Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
- antaa ihan tolkuttoman tyhmän kuvan ko ihmisestä.. :/ miettikää nyt, facessa on nykyään työnantajat ja kaikki!
Miten tämäkin kipeä asia saataisiin vähittäiskaupan tietoisuuteen muuten kuin levittämällä linkkiä ja toivomalla että Ass-ketjut sun mut ottavat tästä onkeensa.
Täällä voi sentään vielä anonyymisti tuoda esille elämän kipupisteitä eikä tarvitse pelätä moralistin leimaa. Jos tästä asiasta puhuisi naamakkain kauppiaiden kanssa, ne irstailijat eivät aivan varmasti ottaisi tosissaan perheenäitien tuskaa.
Olette te kyllä vainoharhaisia osa =) Mutta sainpahan yhdet elämäni parhaista nauruista näillä jutuilla!
-terveisin ruokakaupan myyjä joka huutelee asiakkaille olevansa vapaa kassa kihlasormus sormessa =)
-kyselee löytyykö vielä kymmentä senttiä lisää lompakosta
Meidänkin kylä on senverta pieni että jos alan tähän propleemaan itte puuttumaan on oma maine pilalla.
-kyselee löytyykö vielä kymmentä senttiä lisää lompakosta
Että oikeen lompsasta pitäis löytyä! Ootte te kassat sairaita!
Ensin te tantat niinku valitatte minkä kerkiätte siitä, että kaupan kassat on niin halvatun tylyjä ihmisille. Siitä johtuen (eli teistä) meidät kassatyöntekijät on pakotettu siihen halpamaiseen ylimaireeseen käytökseen asiakasta kohtaan, jottei saatais valituksia omilta esimiehiltä. Ihan niinku mua kiinnostaiskaan tehdä yhtään sen lähempää tuttavuutta kenenkää asiakkaan kanssa tai kuunnella jonkun bubiruusun vihjailuja. Me vaan palvellaan teitä sen takia kun on pakko. Entäs jos mieskassa sanoo miehelle, että täällä on vapaa kassa?? Tekeekö se musta jonkinsortin homoseksuaalin, vaikka mulla oiskin homofobia?? Nyt on muutama muumi karannu akkojen laaksoista. Henkilökohtasesti ottaen jos joku huutaa, että täällä ois vapaa kassa ja eukko rupeis siitä huutaa mulle ni akka lähtis vaihtoon ja nopiaa!!
Ps. Teette muuten ihan sika hyvää naisten luottavaiselle, valittavalle ja typerälle "maineelle". Onneks teitä on vielä muutama fiksu jäljellä. Terveisin Kaupan Setä
Ja kyllä, olen useasti päästänyt avomieheni yksin kauppaan ja olemme myös menty yhdessä kauppaan eikä kyllä ole huolenhäivää siitä, että kassatytöt koittaisivat häntä iskeä.
Onko sulla siis niin ruma mies, ettei kukaan muu hänestä kiinnostu? On se tietenkin taktiikka tuokin..
Ensin te tantat niinku valitatte minkä kerkiätte siitä, että .kaupan kassat on niin halvatun tylyjä ihmisille. Siitä johtuen (eli teistä) meidät kassatyöntekijät on pakotettu siihen halpamaiseen ylimaireeseen käytökseen asiakasta kohtaan, jottei saatais valituksia omilta esimiehiltä. Ihan niinku mua kiinnostaiskaan tehdä yhtään sen lähempää tuttavuutta kenenkää asiakkaan kanssa tai kuunnella jonkun bubiruusun vihjailuja. Me vaan palvellaan teitä sen takia kun on pakko. Entäs jos mieskassa sanoo miehelle, että täällä on vapaa kassa?? Tekeekö se musta jonkinsortin homoseksuaalin, vaikka mulla oiskin homofobia?? Nyt on muutama muumi karannu akkojen laaksoista. Henkilökohtasesti ottaen jos joku huutaa, että täällä ois vapaa kassa ja eukko rupeis siitä huutaa mulle ni akka lähtis vaihtoon ja nopiaa!!
Ps. Teette muuten ihan sika hyvää naisten luottavaiselle, valittavalle ja typerälle "maineelle". Onneks teitä on vielä muutama fiksu jäljellä. Terveisin Kaupan Setä
Sinuakin varmaan harmittaa, etta tama asia on nyt selvinnyt meille kaikille. Kassathan tosiaan vihjailevat kaikille, sukupuoleen ja ikaan katsomatta. Taitaa olla ammattitauti.
Itsekin olen ollut toissa kassalla, enka voinut mitaan. Huutelin kaikille . Toiden ulkopuolella en tata vihjailua harrastanut.
Ala kuitenkaan ota tata asiaa liian raskaasti, vaan hymya elamaan.ja katsos, sinultakin voi yllattaen loytya sielta housujen uumenista se kakskytsenttinen tai jopa viiskyt ;)
Yhden yön pyörin hereillä käytyäni Lidlissä ja nähtyäni kassan päällä julisteen, jossa luki: Oletko yksi näistä onnekkaista? Näytät niin nuorelta, että kassa kysyy sinulta papereita?
Niinpä niin, mutta entä ne vanhemmannäköiset lapsiraukat, jotka kassa vaan hoitelee papereita kysymättä? Lapsia pitäisi suojella kassoilta paljon jämäkämmin.
...sanokaa joku että tää on vitsi??
t. miehensä kassavosulle menettänyt :(
Olisikin vitsi. Voisikohan vapaat kassat alkaa pitämään vihreää burkhatyylistä asua ja ehkä Darth Vader-kypärää, jotta äänenpainoillakaan eivät voisi houkutella varattuja miehiä?
Mitenkähän tämä asia on muslimimaissa järjestetty? Vai joutuuko siellä kassamiehet hoitelemaan nämä ass-edut?
Olisikin vitsi. Voisikohan vapaat kassat alkaa pitämään vihreää burkhatyylistä asua ja ehkä Darth Vader-kypärää, jotta äänenpainoillakaan eivät voisi houkutella varattuja miehiä? Mitenkähän tämä asia on muslimimaissa järjestetty? Vai joutuuko siellä kassamiehet hoitelemaan nämä ass-edut?
Tuo nyt voi olla Suomessa vähän liikaa vaadittu, mutta esim. meikkauskielto olisi jo pelkästään hygieniasyistä paikallaan. Myös käsineitä olisi kassojen hyvä pitää em. syystä, ei näkyisi ne huorahtavat manikyyrit joilla miehiä houkutellaan painamaan kakkoseen tai minne milloinkin.
SIIS TÄÄ VIESTIKETJU TÄÄLLÄ ON PAKKO OLLA JOKU PILA,EI KAIT KUKAAN NYT JÄRJISSÄÄN OLEVA TÄLLÄISIÄ TÄNNE KIRJOITTELE!! ;D OONPAHAN AINAKIN SAANUT HYVÄT NAURUT,NÄISTÄ TEIDÄN JUTUISTA ;) EI OIKEESTI :)
ootko tosissas??? ei jumalauta. oon ite ollu kassalla ja huikannu sataan kertaan että täälä on vapaa kassa oli mies/nainen/pariskunta, kuka tahansa. ihan vaan sen takia että nopeutuis se homma eikä olis toisella kauheeta jonoa. kukaan kassa ketään vikittele, haloo??? ja sitte vielä mitä joku tonne kirjotti että kassa oli sanonu että voi ottaa jotkut siihen väliin ku joku lähtiki hakemaan kesken kaiken jotain tavaraa mikä unohtu ja se oli ny sitte kauheeta. mitä gjfhdldghjgsd?? ihan vaan edelleen että se homma siinä kassalla nopeutuis eikä toisten tartte odotella.
Koko ajan pitäis "homman" nopeutua, eikä asiakasta saisi odotuttaa yhtään. Tosin on tietenkin mukavaa, että ajattelet työkaverisi työmäärää ja haluat auttaa jonon purkamisessa ottamalla miehen/naisen/pariskunnan itsellesi "hoidettavaksi".
Mutta tuota on kyllä pakko miettiä, että ei kaikki kassat tosiaan varmaan ole miehiä (tai naisia) vikittelemässä. Tämäkin kirjoittaja tuntuu ottavan hommat rehellisesti työn kannalta.
Pakko kysyä (anteeksi jos loukkaan, mutta kiinnostaa), että onko sulla kiinnostusta molempiin suuntiin? Meinaan, kun hoitelet kuitenkin sanojesi mukaan sekä miehet että naiset ja välillä jopa yhtäaikaa. Että pitääkö siinä olla itse kiinnostunut molemmista vai miten sen kestää?
Olisikin vitsi. Voisikohan vapaat kassat alkaa pitämään vihreää burkhatyylistä asua ja ehkä Darth Vader-kypärää, jotta äänenpainoillakaan eivät voisi houkutella varattuja miehiä?
jos tuollainen Darth Vader-klooni tokaisisi kassalla totuuden julki, eli: "Boy, I am your Father!".
kun tekee duunia niin sitä on vaan ajateltava duunina eikä niinkään omia mieltymyksiä. onhan munkin ansaittava vaikka raskastahan se välillä on.
haen kassan kyltin--> aukasen portin--> huikkasen että "täällä on vapaa KASSA" ja sit siihe rynnätään. Itse olen onnellisessa parisuhteessa eikä todellakaan kinnosta teidän sisäänajetut ukot :D
Ihan kamalaa, miten suoraviivaiseksi on maailma mennyt. Mua alkaa kohta itkettää..
Olen ilokseni huomannut, että monet nuoret eivät kiinnitä mitään huomiota asiakkaisiin. Ei tervehtimistä, katsekontaktia tai kiittämistä, hymyilystä puhumattakaan. Ihanteellinen tilanne on, jos kassa keskustelee oman kaverinsa kanssa kiinnittämättä mitään huomiota asiakkaisiin.
Toivon, että kulttuuri olisi todella muuttumassa. Yltiöpäisesti kontaktia ottavat kassat saataisiin kuriin myös modernin tekniikan avulla.
Olen ideoinut eräänlaista tunnelia johon ostokset asetellaan. Kassa on pleksin takana, hän näkee asiakkaat, mutta asiakkaat eivät näe häntä. Tervehdystekstit näkyvät pleksiin sijoitetulta ruudulta. Olen varma, että moni vastoin tahtoaa kassatyöhön ajautunut kassatyttökin kannattaa ajatustani. Koska ääni ei kuulu kummastakaan suunnasta, asiointiosapuolten ei tarvitse kärsiä epäasiallisesta ja vihjailevasta puheesta.
Kassateitse tarttuvat taudit ovat myös kansanterveydellinen uhka, pleksi ehkäisee tehokkaasti niiden tarttumisen.
SIIS TÄÄ VIESTIKETJU TÄÄLLÄ ON PAKKO OLLA JOKU PILA,EI KAIT KUKAAN NYT JÄRJISSÄÄN OLEVA TÄLLÄISIÄ TÄNNE KIRJOITTELE!! ;D OONPAHAN AINAKIN SAANUT HYVÄT NAURUT,NÄISTÄ TEIDÄN JUTUISTA ;) EI OIKEESTI :)
Panosta nyt ensin miehen saamiseen, niin alat ehkä ymmärtää, miltä tuntuu kun joku hempukka huutelee miehellesi olevansa vapaa vaikkka olet vieressä. :( Menisit muualle naureskelemaan.
- antaa ihan tolkuttoman tyhmän kuvan ko ihmisestä.. :/ miettikää nyt, facessa on nykyään työnantajat ja kaikki!