Onko jollain nörtin nössykän näköinen mies, joka onkin peto sängyssä?
Kun mä näen näitä nörtti-rillipää- tyyppejä tai vastaavia nössön oloisia miehiä, niin mieleen tulee, että nuo on kyllä ihan nössöjä sängyssäkin. Siis sellaisia estyneitä ja kokemattomia, jotka ei ainakaan halua mitään erikoisempia juttuja sängyssä. Olenko oikeassa vai en - osoittaakaa mun ennakkoluulot vääriksi! :)
Kommentit (31)
Nörtti oli exä, ja täysi nössö myös sängyssä. Tuli kyllä mukaan määrättyyn pisteeseen, kun houkutteli, mutta aloitteita ei osannu tehä, ikinä, ja määrättyjä, sinänsä ihan normijuttuja ei suostunut edes koklaamaan, kauheet estot ja epävarmuus ja kaikki vaan semmosta teknistä suoritusta, ei intohimoa ja tunnetta. Kumminkin sano että oli kanssani kokenu elämänsä parasta seksiä. Mä taas elämäni huonointa seksiä hänen kanssaan, mistä tietty pysyin hiljaa. Tästä eteenpäin kierrän nörtit mahollisimman kaukaa.
Minulla on tosi maskuliininen mies, joka kuitenkin tulee parissa minuutissa. Ei esileikkejä, ei jälkileikkejä. (syyttää eritekammoa, taitaa olla tekosyy). Runkkari joka on liian laiska käyttämään käsiään.
Mukavaa luettavaa pitkästä aikaa. Monella huokuu tyytyväisyys ja kerrankin kumppania kehutaan:)
T ihmissuhdealan ammattilainen myös
Ihan sellaisesta stereotyyppisestä "nörtistä" ei ole kokemusta, mutta älykkömiehet noin ylipäätään ovat parhaita sängyssä. Siis ne, jotka ovat treenanneet aivojaan hauiksen sijasta.
Saman olen huomannut naisissa. En ole harrastanut seksiä naisen kanssa, mutta kavereitani seuraillessa olen todennut, että seksuaalisimpia elämässään ovat useimmiten ne, jotka eivät näytä hitustakaan seksikkäiltä. Itse olen ihan kauniiksi kehuttu ja naisellisesti pukeutuva jne, mutta rehellisesti sanottuna seksin suhteen käytännössä estynyt ja tylsä. :D
Eihän fitness-sakki voi nauttia seksistä, kun täytyy petipuuhissakin seurata omien lihastensa kulkua muun nautinnon sijasta.
Olet väärässä :)
Minulla nörtti joka hyvä sängyssä. Hänelle on muutenkin kunnia asia että minäkin nautin ja saan orgasmin. Muutenkin on hellä ja saan hellyyttä muutenkin kuin seksi mielessä.
Eihän se naisissakaan mene niin että vain ne kauniit ja "pantavan näköiset" ole seksipetoja. Olisiko jopa että tällä ryhmällä jopa harvinaisempaa eli ovatkin estoisempia kuin arkisemman näköiset rouvat? heitin vasta väitteen näköjään ;)
Pieni ei niin mahti kaunis nainen
No ei nyt sentään nörtti mutta iso nallekarhumainen, kiltinoloinen ei niin komea mies.
Mutta ihana sängyssä! Kekseliäs, viitseliäs, aina asettaa mun nautinnon omansa edelle, kestävä ja intohimoinen rakastaja:) Ulospäin ei ehkä uskoisi.
Vaikea yleistää, mutta puolin ja toisin nuo taitaa mennä. Lööppien miehet on asia erikseen jos joku niitä etsii.. http://tinyurl.com/tahdet
MÄ OON NÖRTIN NÄKÖINEN MIES EN OO RILLIPÄÄ MUTTA MUUTEN MUKAVA LUONNE NAISTA EI OO MUTTA EN PARISUHDETTA KAIPAAKKAA TYKKÄÄ ELÄÄ YKSIN
Kun kasvaa aikuiseksi tajuaa että ulkonäöstä ei voi päätellä ihmisestä juuri mitään.
Huomaa että esim kovat jätkät ei näytä "Elokuvien tapaan" kovilta jätkiltä.
Rosvot ei näytä rosvoilta eikä poliisit poliiseilta.
Teinit vaan on katselleet liikaa elokuvia.
ihan nörtin näköinen, omastakin mielestään, luulen.
On ihan peto sängyssä, enkä siinä suhteessa välitä ulkonäöstä.
Monet kaverit ovat ihmetellet valintaani, koska olisi ollut vara valita, mutta hymyilen vain sissäänpäin , enkä kerro heille totuutta.
Yksi komea mies kerran kysyi suoraan, miksi olen niin tavallisen näköisen miehen ottanut.
Vastaus: tärkeät asiat ovat korvien välissä ja jalkojen välissä.