Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Onko sinulla vauva/pikkulapsikaimoja?

Vierailija
31.10.2011 |

Eli tunnetko ketään pikkuista nimikaimaasi? Entä lasta, jolla olisi miehesi nimi?

Vai onko nimesi sellainen, että todennäköisesti kestää vielä pari vuosikymmentä ennen kuin tulee takaisin kiertoon`?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes lapsuudessani.

T. Katja

Vierailija
2/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tiedän montakin lasta, ja vauvaa, joilla on mun nimeni toisena nimenä. Mutta etunimellä samannimistä en tunne (mutta uskon, että kaimavauvojakin on olemassa)

Miehen nimistä pikkulasta en tunne, nimi tosin sellainen, että saattais olla myös nykyään jonkin nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inna- nimisen kyllä :)

Vierailija
4/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni siskonpojan nimi on lähellä mieheni nimeä, ja häntä anoppi ja appi kutsuvat "vahingossa" aina mieheni nimellä. Tuntuu välillä, kuin eläisivät mieheni lapsuutta uudestaan, mieheni oli aina se suosikki.

Vierailija
5/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aikoinaan harvinainen nimi, koskaan en lapsena törmännyt toiseen samannimiseen. Nyt aikuisena olen törmännyt pariin pikkutyttökaimaan, mikä on hauskaa, varsinkin kun vanhemmat huutelee pikkusta nimellä ja minä tietenkin käännyn heti katsomaan että, kuka minua huutelee...!

Vierailija
6/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Anna

Vierailija
7/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorimpia vielä enemmän kuin omanikäisiäni, eli olen Aino.

Aleksi-miehelläkin on pikkulapsikaimoja.

Vierailija
8/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henk.koht. tunne, mutta näkeehän tuon vrk:sta, että jonkin verran annetaan.

Ja vähän joka ikäluokassa tähän mennessä on annettu, niin paljon että tv:ssäkin on jatkuvasti sen verran samannimisiä, että nimi ihan inhottaa.

Olenkin ajatellut, että jos vaihtaisi.

Nimi on varmasti monen muunkin inhokkilistalla.

Arvaatkos mikä :p

Vierailija
9/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes lapsuudessani.

T. Katja

Vierailija
10/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. Anni

Vierailija
11/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ei ollut vielä nimipäivä allakassa v.1971

Silloin oli muutama Katja jonka tiesin, lapsia.

Sattumalta allakkaan tuli pian kasteen jälkeen Katjalle nimipäivä, osui just syntymäpäiväksi.

Vierailija
12/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hieman hämmentävää, sillä olen tottunut olemaan yksin nimeni kanssa. Kaimoja ei siis ole ennen ollut.

Enemmän kuitenkin myönteinen kuin kielteinen fiilis :)

Vierailija
13/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Marjatta Leppänen jne. mutta ei koskaaan 30 vuoden päiväkotiuralla ole vastaan tullut yhtään Marjattaa.

Minusta Marjatta on nätti nimi, vaikkakin esim. kaavakkeissa pitkä kirjoitettavaksi, Annikki. Vielä on yksi kolmaskin, joka on nykyään vähemmin kuuultu Nelly.

Mies on 50v ja useita samannimisiä on.

Vierailija
14/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josksu katsoin, että viime vuosian 6 lasta olis sen nimen saanut, varmaan toisena nimenä...

Miehelläni on Raamatusta löytyvä klassikkonimi, sitä annetaan edelleen 8 ei suomalien, siis mies että nimi)

Vierailija
15/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kyllä vähän.

- 80-luvun lapsi

Vierailija
16/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enimmäkseen n. 20-vuotiaita, mutta kyllä pienempiäkin kaimoja on tullut vastaan. Yhtään vanhempaa (yli 36v) en ole tavannut. Mieheni on Seppo enkä ole kohdannut yhtään lapsi-Seppoa koskaan.

Vierailija
17/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Pihla

Vierailija
18/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varsinaisesti tunne, mutta tiedän että oma nimeni on alkanut nostaa suosiotaan. vaunujen rekisterikilvissä ja kastetut palstoilla nimi tulee usein vastaan. nimi ei ole koskaan ollut varsinaisesti muodissa aikaisemmin.

Miehen nimi on oikea hitti nimi nykyään. miehen ikäluokassa se on harvinaisempi.

Vierailija
19/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on 70-luvun muotinimi. Taitaa vielä mennä aikaa ennen kuin ne tulevat uudelleen muotiin :D

Vierailija
20/32 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on nyt muotinimi, tai ehkä enemmänkin pari vuotta sitten oli. Tunnen itseni nimen puolesta tosi noloksi toisinaan!