Mitä suht tavallisia vaatekappaleita et käytä (juuri) koskaan?
Mä en käytä
- farkkuja (Pidän jotenkin tylsänä vaatekappaleena.)
- t-paitoja (Sama juttu kuin farkkujen kanssa, pukeudun mieluummin toppiin.)
- kauluspaitoja (Jotenkin ne kaulukset häiritsee.)
- nilkkasukkia (Mulla on polvisukkia ja stepsejä, nilkkasukkia on vain muutamat ja ne on varattu tiettyyn käyttöön: käytän niitä kuumalla säällä moottoripyöräillessä. Mulla on aina ajoasun alla kalsarit, ja kalsarien päälle vedetyt polvisukat on liian lämmin yhdistelmä.)
Kertokaa muutkin!
Kommentit (50)
Inhoan villapuseroita. Ne on tarkoitettu vain yli 18-vuotiaille naisille, ettei vain kainalot näy.
En käytä pyjamia, stringejä, leggingssejä, puolisääreen ulottuvia housuja, shortseja (vain urheilushortseja), tunikoita, farkkuja, polvisukkia, huiveja, haalareita.
Huiveja, collegepaitoja, korkokenkiä (rumaa kun onnun kävellessä).
Käytän huomattavan vähän alushousuja, rintaliivejä. Syy: teen koko ajan etätöitä ja useimmiten vaihdan yöpaidan vain kaftaaniin ja villasukkiin ja hissuttelen menemään.
Olen käyttänyt vyötä vain opiskelijahaalareissa.
Housuja. Aloin muutama vuosi käyttää pitkästä aikaa hameita, ja ne ovat housuihin verrattuna niin mukava vaatekappale että en pysty enää vetämään housuja jalkaan. Varsinkaan mitään farkkuja. Urheillessa tms. toki käytön urheiluhousuja. Mutta muuten arjessa aika lailla vain hameita (ja mekkoja), kesät talvet. Pyöräilenkin niissä.
Housuja. En pidä niistä ja vältän kun voin.
Paitulia. Nukun vain ja ainoastaan alasti.
- bleisereitä
- korkokenkiä
- ns. suoria perushousuja
- stringejä
- nylonpolvisukkia
- mitään tummansinisiä vaatteita