Vttu minun tekisi mieli lopettaa tämä taivallus tässä maailmassa!
Kun ei mitään muuta ole kuin vastoinkäymisiä joka helvetin muodossa sairauksista laitteiden/tekniikan pettämiseen ja kun työkyky mennyt niin mihinkään ei varaa kohta ja kaikki paskana niin mitä järkeä koko elämässä enää on kun ei ole kuin pelkkää paskaa!
Ja aloitus tietysti poistuu kun mistään ei saa puhua vaan pitäisi kaikki paska niellä ja pärjätä kunnes pää sekoaa kokonaan kun suomalainen ei valita eikä itke kuuluu sanonta jota lapsesta saakka työnnetty pää täyteen, ei saa valittaa mistään!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä kaikki on paskaa paitsi kusi. Ei kai sinulla ihan niin huonosti mene? Valittaminen on täysin sallittua. Mikään laki ei sitä kiellä.
Masentunut ja pahasti ahdistunut jolloin kaikki asiat saa hermoromahduksen partaalle tai olen siinä jo. Ei kestä mitään vastoinkäymistä vaan nytkin haluaisi tehdä tiedätte kyllä mitä. ap
Vierailija kirjoitti:
Älä hätäile, pahin menee kyllä ohi. Anna ajalle mahdollisuus. Kavereita? Harrastuksia? Luonto? Jotain millä saat päänsisäisen ylitilan nollattua edes hetkeksi. Nukkuminen?
Minulla on pahin vasta edessä kun kaikki kaatuu päälle eikä minulla ole aikaa jäljellä juuri. Ei ole kavereita harrastuksia ja luonnosta en saa enää mitään irti. Nukkumisesta ei tule enää juuri mitään kun kaikki paska ja stressi pilannut senkin. ap
Aika lailla samat fiilikset täällä. Kaikki mennyt pieleen elämässä. Aivan kaikki.
Hyppää junan alle,helpottaa ja ei tarvitse maksaa laskuja
Keksi sinäkin keinoja pysäyttää maailman rikas rahastava eliitti joka on suurin uhka kaikille... saat tekemistä...
Vierailija kirjoitti:
Hyppää junan alle,helpottaa ja ei tarvitse maksaa laskuja
Tiedän kyllä mitä tehdä olen jo suunnitellut kaiken siihen ei liity junaa ja nyt kyllä tekisi mieli lähteä. ap
Monelle on yllätys, että ajatuksensa voi valita.
Huonossakin tilanteessa (ei ole pakko pyöriä paniikkikehässä).
Tee se minkä voit. Se on Sinun parhaasi.
Muuhun pyydät apua.
Voit kävellä sisään sosiaalipäivystykseen ja varata tarvittaessa pitemmän ajan, siis jos et tiedä oikeuksistasi tai mistä aloittaa tai minne suunnata sitä apua hakemaan.
heikot sortuu elontiellä.vahvat pärjää eikä pää hajoa.
Keskityt nyt botanistiksi ja alat tutkimaan kasvimaailman ominaisuuksia empiiristen kokemusten pohjalta
Meitä on paljon, jotka ajattelevat samoin kuin ap. Pelkkää paskaa päivästä toiseen.....ja huomenna sataa.
aina voisi mennä huonomminkin
vertaa itseäsi vaikka johonkin silmänsä menettäneeseen köyhään jossain vähä-aasiassa
Vierailija kirjoitti:
Meitä on paljon, jotka ajattelevat samoin kuin ap. Pelkkää paskaa päivästä toiseen.....ja huomenna sataa.
Skitsosfreenikko oletan?
Vierailija kirjoitti:
masennus on valinta
Hyvin sanottu siellä perällä.
Vierailija kirjoitti:
masennus on valinta
Olen tullut samaan päätelmään.
Välillä tuntuu että kaikki kaatuu eikä mikään voi toimia eikä onnistua ja siihen kun päälle vielä rahat loppuu niin ymmärrän oikein hyvin. Itselle tuli viime viikolla huonoja uutisia neljänä päivänä peräkkäin, teki oikeasti mieli heittää puhelin jokeen ja lähteä vain johonkin "v**t enää jaksa yhtään mitään"
Älä hätäile, pahin menee kyllä ohi. Anna ajalle mahdollisuus. Kavereita? Harrastuksia? Luonto? Jotain millä saat päänsisäisen ylitilan nollattua edes hetkeksi. Nukkuminen?