Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
361/1967 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jumala oletteko te oikeesti sitä mieltä että jos joku ilmaisee että täällä on vapaa kassa niin tämä tarkoittaa sitä että hän haluaa viedä miehesi ?! Tai että esim vaatemyyjä haluaa harrastaa villiä seksiä miehesi kanssa jos tämä tarjoaa hänelle paria vaatekappaletta sovitettavaksi (eli tekee käsittääkseni työtään)? Kylläpä olette vainoharhaisia, ihan sääliks käy. Itse häpeisin ainakin silmät päästäni jos vaimokkeeni ottais kauheet pultit kun kassaneiti kysyy plussakorttia. Saatika sitten hymyilisi ja olisi ystävällinen, se vasta kauheaa olisikin :D

Terv.

Mies -87

Vierailija
362/1967 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisee trollille tämä koko lanka, rauhotu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1967 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ketju on avattu jo älyttömän monta kertaa ja viimeisimmät vastaukset on ihan pimeitä, ei ollenkaan av-tyyliä

Jollain julkkisjuorusivulla tämä oli linkitettynä, voi käydä nauramassa, kuinka kassaneitien puolesta närkästyneet omalla fb-profiilillaan paheksuvat mustiksia mammoja. :D

Mutta nämä tänne kirjoitetut ovat kyllä hämäriä. Not sure if trolling or just really stupid.

Vierailija
364/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, olen useasti päästänyt avomieheni yksin kauppaan ja olemme myös menty yhdessä kauppaan eikä kyllä ole huolenhäivää siitä, että kassatytöt koittaisivat häntä iskeä.

Onko sulla siis niin ruma mies, ettei kukaan muu hänestä kiinnostu? On se tietenkin taktiikka tuokin..

Ei, ei todellakaan ole ruma mies. Komea kuin mikä ja tiedän että ei häntä kiinnosta kaupantytöt, hänellä kun on minut :) ja nyt seuraava viesti kun tulee ni siinä luultavasti lukee "nii-i, tuohonhan kannattaa uskoa!". Kyllä uskon, en ole niin päästäni vialla että syyttelisin miestäni kaupassakäynnistä.. jestas.

Vierailija
365/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomassa kahvilassa välipalalla. Minä menin edeltä pöytään istumaan ja mies meni tiskille tilaamaan. Mies tilasi nuorelta myyjättäreltä kaksi kahvia, kinkkusämpylän ja karjalanpiirakan. Tyttö otti vitriinistä sampylän ja laittoi karjalanpiirakan lautaselle maireasti hymyiilen ja kysyi mieheltäni: "Mites muna voi?" En jäänyt kuuntelemaan vastausta vaan syöksyin ulos kahvilasta ja soitin jo ennen kotiin ehtimistä avioeroasianajajalle. Mokomakin vosu rikkoi meidän perheen. Mitä ihmettä kerron lapsille?

Vierailija
366/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ne joita ei naurata. Onko ihan oikeesti näin tosikkoa ja lukutaidotonta porukkaa, vai vedättääkö nää vaan?

Vierailija
367/1967 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin kuolen nauruun!!!! On se juu tosi kamalaa kun huudelleen täällä on vapaa kassa! :D

Vierailija
368/1967 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun asioit yhdessä ketjussa niin kaikki tietää että käytät äss-korttia ,kyllä nolostuttaa ettei enää käytetä kyseisen ketjun palveluja.

Vierailija
369/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset.. :D

Vierailija
370/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule hei, yritätkö sinä vielä puolustella niitä vikittelijöitä? Niitä on joka marketissa ja se huutelu on kuule tasan tarkkaan miesten onkimiseksi ja bonusten lupailu ym., kyllä ne tiedetään. Avaa sinäkin silmäsi, suosittelen!

[/quote]

jos oot niin mikähän sunki elämässäs on mennyt pieleen.. toivottavasti tiput portaat.

Vierailija
371/1967 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tullaan siihen että te naiset olette heti "levittelemässä" kun tilaisuus koittaa, no nyt et antanut kun olit "ihmisten ilmoilla"... Mutta annas olla kun tämä teekkaripoika olisi suputtanut saman korvaan mariellan yökerhossa!

Ja nämä vapaat kassat on kyllä yksi suuri vitsaus, miksi ei sinne kassoille laiteta naimisissa olevia perheenäitejä huutelemaan ja rikkomaan perheitä???

Terveisin Tero 43v Janakkala

Vierailija
372/1967 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Prisman kassalla ei toiminut se hihna, johon ostokset laitetaan. En tohtinut asetella ostoksiani siksi siihen. Kassana oli joku teekkaripoika ja se nyökkäs mulle ja sanoi: "Levitä siihen hihnalle vaan!". Jumalauta, ala mitään levittämään siinä ihmisten ilmoilla. "

Taas tullaan siihen että te naiset olette heti "levittelemässä" kun tilaisuus koittaa, no nyt et antanut kun olit "ihmisten ilmoilla"... Mutta annas olla kun tämä teekkaripoika olisi suputtanut saman korvaan mariellan yökerhossa!

Ja nämä vapaat kassat on kyllä yksi suuri vitsaus, miksi ei sinne kassoille laiteta naimisissa olevia perheenäitejä huutelemaan ja rikkomaan perheitä???

Terveisin Tero 43v Janakkala

Vierailija
373/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Succesfull Troll Is Succesfull!

Vierailija
374/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomassa kahvilassa välipalalla. Minä menin edeltä pöytään istumaan ja mies meni tiskille tilaamaan. Mies tilasi nuorelta myyjättäreltä kaksi kahvia, kinkkusämpylän ja karjalanpiirakan. Tyttö otti vitriinistä sampylän ja laittoi karjalanpiirakan lautaselle maireasti hymyiilen ja kysyi mieheltäni: "Mites muna voi?" En jäänyt kuuntelemaan vastausta vaan syöksyin ulos kahvilasta ja soitin jo ennen kotiin ehtimistä avioeroasianajajalle. Mokomakin vosu rikkoi meidän perheen. Mitä ihmettä kerron lapsille?

Voi ei, voimia sinulle! Ihan kamalaa.. Meillä taas kävi näin:

Oltiin oltu romanttisesti hotellissa yötä mieheni kanssa. Aamulla sitten mentiin aamupalalle. Kaikki sujui mukavissa tunnelmissa siihen asti, kunnes eräs tarjoilija tuli kysymään mieheltäni: "Mites sun munat laitetaan? Haluatko ne..". Ennen kuin kuulin edes lauseen loppuun, ryntäsin siitä paikasta hotellihuoneeseen, pakkasin kamani ja juoksin ulos hotellista. Toiste en astu siihen hotelliin ja mieskin sai kuulla kunniansa!

:(

Vierailija
375/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mitä V*ttua? kassaneiti yritti olla ystävällinen ja sanoa että täällä on vapaa kassa, onkohan nyt kaikki muumit laaksossa tädillä taas?

Vierailija
376/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä, ihme vainoharhasia apinoita tää sivusto ainakin täynnä! ostakaa elämä.. jos ette tonkaan vertaa luota mieheenne ni miettiä et onko suhteessa mitään järkeä?!! suosittelen et meette jollekkin juttelee ku vois teitä auttaa.. HUH! :D :D mut kiitos hyvistä nauruista!

Vierailija
377/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

olen itse vastaavassa työssä ja voin sanoa että meitä ei todellakaan kiinnosta iskeä siellä ketään kuten nämä kaikki naiset nyt jostain syystä aina väittävät!! olemme TÖISSÄ emme siis iske teidän miehiä..... ja jos kyselemme senttejä emme todellakaan ajattele miehet teidän vehkeitänne :DDD

taitaa miehillä itsellään lentää tämä likanen mielikuvitus aika pahasti jos tuollaisia kuvitellaan, lisäksi kuinka te kehtaatte tuijotella kassaneitien rintavarustuksia?? ja pahimmat vielä kommentoida ääneen: ompas hyvät puskurit.....

jo me koitamme olla ammattitaitoisia, koittaisitte tekin asiakkaat :DD

Vierailija
378/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et taida sinäkään olla ihan pörröisin amppari pesässä :DDD

tarjoilijahan siis kysyi vain että miten ukkos haluaa (KANAN)munat..... idiootti XDD

Vierailija
379/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkikö tyttö sinut? Ja mitä sun mies sanoi? Voi ei!! Toi ei oo enää edes vihjailua :( JULMAA! Jaksamista!

Vierailija
380/1967 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajoin taksia, kuulin monesti asiakkaan avatessa tolpalla auton oven, kysymyksen "Ootsä vapaa?". Minä ne mua oikein piti?! Mä olin tullut tekemään TÖITÄ, en bongaamaan seuraa.

eiköhän ne kysyneet että onko taksi vapaa :DD

mä ainaki kysäsen ihan ensimmäisenä taksissa että onko se vapaa vai odottaako se jo asiakasta :DD

hyvät ihmiset nyt jos voisitte lopettaa tuon KIRJAIMELLISESTI asioiden ottamisen nii säästyis kaikki tällaselta pelleilyltä joita TE aihautatte itse :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä