Mitä ihmettä Susanna näkee Matissa?
Vaikka olisi nykyään ihan päihteetönkin niin onhan se aika reppana kuitenkin.
Ja ulkonäöltään laiha kuin kukkakeppi ja naamastaan rupsahtanut.
En voi käsittää :O
Kommentit (20)
Ulosotossa velkaakin vissiin 70 000 €.
siis hänen vanhoja tuttujaan kotiseudultaan.
Hei, Matti on juhlittu kansallissankari.Onko sinun miehesi?
nykyään Matti on vitsi toilailuileen, aforismeineen ja "lauluesityksineen".
että vieraat naiset tuijottavat kadulla perään. Löytyy sixbäkkiä ja muutenkin timmi mies?
perhetuttuja esim.
Itse en ole koskaan Mattia tavannut.
Ja on niitä älähtäneemmänkin näköisiä miehiä nähty...
Minun mielestäni Matti antoi hyvän kuvan itsestään eilisessä ohjelmassa.
Ja mitä väliä jonkun toisen ihmisen ihmettelyistä, jos kaksi löytää toisensa.
Ap, mitä sinä näet omassa miehessäsi?
On ennenkin pyörinyt päihderiippuvaisten miesten kanssa mutta ei ole onnistunut niitä raitistamaan.
t. ex-lentopalloilija myös
Mieluummin yksin kuin kulhahtaneen adoniksen kanssa. Terveisin AP
Alkoholismi sekä nyrkkien ja puukon kanssa heiluminen taas on aika monelle liikaa, mutta jos joku tykkää niin go for it.
Olet juuri niitä rasittavia, väkä-väkä -muijia, jotka näkee kaikessa vaan negatiivista. Eihän tollasta naista kestä kukaan!
Hieman positiivisuutta kehiin! Kaikissa ihmisissä on hyvää ja joskus vaan se hyvä löytyy jonkun tietyn ihmisen kanssa ja ne huonot asiat korostuu sitten ns. väärän ihmisen seurassa.
Aika kaikkitietävää jumalaa leikit, kun mielestäsi Matissa ei olisi mitään rakastumisen arvoista :(
Olet juuri niitä rasittavia, väkä-väkä -muijia, jotka näkee kaikessa vaan negatiivista. Eihän tollasta naista kestä kukaan!
Hieman positiivisuutta kehiin! Kaikissa ihmisissä on hyvää ja joskus vaan se hyvä löytyy jonkun tietyn ihmisen kanssa ja ne huonot asiat korostuu sitten ns. väärän ihmisen seurassa.
Aika kaikkitietävää jumalaa leikit, kun mielestäsi Matissa ei olisi mitään rakastumisen arvoista :(
kaikkia naisiaan hakannut ja ryypännyt, nyt on ollut selvinpäin muutaman kuukauden, aika paljon tarvitaan uskoa että minä olen se, jota ei hakkaa ja känniääliöksi muutu viimeistään muutaman vuoden kuluttua. Eli mielestäni ap:lla on enemmän järkeä kuin monilla tässä ketjussa yhteensä.
Mattia moni kehuu todella mukavaksi ihmiseksi, en tiedä kun en itse tunne. Mervi käsittääkseni juo oikein kunnolla viinaa, sellaisen seurassa sitä varmaan itsekin tulee juotua paljon. Ihan sama pätee kaikkialla: seura tekee kaltaisekseen. Ja Matilla varmasti oli alkon kanssa ongelmia jo nuorena, mutta vanhemmiten sitä kasvaa ihmisenä (harva juo niin paljon/usein 50-v mitä joi 20-v) koska elämän sisältö on muuttuu. Saadaan lapsia ja viihdytään paremmin kotona, vaativaan työhön ei krapulassa voi mennä, ja baareissaka ei ylipäätään enää ketään käy samaan tapaan mitä opiskeluaikana.
Moni jumiutuu huonoon suhteeseen vuosiksi, tai vaikka huonoon työpaikkaan. Sitä haluaa pois ja tietää että tämä suhde on väärin tai työ ei sovi itselle, mutta jää koska ei vaan saa lähdettyä. Sitten kun sen askeleen ottaa, niin valaistuu: elämä voi olla niin paljon muuta mitä se oli! Uskon Matille käyneen niin, viinan huuruisen naisen seurasta pääsi raittiin seuraan, ja huomasi että elämä on kivaa ilman känniäkin.
muita neuvoo :D
Opettelehan itse elämästä jotakin ennen kuin alat muita arvostelemaan. Ja mietihän miksi olet sinkku?
Matille ja Susannalle kaikkea hyvää!
Susannahan on myös entinen urheilija. Tykkäävät harrastaa liikuntaa yhdessä.
Mattia moni kehuu todella mukavaksi ihmiseksi, en tiedä kun en itse tunne. Mervi käsittääkseni juo oikein kunnolla viinaa, sellaisen seurassa sitä varmaan itsekin tulee juotua paljon. Ihan sama pätee kaikkialla: seura tekee kaltaisekseen. Ja Matilla varmasti oli alkon kanssa ongelmia jo nuorena, mutta vanhemmiten sitä kasvaa ihmisenä (harva juo niin paljon/usein 50-v mitä joi 20-v) koska elämän sisältö on muuttuu. Saadaan lapsia ja viihdytään paremmin kotona, vaativaan työhön ei krapulassa voi mennä, ja baareissaka ei ylipäätään enää ketään käy samaan tapaan mitä opiskeluaikana.
Moni jumiutuu huonoon suhteeseen vuosiksi, tai vaikka huonoon työpaikkaan. Sitä haluaa pois ja tietää että tämä suhde on väärin tai työ ei sovi itselle, mutta jää koska ei vaan saa lähdettyä. Sitten kun sen askeleen ottaa, niin valaistuu: elämä voi olla niin paljon muuta mitä se oli! Uskon Matille käyneen niin, viinan huuruisen naisen seurasta pääsi raittiin seuraan, ja huomasi että elämä on kivaa ilman känniäkin.
Mervihän se varmasti oli matin ongelmien syy. Uhri mikä uhri. Itse en kyllä pystyisi katsomaan maailmaa noin ruusunpunaisten lasien läpi. Varmasti matti on ihan hyvä ihminen, mitä nyt sattuu joskus sen puukon kanssa sohimaan, mervihän ei ole ainoa ihminen jota matin keklu on kutitellut. En viitsi edes sanoa mitään parin edellisen vaimon sex appealista, empatiasta ja muhkeasta pankkitilistä.
sinä päivänä jos Suski Matin jättää niin jätkä on narun jatkeena..niin oli jutut sellaiset. Liekö Matti läheisriippuvainen tämän ihmeellisen naisen seurasta?
Matti antoi KOLMELLE edelliselle vaimolle nyrkkiä, mutta silti Matin ongelmien syy on neljännessä vaimossa. Neljäs vaimo oli se joka sai Matin juomaan ja pahoinpitelemään jo ennen kuin edes tapasivat :))
Ei helvetti kuinka tätä yhtä miestä pitää vaikka väkisin pitää uhrina ja suurena sankarina joka raukka vaan ihan ilman omaa syytään muita hakkaa ja juo.
etteivät muista näitä Matin ensimmäisiä avioliittoja, esim. Tiina 1980-luvulla. Matin alkoholiongelmat eivät todellakaan ole alkaneet Mervin seurassa.
Minusta Matti näytti idioottimaisen puolensa jo tosi nuorena, kun mäkikotkana olisi saanut opiskelupaikan ammattikoulusta ohi kaikkien jonojen sillä ehdolla, että suorittaa ensin peruskoulun. Ei suostunut!
Onko sinun miehesi?