Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
141/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, olipa törkeää. Kai molemmille osapuolille on annettu kriisiterapiaa? :)

Vierailija
142/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tunnustan: me kaikki kassaneidit ollaan kyllä aika vamppeja. Huudetaan jo pitkän matkan päästä että vapaa kassa on saapumassa paikalle. Ja heti ensimmäisenä kun tulee kassalle, lukee kissankokosilla kirjaimilla: "Näytäthän kassisi". Ja Asiakas näyttää. Sitten kun on maksun aika, niin pankkikortti ei toimi, ja lukijan näyttöön tulee viesti "Anna kassalle". Meillä käytössä tämä vaihtoehtoinen maksutapa. No eihän siinä sitten muukaan auta kun..... Tämän vuoksi myös ne pitkät jonot. Voi tätä asiakaspalvelijan arkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sit jos joku flirttaa yms imekää naiset vähä keikuttelette itekki yms (= :D

Vierailija
144/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet perheesi kanssa kassajonossa, ja avautuu esim uusi kassa niin tottakai sieltä huudetaan että täällä olis vapaa kassa, sehän on myyjien työtä palvella asiakkaita. Varsinkin kun aloittajan viestissä lukee että myyjä ei huudellut mitään flirttaavaa vaan vain että siellä olis se kassa tyhjillään ja sinne voi mennä, niin ei kyllä voi kun ihmetellä että kuka tosissaan vetää moisia johtopäätöksiä sellasesta?

TUSKIMPA JOKAINEN NAINEN ON HETI SITÄ MIESTÄ SULTA VIEMÄSSÄ KUN SANANKIN SANOO..Varsinkaan kun itse olet vieressä. Tässä tilanteessa mun mielestä olisi oikeutettua että mieheskin suuttuu sulle siitä että kaupassa miesmyyjä huutaa sinulle samoin.

Vierailija
145/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tunnustan: me kaikki kassaneidit ollaan kyllä aika vamppeja. Huudetaan jo pitkän matkan päästä että vapaa kassa on saapumassa paikalle. Ja heti ensimmäisenä kun tulee kassalle, lukee kissankokosilla kirjaimilla: "Näytäthän kassisi". Ja Asiakas näyttää. Sitten kun on maksun aika, niin pankkikortti ei toimi, ja lukijan näyttöön tulee viesti "Anna kassalle". Meillä käytössä tämä vaihtoehtoinen maksutapa. No eihän siinä sitten muukaan auta kun..... Tämän vuoksi myös ne pitkät jonot. Voi tätä asiakaspalvelijan arkea.

Minakin olen ollut kassa, opiskeluaikoinani tein tata viikonloppuisin ja iltaisin.

Seurustelin silloin jo mieheni kanssa. Tyonantajani pyysi minua aina huutelemaan tuota "vapaa kassa taalla", vaikka oikeasti siis seurustelin.

Loppujenlopuksi tama kaksoiselama alkoi ottaa voimille ja hakeuduin muihin hommiin.

Mutta asiakaspalvelu oli muuten ihan kivaa. Tykkasin kovasti katsella kun miehet tyhjentelivat kassejaan edessani. Kaipaan vielakin noita aikoja.

Vierailija
146/1967 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saksalaiseen kun siellä pussit kestää paremmin.. Mä oon luullu tähän asti et se on tarkottanu sitä et niiden muovikassit on vahvempia..

ei helvetti miten tyhmä sitä voikaan ihminen olla :(( tosi kusetettu olo.

jotain muuta sillä et se on siks tosi hyvä kun se on niin pieni ja sieltä pääsee nopeesti jatkaa matkaa???

Vierailija
147/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä tuollaista suvaitse vaan lähden oitis Hoploppiin keskustelemaan muiden raskaana olevien, aikuisten naisten kanssa. Aivan tavatonta. Ps. meillä on farmari Kia, ja olemme onnellisia.

Vierailija
148/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei tartte sitten siellä kaupassa sen perään haikailla.

Ja ollaan siirrytty käyttämään Lidliä, kun siellä voi pakata niin pahvilaatikoihin, niin ei tartte kassejakaan näytellä kassaneidille...

Vierailija
149/1967 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saksalaiseen kun siellä pussit kestää paremmin.. Mä oon luullu tähän asti et se on tarkottanu sitä et niiden muovikassit on vahvempia..

ei helvetti miten tyhmä sitä voikaan ihminen olla :(( tosi kusetettu olo.

jotain muuta sillä et se on siks tosi hyvä kun se on niin pieni ja sieltä pääsee nopeesti jatkaa matkaa???

Ulkoruokintaan vaan sekin hirviö!

Vierailija
150/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet ihminen, joka olisi tehnyt valituksen "pitkistä" kassajonoista, jos kukaan ei olisi huomauttanut, että tosiaan, siellähän on myös VAPAANA oleva kassa. Kääntöpuoli on se, että kun miehesi käy yksin kaupassa, hän voi olla se, joka ehdottelee sille VARATULLE VAPAALLE kassalle! Jotain rajaa, vaikka saihan tästä hyvät naurut :D

Vierailija
151/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että te jotkut naiset osaatte olla vainoharhasia. Mua ei tippaakaan haittaa jos oon mieheni kanssa kaupassa ja joku kassaneiti ilmoittaa että on vapaa kassa. Toisin kun te taas, te väännätte ystävällisestä palvelusta kauhean parisuhdekriisin ja heti raivoatte täällä kuinka kauppojen kassalla työskentelevät naiset on kauheita miestenviejiä. Toisekseen olen aika varma ettei kovin montaa kassamyyjää kiinnosta se teidän miehenne vaikka siitä niin varmoja olettekin ja kyllä, myös niillä samoilla ihmisillä on luultavasti poikaystävä/mies kotona :)

Vierailija
152/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen olen aika varma ettei kovin montaa kassamyyjää kiinnosta se teidän miehenne vaikka siitä niin varmoja olettekin ja kyllä, myös niillä samoilla ihmisillä on luultavasti poikaystävä/mies kotona :)

Niin pakkoko sitä on kuuluttaa olevansa vapaa ja sitten vielä kysellä mieheltä että löytyykö kakskytsenttistä? Huonommin varustelluilta miehiltä noilla kysymyksillä viedään itsetunto pitkäksi aikaa, ja sitten sitä joudutaan kotona hivelemään jatkuvasti. Kyllä kassahutsut ovat huonon maineensa ansainneet, nih.

Vierailija
153/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitte sattunu ajattelemaan että tämä kassaneiti vain teki työtään ja palveli asiakkaitaan? :D

Vierailija
154/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana

"törkeä kassaneiti kaupassa" - oikeastikko? Vai mitäpä jos se neiti siellä kassalla kuitenkin huuteli, että nimen omaan se kassatiski olisi vapaana, eikä suinkaan omaa siviilisäätyänsä. Ihan varmaan teitä ajatellen, hän päätti nopeuttaa palvelutilannetta. Ihan tosiko te naiset vedätte typeriä johtopäätöksiä tälläisista ja sysäätte vielä miehennekin siihen mukaan. Nyt menkää oikeasti itseenne tai jos sekään ei auta niin ehkä katse peiliin pitäisi kertoa jotain!

Vierailija
155/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että te jotkut naiset osaatte olla vainoharhasia. Mua ei tippaakaan haittaa jos oon mieheni kanssa kaupassa ja joku kassaneiti ilmoittaa että on vapaa kassa. Toisin kun te taas, te väännätte ystävällisestä palvelusta kauhean parisuhdekriisin ja heti raivoatte täällä kuinka kauppojen kassalla työskentelevät naiset on kauheita miestenviejiä. Toisekseen olen aika varma ettei kovin montaa kassamyyjää kiinnosta se teidän miehenne vaikka siitä niin varmoja olettekin ja kyllä, myös niillä samoilla ihmisillä on luultavasti poikaystävä/mies kotona :)

mä olen toissa kassalla ja minua kiinnostaa kovasti kaikki miehet ... Jos miehesi tulee minun lähelleni huutelen myos hanelle olevani vapaa ja pyydän tulemaan luokseni. Minun luonani miehesikin kassit tyhjenisivät ja täyttyisivät samantien.

Voit toki sulkea silmäsi tältä tosiasialta, mutta todellisuutta se ei muuta.

Olepa varovainen.

terveisin: vapaa kassa

Vierailija
156/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi viihtyä avoimessa suhteessa, mutta minä edellytän, ettei mies kauppareissulla paina kakkosta, maistele piparia tai tyhjennä kasseja kassalla.

Vierailija
157/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuteli ehkä siksi teille koska jos siel kassal ei ollu muita asiakkaita eidän ei tarvitsisi jonottaa. Halusi vaan saada tekemistä ja auttaa teitä! Ja hei te jotka väitätte näin, niin olkaa itte siellä kassalla töissä tai missään muuallakaan asiakaspalvelutyössä ennenkuin alatte väittään yhtään mitään. Ärsyttävää ne jotka alkaa heti epäilemään jotain ku sanoo ihan normaaleja asioita kuin että vapaa kassa. Se on kassamyyjän tehtävä palvella asiakkaita eikä olla tyhjänpäiväisesti siellä.

Vierailija
158/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeeks kun oltiin koko perheellä HopLopissa niin kassaNEITI antoi mun miehelle poletteja ja sanoi ERITTÄIN vihjailevasti että "nää työnnetään sit sinne reikään" :(((((

Minä en kyllä tuollaista suvaitse vaan lähden oitis Hoploppiin keskustelemaan muiden raskaana olevien, aikuisten naisten kanssa. Aivan tavatonta. Ps. meillä on farmari Kia, ja olemme onnellisia.

Vierailija
159/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut naiset ja näköjään miehetkään eivät omista minkäänlaista HUUMORINTAJUA ja/tai ovat niin TYHMIÄ etteivät ymmärrä VITSIÄ! Eihän kukaan jaksa tuollaista, jonka kanssa ei voi koskaan mitään vitsailla, enkä ihmettele enää, miksi itsemurhatilastot on mitä on Suomessa, kun ei osata pitää hauskaa!

Mistä nämä tosikot oikein tänne tulivat? Ei voi olla tämän palstan vakkariporukkaa.

Vierailija
160/1967 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwassakin kuivuneita munkkeja kassatädistä lähtien!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi