Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain nörtin nössykän näköinen mies, joka onkin peto sängyssä?

Vierailija
29.10.2011 |

Kun mä näen näitä nörtti-rillipää- tyyppejä tai vastaavia nössön oloisia miehiä, niin mieleen tulee, että nuo on kyllä ihan nössöjä sängyssäkin. Siis sellaisia estyneitä ja kokemattomia, jotka ei ainakaan halua mitään erikoisempia juttuja sängyssä. Olenko oikeassa vai en - osoittaakaa mun ennakkoluulot vääriksi! :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pieni, ruipelo, rillipäinen nörtti... (OI että puhun imartelevasti miehestäni =D )

Sängyssä se on kuitenkin peto =)

Vierailija
2/31 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen alkuvaiheessa, kun tuopa oli elänyt aika puutteessa nörttiytensä vuoksi. En kyllä valittanut. Mutta ikävä kyllä parin vuoden jälkeen on kummasti muuttunut aika nössöksi sängyssä. Joskus haaveilen miehekkäämmästä miehestä, joka oikeasti osoittaisi haluavansa minua ja ottaisi minut, mitä tämä ei enää tee. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhallinen karhumainen iso mies josta huokuu kiltteys (vain kotona, töissä napakka mutta oikeudenmukainen johtaja). Masua on, muuten lihaksikas, lupsakka seuramies, silmälasit, sellainen kaveriporukan mussukka.

Ja ihan peto sängyssä - aina valmis kokeilemaan uutta ja extremeäkin. Taitava, huomaavainen ja upean kestävä rakastaja:) 1-3x viikossa jo 17 vuoden ajan.

Miehessä täytyy olla "munaa" sen kiltteyden vastapainoksi - en tarkoita mitään machoilua vaan kykyä ja uskallusta heittäytyä asioihin, halua rakentaa elämää perheelle ja suojella kaikin tavoin. Ja osoittaa avoimesti rakkautta ja arvostusta vaimoaan ja lapsiaan kohtaan

Vierailija
4/31 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies,niin vartaloltaan kuin naamastakin, mutta sängyssä hän on aivan pupu.Harmittaa vähän kun tykkäisin vähän aloitteellisemmasta ja dominoivammasta miehestä.

Vierailija
5/31 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiltin näkönen rillipää, hyvännäkönen kyllä mutta ei tosiaankaan mikään karju.

Sängyssä (ja muuallakin..) antaa kunnon kyydit, haluaa kokeilla uusia juttuja, on aina valmis ja halukas, seksuaalisesti todella aktiivinen mies.

Vierailija
6/31 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti päätelmiä muiden seksuaalisuudesta pelkän ulkonäön perusteella? Tuo kuuluu mielestäni teinien ajatusmaailmaan. Tiedän monia ulkoisesti erittäin viehättäviä ihmisiä, joilla ei ole oikeastaan minkäänlaisia seksuaalisia haluja ja toisinpäin.

Seksuaalisuus ei näy ulospäin. Olisi huvittavaa, jos silmälasien käyttö esimerkiksi tekisi ihmisestä epäseksuaalisen. Pukeutumisesta toki voi jonkin verran päätellä, kuinka paljon ihminen haluaa tuoda (tai tuo tiedostamattaan) seksuaalisia signaaleja esille. Senkään perusteella et voi vielä päätellä, miten "innokas" tai muulla tavalla kyvykäs tuo ihminen on sängyssä. t.Ihmissuhteiden parissa työskentelevä ammattilainen

Vierailija
7/31 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Eipä olekaan.

Vierailija
8/31 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta peto sängyssä!

Vierailija
9/31 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään mulla on vähemmän nörtti, mutta myös vähemmän seksipeto.

Vierailija
10/31 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iskee jonkun kauniin, mutta ujon ja hiljiasen tytön niin ne on usein parhaita sängyssä ja ne heti kullissa kiinni olevat panokoneet yleensä sellaisia tunnottimia koneita, ne vaan luulee olevansa niin sexyjä ja hyviä.

Vierailija
11/31 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nörtin näköiset ja muut ei niin hyvän näköiset yrittää enemmän. jos haluaa hyvää seksiä, kannattaa useimmiten ottaa vähemmän komea.

Vierailija
12/31 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli sellainen rauhallisen, hitaan ja jahkailevan oloinen, meillä oli tosi kuumaa sängyssä.

Ehkä ainoa, mikä viittaisi siihen, että mies voisi olla hyvä sängyssä oli se, että mies ei ollut mikään nössykkä ja vässykkä muutoin, oli vain muutoin sellainen hiljainen ja jahkailevan oloinen.

Vierailija
13/31 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten noinkaan luokittelis.

Mä en enää mitään täysvarmoja miehiä bongaakaan, vaan nimenomaan nörttejä. Niillä on mielenkiintoa testata ja telmiä. Ja usein myös rahaa niin vitusti.

Kolmekymppisillä siis.

Vierailija
14/31 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö joku aikuinen ihminen

oikeasti päätelmiä muiden seksuaalisuudesta pelkän ulkonäön perusteella?

Seksuaalisuus ei näy ulospäin. Olisi huvittavaa, jos silmälasien käyttö esimerkiksi tekisi ihmisestä epäseksuaalisen. Pukeutumisesta toki voi jonkin verran päätellä, kuinka paljon ihminen haluaa tuoda (tai tuo tiedostamattaan) seksuaalisia signaaleja esille. Senkään perusteella et voi vielä päätellä, miten "innokas" tai muulla tavalla kyvykäs tuo ihminen on sängyssä. t.Ihmissuhteiden parissa työskentelevä ammattilainen

Ehkä itse enemmän päivittelen sitä kontrastia, en niinkään sitä, että asia on kuin se on.

Minun edellinen nörttini taas oli sellainen, että sängyssä ei natsannut niin hyvin.

Vierailija
15/31 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikkäitä siis.

Odotukset oli suuret kun opiskeluvuosina suhteilin yhden nörtin kanssa, oli tosin fudista harrastava (eli ei kai sit kuitenkaan oikea nörtti).

Se oli pettymys, seksi oli maailman tylsintä, olin kokeneempi kuin hän ja parhaani yritin tuoda variaatioita "vuoteeseen". Silti kuitenkin aina hänen kiitäessä kohti huipennustaan huomasin olevani lähetyssaarnaajassa päälaki vaan rynkytti sängynpäätyyn.

Seuraavassa suhteessa leikittiinkin sitten "seksikästä nörttiä", todella hyvä panomies sai päälleen neuleliivin, perusfarkut jalkaan, tukka nörttikampaukselle. Sitten hän sai toteuttaa haaveeni nörtistä joka haluaa minua jatkuvasti, josta en saa tarpeekseni ja joka ei ujostele mitään.

Vierailija
16/31 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan nyt mihin näiden mielikuvitus riittää? oma ei riitä kuin ihan perusjuttuihin: alla, päällä, sivulta, takaa.

Vierailija
17/31 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähän nörtti (fyysikko), ei mitenkään kamalan lihaksikas, ja lisäksi todella kiltin näköinen ja on sitä luonteeltaankin.

Mutta sängyssä hän on aivan mahtava rakastaja, kestävä, keksii aina uutta piristystä, kokeilunhaluinen, avoin kaikille toiveilleni. Saan häneltä aina aivan mahtavaa seksiä, yhteisiä vuosia takana 15 ja lapsia 2.

Minä kiihotun älykkäistä, kilteistä nörteistä. "Aivottomat" lihaskimput (jep, yleistän:)) Ei ole koskaan minua kiinnostaneet vaikka olisivat miten komeita tahansa.

Vierailija
18/31 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nössö tohvelisankari, keskivatsakas homersimpson. Mutta se on niin innostava rakastaja, että jään vieläkin toiseksi! Mielikuvitusta ja uskallusta riittää, mutta saa takuuvarmasti aikaiseksi minulle orgasmin vähäeleisestikin, vaikka alunperin ei koko touhu olisi edes huvittanut.

Vierailija
19/31 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vatsakas ja parrakas ja pitkätukkainen rentuhko mies ja se ei ole estyneen eikä kokemattoman oloinen (ja on sillä naisia ollutkin), mutta kas kummaa on sängyssä yllättävän estoinen ja vanhakantainen.

Itse olen monesti ajatellut näistä nörteistä, että tuo se taitaa vastaavasti olla peto sängyssä. Itse asiassa mulla on miespuolinen kaveri, joka on pullonpohjalasinen ja hintelän hontelo. Silti saa naisen kuin naisen koukutettua ja panee niitä aikansa kaikin tavoin ja jättää sitten mokomakin tyttöset rannalle ruikuttamaan. :))

Joten ei sitä voi tietää millaiset taidot sieltä nössykän kätköistä löytyy.

Vierailija
20/31 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei nyt ihan nörtti, mutta kova pelaamaan koneella ja varsinainen tohvelisankari.. Auttaa kotitöissä, lasten hoidossa yms "naistentöissä". Naapurustossa emänniltä tullut paljon kommenttia, kun on niin tossun alla ja niin "kilttimies" SÄngyssä tämä mies kumminkin on aivan päin vastainen! Säikähdin jopa seurustelumme alussa, kun etenimme kamariin asti..

Hän on todella pervo ja villi, innokas kokeilemaan kaikenlaista, eikä todellakaan ole tarvinnut paljoa itseä itse tyydyttää! Päällepäin nuo piirteet eivän näy.. mutta armias jos olemme kahden ja sillä päällä... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi