Olen niin onnellinen, kun minulla on kokopäivätyö
Olen vasta 21-vuotias ja minulla on kokopäivätyö. Tiedän olevani etuoikeutettu, koska moni minun ikäisistä tekee vain osa-aikatöitä pienillä tunneilla. Minulla on joka viikko 40 tuntia ja välillä ylikin, jos vain haluan tehdä. Ei tarvitse kökkiä neljän seinän sisällä.
Palkkaakin tulee ihan mukavasti menoihin nähden.
Turhaan nuoret valittaa työelämästä. Minusta ainakin on mukavaa vähän hikoilla oman elannon eteen.
Kommentit (15)
Tervettä. Reilut parikymmentä vuotta ja asuntolaina myöhemmin sitä ei niin hirveästi enää huvita hikoilla. Kaikelle on aikansa.
Minulla on työnhaku ollut kokopäivätyönä opintojen ohella jo vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Tervettä. Reilut parikymmentä vuotta ja asuntolaina myöhemmin sitä ei niin hirveästi enää huvita hikoilla. Kaikelle on aikansa.
Älä hanki asuntolainaa, jos ei siihen ole varaa.
Mä taas en halua viettää koko elämää töissä. Osa-aikatyö on hyvä jos haluaa elää muullekin kuin työlle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuule maksettu jo poiskin, sen jälkeen väheni työnteko. Nuorena kannatti olla ahkera niin enää ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuule maksettu jo poiskin, sen jälkeen väheni työnteko. Nuorena kannatti olla ahkera niin enää ei tarvitse.
Tämä. Nuoruus on elämän kamalinta aikaa, joten se kannattaa käyttää työntekoon.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa.Monelta työsi alkaa kun teet 40 H/ viikossa työ tunteja ja pystyt silti kirjoitaa tänne jo Kello 15.51.perjanta 15.9.23
4-5 aikaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti olet päässyt töihin sukulaissuhteilla?
Ihan kartuttamalla työkokemusta
Aloitin työuran nollasopimuksella postinjakajana. Palkka taisi olla luokkaa 9,5€/h. Lisäksi työkokemusta löytyy kaupasta, muuttofirmasta, tehtaasta sekä rengasliikkeestä. Onnistuu se niinkin.
Ap
No onneksi en itse ole kokoaikatöissä vaan kahdessa osa-aikatyössä, joista tunteja 30/vko. Jää enemmän vapaa-aikaa enkä kaipaa lisää rahaakaan.
Mäkin olen tyytyväinen osa-aikatyöhöni ja kun kämppä on jo maksettu niin ei sitä rahaakaan enää samalla tavalla tarvi.
Hienoa.Monelta työsi alkaa kun teet 40 H/ viikossa työ tunteja ja pystyt silti kirjoitaa tänne jo Kello 15.51.perjanta 15.9.23