Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään muita joita ärsyttää Halloween?

Vierailija
30.10.2011 |

Taas yksi jenkeistä tullut tyhjäpäinen "juhlapäivä", jonka varjolla myydään kaikkea krääsää. Käykö oikeesti jotkut lapset naapurien ovilla "keppostelemassa"? Mä en kestä!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kännykkäkuvien ottoa niin saa todisteet. Voi olla, että nämä wt-mammojen kakarat ei kerjää enää seuraavana vuonna kun ulosottomies vie edellisen vuoden kepposten tuloksia vieläkin.

on sellaista missä ei ole mitään hauskaa eikä todellakaan toivottavaa että yleistyisi.

Vierailija
22/25 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öddd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureiden lapset kävivät ovella ja tarjosin karkkia tietysti. Itse en syö karkkia, mutta olin ostanut  varmuuden vuoksi, ja mukava oli kun kävivät hienoineen halloween-asuineen. 

Vierailija
24/25 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joulu on paljon pahempaa amerikkalaista kaupallista hössötystä kuin halloween ja joulua valtaosa joutuu viettämään ja sukuloimaan vaikka ei haluaisi, halloweenia ei kai vielä kukaan pakota juhlimaan.

Vierailija
25/25 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joulu on paljon pahempaa amerikkalaista kaupallista hössötystä kuin halloween ja joulua valtaosa joutuu viettämään ja sukuloimaan vaikka ei haluaisi, halloweenia ei kai vielä kukaan pakota juhlimaan.

yli 2 viikkoa palkattomalla pakkovapaalla kun työpaikka ei ole jouluna auki, toisaalta kiva mutta melkoista pakkosyöttöä joulun takia eli aiemmassa kommentissa hyvä pointti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän