Mitä suht tavallisia vaatekappaleita et käytä (juuri) koskaan?
Mä en käytä
- farkkuja (Pidän jotenkin tylsänä vaatekappaleena.)
- t-paitoja (Sama juttu kuin farkkujen kanssa, pukeudun mieluummin toppiin.)
- kauluspaitoja (Jotenkin ne kaulukset häiritsee.)
- nilkkasukkia (Mulla on polvisukkia ja stepsejä, nilkkasukkia on vain muutamat ja ne on varattu tiettyyn käyttöön: käytän niitä kuumalla säällä moottoripyöräillessä. Mulla on aina ajoasun alla kalsarit, ja kalsarien päälle vedetyt polvisukat on liian lämmin yhdistelmä.)
Kertokaa muutkin!
Kommentit (50)
collegepaitaa tai hupparia. Varmaan joskus yläasteella? Aikuisiälläni en kai ikinä.
Verkkareitakaan en käytä kuin lenkillä (ja lenkkeilen tosi harvoin, heh).
pidätkö sä kesälläkin jotain toppeja? siinä päällä sit neule vai??
En mä mitään neuletta siihen päälle tarvitse.
Ap
miten tarkenet talvella näin? ja siihen sit ulos vaan takki??
- farkkuja
- legginsejä tai pitkiä kalsareita
- sellaisia vaatteita joissa on logoja tai muita printtikuvioita
- kauluspaitoja
- perinteisiä t-paitoja (tilalla on hihaton toppi tai pitkähihainen / 3/4-hihainen "ihonmyötäinen" toppi)
- toppa-/ulkoiluvaatteita (metsäänkin lähden suorissa housuissa ;)
- mekkoja (hameita harvoin)
rintaliivit
alushousut
sukat
hameet
korkokengät
toppi = hihaton? miten tarkenet talvella näin? ja siihen sit ulos vaan takki??
Kylmällä säällä pitkähihainen tai pari.
Ap
-leningit
-bleiserit
-verryttelyasu
-polvisukat
-shortsit
-legginssit
-bleiserit
-verryttelyasu
-polvisukat
-shortsit
-mekot
-sloggit
-neuleet
liiviä, eli niitä en käytä koskaan.
Kauluspaitoja/paitapuseroita on yksi jota olen käyttänyt kerran.
-legginssit. En vaan koe mitään tarvetta näille, mekon kanssa sukkikset tai paljaat sääret, pitkän paidan kanssa housut.
-twin-settiä. En tykkää, tuntuu jotenkin tätimäiseltä
-tunikoita. En tykkää, paita tai mekko on mieluisammat.
-empire-linjaiset vaatteet. Ei sovi mulle (rintava, mutta hoikka vyötärö), näytän siltä kuin olisin raskaana
-pienellä kaula-aukolla varustetut paidat ja poolot: eivät sovi mulle (jälleen se rintavuus, tissit näyttää liian isoilta ja pooloisa kaula olemattomalta)
-kapealahkeisia housuja. Mulle sopii paremmin bootcut-tyyppiset ratkaisut
-löysät ylöosat. Näytän paksummalta (taas ne tissit), en tykkää.
-kaarituettomat rintsikat, poislukien urheilurintsikat. Olkaimettomat rintsikat. Eivät vaan toimi mulla.
-kapeat hameet. levetä helmat on mun juttu.
-arkikäytössä muut kuin n. polvipituiset mekot (tämä pituus sopii minulle parhaiten). Ja kaikki hameet/mekot vähintään puoliväliin reittä, ei koskaan lyhyempiä. En tykkää että koko ajan pitää vahtia vilkkuuko perse.
-narutopit. Haluan ettei rntsikat näy.
-farkku- tai nahkatakkia. Ei ole mun juttu
-Ei vaatekappale, mutta tosi yleinen juttu: liian pienet vaatteet. Näyttää tosi tyhmältä.
-toinen ei-vaatekappale: kaapisas ei ole mitään oranssia, limeä, keltaista, vaaleanvihreää, pinkkiä
-legginssit. En vaan koe mitään tarvetta näille, mekon kanssa sukkikset tai paljaat sääret, pitkän paidan kanssa housut.
-twin-settiä. En tykkää, tuntuu jotenkin tätimäiseltä
-tunikoita. En tykkää, paita tai mekko on mieluisammat.
-empire-linjaiset vaatteet. Ei sovi mulle (rintava, mutta hoikka vyötärö), näytän siltä kuin olisin raskaana
-pienellä kaula-aukolla varustetut paidat ja poolot: eivät sovi mulle (jälleen se rintavuus, tissit näyttää liian isoilta ja pooloisa kaula olemattomalta)
-kapealahkeisia housuja. Mulle sopii paremmin bootcut-tyyppiset ratkaisut
-löysät ylöosat. Näytän paksummalta (taas ne tissit), en tykkää.
-kaarituettomat rintsikat, poislukien urheilurintsikat. Olkaimettomat rintsikat. Eivät vaan toimi mulla.
-kapeat hameet. levetä helmat on mun juttu.
-arkikäytössä muut kuin n. polvipituiset mekot (tämä pituus sopii minulle parhaiten). Ja kaikki hameet/mekot vähintään puoliväliin reittä, ei koskaan lyhyempiä. En tykkää että koko ajan pitää vahtia vilkkuuko perse.
-narutopit. Haluan ettei rntsikat näy.
-farkku- tai nahkatakkia. Ei ole mun juttu
-Ei vaatekappale, mutta tosi yleinen juttu: liian pienet vaatteet. Näyttää tosi tyhmältä.
-toinen ei-vaatekappale: kaapisas ei ole mitään oranssia, limeä, keltaista, vaaleanvihreää, pinkkiä
Tarkoitatko topilla = spagettiolkaintoppia? Musta se on lähinnä "aluspaita".
ns. tank top -mallisia.
http://www.google.fi/search?tbm=isch&hl=fi&source=hp&q=tank+top&gbv=2&a…
No, voit olla toki sitä mieltä, jos haluat.
Ap
-Pitkiä kalsareita. Tai noh, yhdet oli (ja niistä meni kumppari), mutta käytin niin vain ja ainoastaan yöllä eli talvisin kuljen ihan alkkareissa enkä missään pitkissä kalsareissa (siis housujen alla tietty ;D).
-Collegepaita, kaapista löytyy kaks hupparia, jotka on kaapin perällä ja en oo tainnut käyttää kuin pari kertaa viimeisten kolmen vuoden aikana ;D
-Jakku/bleiseri
-Verkkarit
-"Välikausihousut", mulla on syksyyn ja kevääseen duster, joka on nilkkapituinen, joten mitään välipöksyjä ei tartte, farkut tai sammarit riittää ihan hyvin.
-Pitkähihaista kauluspaitaa (lyhythihaisia ja hihattomia kyllä löytyy muutama).
-Minihametta (mulle maksimi helman pituus on polvessa tai pikkasen alle polven).
-Sormikkaita tai toppahanskoja. Käytän ainoastaan äitini kutomia villalapasia, talvella laitan kahdet päällekkäin ja pysyy sormet lämpiminä.
-Villatakkia tai -paitaa. Tai noh, kyllähän noita löytyy muutama, äitini niitä jaksaa neuloa, vaikka kuinka nätisti sanoisin, etten mä pidä niitä. T-paidan päällä nuo kutittaa (atooppinen iho vaivana) ja jos sinne alle tunkee pitkähihaisen, niin mä paistun ;) Eli nuo ovat roikkuneet eteisen naulakossa/tungettu kaapin perukoille.
-Villasukat, näitä äitini ei ole enää jaksanut värkätä 10 vuoteen, kun tietää etten noita pidä. Paljaissa jaloissa kutittaa ja sukkien päällä on taas liian kuuma.
-Kylpytakkia, pärjään ihan pyyhkeellä.
Niitä en laita, kuin pakon edestä.
syystä tää on musta mielenkiintoista luettavaa. Kertokaa lisää!
Ap
naisten cityshortsit....todella rumia vaatteita naiselle!
siinä päällä sit neule vai??