Onko täällä ketään muita joita ärsyttää Halloween?
Taas yksi jenkeistä tullut tyhjäpäinen "juhlapäivä", jonka varjolla myydään kaikkea krääsää. Käykö oikeesti jotkut lapset naapurien ovilla "keppostelemassa"? Mä en kestä!
Kommentit (25)
Naapureiden lapset kävivät ovella ja tarjosin karkkia tietysti. Itse en syö karkkia, mutta olin ostanut varmuuden vuoksi, ja mukava oli kun kävivät hienoineen halloween-asuineen.
Kyllä joulu on paljon pahempaa amerikkalaista kaupallista hössötystä kuin halloween ja joulua valtaosa joutuu viettämään ja sukuloimaan vaikka ei haluaisi, halloweenia ei kai vielä kukaan pakota juhlimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joulu on paljon pahempaa amerikkalaista kaupallista hössötystä kuin halloween ja joulua valtaosa joutuu viettämään ja sukuloimaan vaikka ei haluaisi, halloweenia ei kai vielä kukaan pakota juhlimaan.
yli 2 viikkoa palkattomalla pakkovapaalla kun työpaikka ei ole jouluna auki, toisaalta kiva mutta melkoista pakkosyöttöä joulun takia eli aiemmassa kommentissa hyvä pointti!
Suosittelen kännykkäkuvien ottoa niin saa todisteet. Voi olla, että nämä wt-mammojen kakarat ei kerjää enää seuraavana vuonna kun ulosottomies vie edellisen vuoden kepposten tuloksia vieläkin.