisikaan näyttää anorektikolta, vaan olen aina halunnut näkyvät lihakset.

Ja tuo ämmä vain jaksaa vänkyttää : "söisit vähän jotain kun et näytä yhtään naiselle", "ota nyt suklaata, ei se pahaa tee sulle ainakaan" tai paras " Ihme että tuollainen tuulennussima heinä on saanut itselleen miehen. Näytätkin aivan miehelle. KYllä naisessa pitää olla muotoja.."

Ja on mussa niitä muotojakin. On persettä ja rintoja, ja aivan luomuversiotkin vielä.

(ei, en haluaiskaan mitään c-kuppia isompia.)

Mutta joo. Siis tietenkään kenelläkään ei ole lupaa arvostella toista ihmistä. Typeräähän se on.

Ja no kertomassani tapauksessa kyseessä voi olla kateuskin. Ainakin ko. naisen mies on sanonut minulle että tuo nainen on yrittänyt laihduttaa miljoona kertaa/vuotta mutta itsekuri ei riitä.

TOttahan se on että jos on itseensä tyytyväinen niin siihen arvosteluun ei ole tarvetta.

Don´t get me wrong. Olen itseeni tyytyväinen, mutta tuota naista kohtaan minulla on henkilökohtaista kaunaa ja paljon. Hän on yrittänyt tuhota elämäni jo usean vuoden ajan, joten siksi itse tulee arvosteltua häntä.

täältä kehuja, koska olet muodoton "tuulennussima heinä" (paras pitkästä aikaa :D). Pitääkö sinun pönkittää itsetuntoasi ja haukkua lihvaa tuttavaasi. Oletko hänelle kenties kateellinen, koska hänellä on asiat paremmin kuin sinulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi