Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa reilu temppu mieheltä. Äidin vapaaillasta.

Vierailija
30.10.2011 |

Eli pääsin ulos nyt pitkästä aikaa. Olen ollut muksujen kanssa ja hoitanut kodin lähes yksin, miehellä on enemmän ollut omia menoja. Sovittiin sitten, että mullakin on oikeus yhteen vapaailtaan. Eilen kävin baarissa ja tänään aamulla kuudelta alkoi ensimmäinen lapsi itkeä. Ihmettelin, kun mies ei mennyt hyssyttämään ja jouduin sitten itse krapulassa herätä.

Keittiön pöydälle oli ilmestynyt lappu, jossa mies kertoi lähteneensä mökille ja viettävänsä vuorostaan poikien kanssa saunaillan siellä. Tulee kuitenkin tänään kotiin.

MISSÄ KOHTUUS!?? Pitääkö mun todellakin herätä kuudelta ja hyvittää miehelle jotekin se, että olen yhtenä iltana päässyt yksin ulos talosta???

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti lapsensa kännisen, sammuneen naisen kanssa?

Tämä on kyllä niin huono provo ettei enää naurata.

Vierailija
2/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä aamuna roudannut lapset sinne mökille aamulla kuudelta. Olisi ollut tasapuolista.

No joo, törkeä temppu mieheltä mun mielestä. Itse siis saanut kuitenkin olla koko eilisen päivän siellä mökillä ja maata tänään vaikka puoleen päivään. tuohan on aivan eri asia kuin sinun vapaailta, joka siis käytännössä tarkoittanut miehelle muutamaa tuntia lasten kanssa ennen kuin lapset on menneet nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voit alkaa katselemaan uutta asuntoa itsellesi ja lapselle. Tuohan on mieheltä heitteillejättö, ei voi olettaa, että humalassa nukkumaan mennyt herää lapsen itkuun.

Toisekseen koko juttu kuulostaa ihan absurdilta. Siis olette SOPINEET, että sulla on oikeus YHTEEN vapaailtaan? Mutta mies saa mennä miten lystää, kyselemättä?

Vierailija
4/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti lapsensa kännisen, sammuneen naisen kanssa?

Tämä on kyllä niin huono provo ettei enää naurata.

Vaan äärimmäisen väsynyt pitkästä illasta. Mulle tulee nykyään krapula jo suunnilleen pelkästä valvomisesta. Eilen tulin kolmen aikoihin kotiin ja olin koko illan aikana nauttinut neljä lasia viiniä.

Se on vaan tämä univelka jne. mikä pahentaa oloa ihan hirveästi.

ap

Vierailija
5/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies lähti sinne mökille, heti silloin kun tulit kotiin?

Vierailija
6/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mies lähteny mökille joskus kolmen ja kuuden välillä?? Onks toi normaalia?

Vierailija
7/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta mies saa palata tyhjään kotiin. Et vastaa kännykkään. Jos mies voi lähteä mökille kertomatta etukäteen niin kai sinulla on oikeus kadota lasten kanssa päiväksi tai pariksi.

Vierailija
8/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen aktiivisin aikansa on usein varhain aamulla ja viihtyy mökillä . Mutta ei se nyt näin yleensä ole käyttäytynyt (okei, en yleensä minäkään kyllä käy missään baarissa).

Mies on lähtenyt uskoakseni joskus puoli kuuden-kuuden välillä. Hesari ainakin on viety ja se tulee yleensä viiden - puoli kuuden maissa.

Että mua harmittaa. Miehellä on vastaaja puhelimessa päällä...

Vierailija
9/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa vahinko sitten kiertämään ja kerro se hänelle ystävällisesti. Oli hänellä sitten tästä eteenpäin mitään iltamenoja, niin voi olla varma, että sinä olet aamuyöstä hävinnyt ja hän saa nousta lasten kanssa kuudelta - vaikka olisi sitten kotiutunut vain tuntia aiemmin.

Niin, ja voit tehdä sen ihan muuten vaankin. Miksi turhaan informoida miestä jostain mökkireissusta, kun ei hänkään viitsi. Seuraavana viikonloppuna voit hävitä jättämättä viestiäkään, kun ei se niin tarkkaa ole... Äläkä kerro paluuaikaa. Saa mies sitten ihmetellä, että onko vaimo poissa yhden vai kaksi yötä vai kenties kauemmin.

Ei, vakavasti puhuen minä vetäisin tuosta sellaiset pultit, että koko liitto olisi vaarassa. Tuollainen kostomentaliteetti ei ole kypsää eikä missään nimessä lapsille terveellistä - täytyyhän heidänkin tietää, missä isä ja äiti milloinkin ovat. Jos mies kokee voivansa elää ja olla kuin sinkku, niin sitten saisi elää ja olla kuin sinkku. Sen verran ikävä olisin, että tänä iltana en lasten kanssa olisi paikalla. Saisi mies miettiä, että kuinkahan pahasti tuli töpättyä.

Vierailija
10/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään voi olla noin surkeata touhua.

Vierailija
11/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä puhu siitä että sun piti saada vapaata vaan siitä että otat alkoholia ja alat nukkumaan niin aina saattaa vaikka talopalaa ja jos siinä ei ole selvää aikuista niin olisitte voineet kuolla.

Nyt teidän lapsilla oli vahdiksi (tietämättään) jätetty kännistä selviävä nainen. 4 annosta illalle on ihan riittävä määrä ettet ole lapsenvahdiksi kelpaava joten sinun mies jätti lapset heitteelle.

Eikä tämä ole mikään mielipide.

Vierailija
12/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on juonut 4 annosta koko iltana (kuvitellaan, vaikka että klo 21 alkaen), on hän ollut kolmelta jo aikalailla ajokunnossa. Minusta tässä ei voida heitteillejätöstä näillä tiedoilla puhua.

Miehellekin tilanne on ollut uusi, joten ehkä ei ole vain osannut ajatella asiaa ap:n kannalta. Voi olla, että hän on oikeasti kuvitellut tekevänsä oikein. Puhukaa tästä illalla vaikka hyvän ruoan äärellä illalla. PALJON parempi vaihtoehto selvittää asioita, kun joku pakomatka mummolaan.

Vastaisuudessa suosittelen, että käyt siellä baarissa sitten, kun lapset ovat niin isoja että pärjäävät jo itsekseenkin. On muitakin tapoja rentoutua, kuin alkoholi. Voisit käydä vaikka teatterissa tai uimassa.

Tsemppiä asioiden ratkaisuun! Ei tässä mitään vahinkoa ehtinyt tapahtua kuitenkaan :) Käykää vaikka yhdessä lasten kanssa vuokraamassa elokuva, niin jaksat paremmin hoitaa lapsiasi tämän päivän.

Vierailija
13/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei mökkireissusta ole yhdessä sovittu. Jättäisin miehelle viestin, että hakee tavaransa ja muuttaa mökille.

Vierailija
14/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lapsia tai ei, oli baari-iltaa tai ei, minusta outoa on jo se, että mies lähtee ilman mitään ennakkovaroitusta mökille saunomaan, lappu vain pöydällä. Eikö tuossa nyt ole ihan selkeästi etukäteen sovitusta jutusta kyse, eihän kukaan soita aamuviideltä kaverilleen ja ehdota mökkireissua samana päivänä?

Ap:n mies olisi voinut jo ap:n baari-illan aikana laittaa viestin tyyliin "Jussi pyysi huomenna mökille saunomaan, sopiiko jos lähden jo aamusta?", jolloin ap olisi ollut paremmin kartalla miehen suunnitelmista. Hanurista sekin olisi ollut - ei kai mies nyt kuvittele ap:n olevan aamukuudelta pirteänä lasten kanssa? Vaikka mies itse kuinka aamuvirkku olisikin. Älytöntä käytöstä minusta.

Vierailija
15/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuitenkaan aloita mitään koston kierrettä, lapset siinä vain kärsivät!

Vierailija
16/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä muutamaan kertaan selittää miehelle, miltä tämän toiminta sinusta tuntui, ehkä hän ei edes ymmärtänyt toimineensa tyhmästi. Jos on tottunut siihen että saa tulla ja mennä miten huvittaa, niin voi olla ihan vilpittömästi kuvitellut toimineensa ihan normaalisti..

Vierailija
17/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, oletko sinä mies?

ap ala käymään ulkona useammin, hanki elä,ä itsellesikin, harrastuksia ja fifty-fifty ne lapset hoidetaan. miehesi on täysi aasi ja selvästi tietoisesti "kosti" sun vapaaillan noin.

täysi MULKKU!!!

Vierailija
18/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä vitutti, että sait sen vapaaillan. Todella ällöttävä mies, hyvin itsekäs.

Vierailija
19/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tulee mieleen vastaava juttu viime viikonlopulta...

Mies meni perjantaina töistä suoraan harrastukseensa, jossa vietti loppuillan ja yönkin (harrastus on sisähommaa). Sanoi kuitenkin hoitavansa lasta seuraavan päivän, viis yöunista. Minä luotin tähän ja suunnittelin menoni sen mukaan. Aamu sujui hyvin, mies lähti uimahallille lapsen kanssa. Kotiutuivat kahden maissa, mies painui sänkyyn. Minä kysyin että mitä ihmettä oikein tekee, pientä lasta ei voi jättää yksin. Mies mumisi jotain ja veti peittoa korville. Ruokin lapsen ja. lähdin ulos mutta sitä ennen pakotin miehen heräämään; "sinähän lupasit". Mies suuttui tästä ja lähti kiukutellen lapsen kanssa jonnekin.

Ilta oli sujunut heillä niin, että mies nukkui ja lapsi leikki yksin 2 tuntia. Oli kieltämättä keskustelun paikka...

Vierailija
20/22 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi muuta sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä