Olipa reilu temppu mieheltä. Äidin vapaaillasta.
Eli pääsin ulos nyt pitkästä aikaa. Olen ollut muksujen kanssa ja hoitanut kodin lähes yksin, miehellä on enemmän ollut omia menoja. Sovittiin sitten, että mullakin on oikeus yhteen vapaailtaan. Eilen kävin baarissa ja tänään aamulla kuudelta alkoi ensimmäinen lapsi itkeä. Ihmettelin, kun mies ei mennyt hyssyttämään ja jouduin sitten itse krapulassa herätä.
Keittiön pöydälle oli ilmestynyt lappu, jossa mies kertoi lähteneensä mökille ja viettävänsä vuorostaan poikien kanssa saunaillan siellä. Tulee kuitenkin tänään kotiin.
MISSÄ KOHTUUS!?? Pitääkö mun todellakin herätä kuudelta ja hyvittää miehelle jotekin se, että olen yhtenä iltana päässyt yksin ulos talosta???
Kommentit (22)
Esikoinen oli n 2,5 vuotias kun lähdin ekaa kertaa kaverin kanssa iltaa viettämään. Juteltiin ja juotiin ja tulin kotiin aamuyöllä. Lapsi herätti seitsemän aikaa ja pakko oli nousta, kun mies jatkoi uniaan. Jälkikäteen kysyin miksi näin ja kuulemman häntä nukutti, kun oli myöhään mennyt nukkumaan.
Naimisissa ollaan edelleen. Lapsia nyt kolme. En käy kavereiden kanssa missään. MIes on vuosien (15) varrella noin kymmenen kertaa antanut minun nukkua aamulla pitkään. OLen vain päättänyt, että hänessä on muita hyviä pouolia.
Eipä kuulosta kohtuulliselta mieheltä.