Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini suuttuu kun käymme mieheni kotimaassa

Vierailija
19.12.2011 |

nyt soitteli että käyvät miehensä kanssa meillä sitten hiihtolomalla pari yötä ja heinäkuussa tulevat myös. Sanoin, että ei varmaan olla kotona kun heinäkuussa mennään miehen kotimaahan ja ollaan siellä 3-4vkoa kuten tavallisesti.

Siihen äiti, että jaa, miten te raskitte sinne vuosittain mennä kun matkat niin kalliit ja kaikki muutkin oli tulossa teille heinäkuussa (siis siskoni)

Eipä muulloin voi sinne mennä kun heinäkuu meillä lomakuukausi ja isompi lapsi jo koulussa. Ja kyse ei ole siitä, etten kävisi myös äitini luona, käyn siellä pari kertaa vuodessa ja äitini meillä 1,5-2 vuoden välein

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhteensä. Onko äidilläsi mahdollisuus tulla jonain muuna ajankohtana ja viettää teidän kanssa yhdessä lomaa?

Ymmärrän äitisi närkästyksen, jos yhdessä oleminen jää hänen kanssaan joka vuosi vähemmälle kuin miehesi suvun kanssa.

Vierailija
2/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin omaa sukua. Viimeksi olin äidillä 4vrk, kuten sitä aiemminkin. Näen siis äitiäni keskimäärin alle 2vkoa vuodessa.

Aiemmin saatoin olla äitini luona viikon ja reilunkin kerralla, mutta en enää kehtaa enkä viihdykään kun äiti uusissa naimisissa ja ymmärrän, että hänen mies ei haluaisi että olisimme siellä niin pitkän aikaa.. Niin ja silloin olin kotona lasten kanssa ja nyt töissä joten se rajoittaa olemista aika paljon.

Äitini taas ei tule meille vaikka aina pyydän. Syyslomalla aikoi tulla, ei päässytkään, nyt joululomalla aikoi tulla, siirsi talvilomalle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parasta. Kyllä aikuisen ihmisen kuten äitisi pitää pystyä järjestämään tapaamisesi muulloinkin kuin juuri sinä ajankohtana jolloin menet lapsinesi käymään heidän toisessa kotimaassaan. Siellä olemisessa on varmaan muustakin kysymys kuin kilpailevan mumnon tapaaminen. On s ekummallist atuo äidinrakkaus joskus, enemmän näyttäytyy vaatimuksina kuin hyvänolon eleinä.

Vierailija
4/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parasta. Kyllä aikuisen ihmisen kuten äitisi pitää pystyä järjestämään tapaamisesi muulloinkin kuin juuri sinä ajankohtana jolloin menet lapsinesi käymään heidän toisessa kotimaassaan. Siellä olemisessa on varmaan muustakin kysymys kuin kilpailevan mumnon tapaaminen. On s ekummallist atuo äidinrakkaus joskus, enemmän näyttäytyy vaatimuksina kuin hyvänolon eleinä.

Ja äitini kyllä tietää olevansa läheisempi lapsenlapsilleen kuin toinen mamma.

Aika paljon rahkeita vaatii kun kerran vuodessa mieheni kotimaahan (vaihda konetta ym) ja sitten pari kertaa vuodessa omaan kotikaupunkiini (myös junan vaihto ja matka kestää 9h tai sit autolla ja 10h) ja kuitenkin olen tätä matkaa kulkenut silloinkin kun lapset pienempiä.

Just olin pidemmällä sairaslomalla ja silloin olin lasten kanssa äidillä. Eli itse kyllä käyn ihan ahkeraan siellä

Vierailija
5/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja turhaan syyllistyt. Jos hän itse ei tule ja peruuttaa tulemisiaan niin se on sitten hänen ongelmanasa ja tuolla hän osoittaa kuinka paljon sinua arvostaa.

Vierailija
6/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkäänei mene viikot tasan. Miehen kotimaassa ollaan yleensä 5 viikkoa kesällä ja Suomessa 1-4 viikkoariippuen vuodenajasta.

Miksi? Miehen kotimaa on kesäkohde ja aurinko on taattu. Suomi taas ..... kesällä on lämmintä tai sit ei ja nyt kun tullaan jouluna, ei takulla ole lunta. Pläh. Lisäksi perhekoko vaikuttaa: minulla on yksi sisarus ja miehellä seitsemän. Suomessa siis viikossakin ehtii näkemään kaikki, miehen maassa ei!

Näen vanhempiani 1-2 kertaa vuodessa. Mies näkee omiaan max joka toinen vuosi.

Minä en enää kuuntelemuiden mielipiteitä ollenkaan. Menen sinne minne istesä huvittaa jaminä on minun perheelleni parasta juuri sillâ hetkellä.

Vierailija
7/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkäänei mene viikot tasan. Miehen kotimaassa ollaan yleensä 5 viikkoa kesällä ja Suomessa 1-4 viikkoariippuen vuodenajasta.

Miksi? Miehen kotimaa on kesäkohde ja aurinko on taattu. Suomi taas ..... kesällä on lämmintä tai sit ei ja nyt kun tullaan jouluna, ei takulla ole lunta. Pläh. Lisäksi perhekoko vaikuttaa: minulla on yksi sisarus ja miehellä seitsemän. Suomessa siis viikossakin ehtii näkemään kaikki, miehen maassa ei!

Näen vanhempiani 1-2 kertaa vuodessa. Mies näkee omiaan max joka toinen vuosi.

Minä en enää kuuntelemuiden mielipiteitä ollenkaan. Menen sinne minne istesä huvittaa jaminä on minun perheelleni parasta juuri sillâ hetkellä.

antaa äidin olla marttyyri jos haluaa. Ehkä ei edes yritä syyllistää jos en siitä vaan välitä.

Minä käyn kuitenkin useammin äitini luona kuin hän meillä ja olosuhteiden takia en viitsi äitini luona viikkoa tai yli edes olla.