Mitä suht tavallisia vaatekappaleita et käytä (juuri) koskaan?
Mä en käytä
- farkkuja (Pidän jotenkin tylsänä vaatekappaleena.)
- t-paitoja (Sama juttu kuin farkkujen kanssa, pukeudun mieluummin toppiin.)
- kauluspaitoja (Jotenkin ne kaulukset häiritsee.)
- nilkkasukkia (Mulla on polvisukkia ja stepsejä, nilkkasukkia on vain muutamat ja ne on varattu tiettyyn käyttöön: käytän niitä kuumalla säällä moottoripyöräillessä. Mulla on aina ajoasun alla kalsarit, ja kalsarien päälle vedetyt polvisukat on liian lämmin yhdistelmä.)
Kertokaa muutkin!
Kommentit (50)
En käytä farkkuja, en vaan osaa, vaikka olen yrittänyt. En käytä myöskään t-paitoja ikinä, en edes jumpassa. Käytän aluspaitoina tank toppeja, talvella pitkähihaisia trikoopaitoja. Kesällä erilaisia hihattomia toppeja ja puseroita tai pitkähihaisia ohuesta kankaasta.
en omista yksiäkään pillifarkkuja tai legginsejä tai päällä roikkuvia jättipaitoja.
vaikka tällaisia
http://images.asos.com/inv/media/3/8/3/8/1528383/white/image1xl.jpg
Spagettiolkaintoppi ei mielestäni ole päällysvaate.
Toivottavasti ei koskaan tarvikaan omistaa.
en omista yksiäkään pillifarkkuja tai legginsejä tai päällä roikkuvia jättipaitoja.
Leggingsejä
kauluspaitoja
asusteita yleensäkään.En käytä huiveja edes talvella.
En käytä pillifarkkuja tai muitakaan kapealahkeisia housuja, ainoastaan bootcut lahkeisia.
Samoin matalavyötäröisiä housuja ei mun kaapista löydy. Haluan kumarrella ilman, että persvako vilkkuu.
Stringejäkään ei löydy yhtään kaapista.
-verkkaripuku
-hameet
-jakkupuvut, bleiserit
-legginsit
-sukkahousut
-kapeat/pillit farkut ja housut
-perusmallin t-paidat
-untuvatakit
-collegepaidat
-olkaimettomat rintsikat ja stringit
-nahkatakki
-samettihousut
-bikinit
En pidä kuin pakosta,
suoria housuja
sukkahousuja
kauluspaitoja. Kauluspaita menee vielä jos sopiva löytyy, mieluiten 3/4 hihalla.
Hameita ja mekkoja tykkäsin käyttää, mutta ei oikeen mieluisia löydy.
-samettihousuja
-jakkupukuja
-spagettiolkaintoppeja ( tai on muutama joita käytän yöllä)
-sukkahousuja käytän vaan pakkotilanteessa
-pitähihaisia kauluspaitoja
-paksuja villapaitoja ( tulee liian kuuma)
-todella korkeita korkoja ( en osaa kävellä sellaisilla)
-liian kireitä tai pieniä vaatteita en käytä (kaapissa on kyllä muutama sellainenkin)
-pitkiä hameita/mekkoja
-kuviollisia vaatteitakaan ei juurikaan ole
-röyhelöitäkään ei löydy
kuin aivan pakottavissa tilanteissa
- lippalakkia (ei vaan sovi tyyliini, ei sitten mitenkään)
- shortseja (sama syy)
- ns suoria housuja, vaikka en ole ylipainoinen vartaloni on sen mallinen että näytän lihavalta
- muutoin kuin yöpaitana tavallisia suoria teepaitoja, käytän aina semmoisia missä on elastaania, suht ihonmyötäisiä (ei makkarankuoria kuitenkaan)
- en myöskään slipoveria/liiviä, tuntuisi ihan väärältä minulle
- ja ehkä ei kuulu tähän kyselyyn, mutta en ikinä mitään merihenkisiä, sinivalkoraitaisia tms.
koska ne kutittaa. Tästä seuraa se, etten käytä hameitakaan kun joskus harvoin kesähelteellä, kun voi olla ilman sukkahousuja. Housujen alla talvella on silkki- tai viskoosipitkikset. Paljaaltaan taas en pitkiksiä/leggingsejä/kalsareita käytä, koska ne tuntuu ja näyttää alusvaatteilta. Suoria housuja ja kankaisia paitoja en juuri käytä, koska niitä pitää silittää. Eikä niitä monia olekaan.
-leggingsejä
-tunikoita
-tavis t-paitoja (ladyfit menee)
-pitkiä kalsareita
-korkokenkiä
-kauluspaitoja
-jakkupukuja tms.
-Korkokengät, en omista enkä todellakaan osta. En edes osaisi kävellä niillä (kokeiltu on joskus teininä).
-Lippis.
-Lyhyet shortsit, mulla on niin paksut reidet, vaikka olenkin normaali painoinen, että lyhyet (tarkoitan nyt mikroshortseja ja sitä luokkaa) shortsit näyttää hirveiltä mun päällä.
-Suorat housut, kuljen talvisin farkuissa ja sammareissa ja kesällä hameessa tai mekossa tai capreissa. Yhdet collegepöksyt löytyy kaapista ja niitä käytän joskus, mutta ovat jo liian isot eli..
kapenevia lahkeita housuissa. Suorat tai levenevät, kiitos.
Sukkahousut on syvältä. Heti rikki ja vain pakkotilanteissa jalkaan.
hameita, jakkuja, suoria housuja, kauluspaitoja, pillihousuja, perus T-paitoja, avokassukkia
Talviaikaan voin ne ehka juhliin laittaa jos pukeudun hameeseen/mekkoon, mutta heti juhlien jalkeen ne pitaa saada akkia pois.. epamiellyttavin vaatekappale ikina! Pitkien housujen alle en voi niita kuvitellakaan laittavani. Joko palelen, tai sitten laitan reilusti pitkat kalsarit..
Yksiakaan legginseja en myoskaan omista. Leggarit = tunika -yhdistelma ei todellakaan imartele vartaloani..
Jakkupukuja pidin aktiivisesti lukiossa (!), sen jalkeen en ole niita omistanut tai kayttanyt.