Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Nauratti tosi paljon nuo alkupään jutut. Mutta kun luin koko ketjun, ymmärsin, että kyse ei ehkä sittenkään ole palkästään vitsistä.
Meinaan, että onhan tuolla ihan selvästi hauskoja, kieli poskessa kirjoitettuja viestejä, mutta osa on ihan oikeita, tosissaan kirjoitettuja. Ja ymmärsin, ettei tämä asia todellakaan ole pelkkä vitsi.
Oon muutenkin aika mustasukkainen, mutta nyt vähän ahdistaa jo tuo kaupassa käyminen. Eihän tietenkään kaikki siellä mitään flirttiä harrasta, mutta aivan varmasti osa, niistä on täällä kokemuksiakin. Tähän mennessä en ole flirttailevaa/ehdottelevaa kassaa tavannut, tai sitten en ole tajunnut mistä on kyse. Mutta jos nyt sellaisen tapaisin, niin saisin varmasti kunnon kilarit, on mulla kuitenkin sen verran huono itsetunto.
Ei ois pitänyt lukea koko ketjua :(
asumme etela-euroopassa ja meidan lahi delissa lihamestari on heti tyrkyttamassa maistiaisia, jos mietin hetkenkin ja kehuskelee tuoreilla makkaroillaan! siihen paikkaan en ilman "esiliinaa" uskaltaudu..
leivontahyllyn takana on kuulemma aina pullat uunissa, mutta eilista saisi puoleen hintaan! mies kuulemma saanut parit kerrat maistellakkin kun ollut viela lamminta.
Luulin etta suomessa olisi sentaan vahan eri meno, mutta nakojaan kaikki sita pitaa omaksua!
ihanasti Munsalan kansallispuku mieleen. Montako kertaa tässä ketjussa on ollut sama "V*ttu ootte hulluja lehmiä"-viesti hiukan eri sanoin.
Tietenkin tämä on vakava asia eikä mikään vitsi. Ei sitä nuoret ja nätit ymmärrä, mutta odottakaahan kun on muutama lapsi väännetty ja kauppiaat jatkuvasti kyselee että olisko pienempää niin meneehän siinä itsetunto.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1006115/voisiko_joku…
Täällä on äitejä jotka ovat tainneet olla liian pitkään lapsien kanssa kotona kun huumorisuoni on kadonnut mystillisesti jonnekkin, toisilla se on geeneissä, mitäs sille voi kun ei osaa ottaa asiaa vitsinä :D
Nauratti tosi paljon nuo alkupään jutut. Mutta kun luin koko ketjun, ymmärsin, että kyse ei ehkä sittenkään ole palkästään vitsistä.
Meinaan, että onhan tuolla ihan selvästi hauskoja, kieli poskessa kirjoitettuja viestejä, mutta osa on ihan oikeita, tosissaan kirjoitettuja. Ja ymmärsin, ettei tämä asia todellakaan ole pelkkä vitsi.
Oon muutenkin aika mustasukkainen, mutta nyt vähän ahdistaa jo tuo kaupassa käyminen. Eihän tietenkään kaikki siellä mitään flirttiä harrasta, mutta aivan varmasti osa, niistä on täällä kokemuksiakin. Tähän mennessä en ole flirttailevaa/ehdottelevaa kassaa tavannut, tai sitten en ole tajunnut mistä on kyse. Mutta jos nyt sellaisen tapaisin, niin saisin varmasti kunnon kilarit, on mulla kuitenkin sen verran huono itsetunto.
Ei ois pitänyt lukea koko ketjua :(
Meillakin on avioliitto nyt kriisissa enka oikein tieda mita tehda.
Oltiin yhdessa kaupassa ja myyja sanoi -hei, oon vapaa, tanne vois tulla. Ja mieshan meni ostosten kanssa ja ma kipitin perassa.
Tosi paha olla aja itkettaa. Meilla on lapsiakin jo ja nyt kavi nain.
ihanasti Munsalan kansallispuku mieleen. Montako kertaa tässä ketjussa on ollut sama "V*ttu ootte hulluja lehmiä"-viesti hiukan eri sanoin.
<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1006115/voisiko_joku…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1006115/voisiko_joku…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1006115/voisiko_joku…;
Välillä menee usko av-mammoihin: tyhmiä, tosikoita, ilkeitä ja vainoharhaisia. Mutta nämä ketjut nostavat arvostusta. Ihanaa!! :)
Morijestaa!!
Häätyy sanua et ensin ku luin näitä niin huomasin et nyt on huumorinkukka kauneimmillaan. Mut jonku aikaa selattuani aloin huomaamaan et herranjestas osa näistähän on tosissaan! Voe kristus... Ne jotka kirjotta huumorilla niin ei muutakun KEEP IT GOING!!!! Mut ne jotka tosissaan itkee ja pelkää jotain Vapaata kassaa niin juoskaa täysillä seinään jos vaikka todellisuus sattuis lyömään järkiä päähän. Aika säälittävää... Ps:Itehän meinaan mennä vapoille kassoille ja saada palvelua jos sitä tarvitsen kun tarjotaan.
1) oot tosi vainoharhainen
2) joku kassatäti vikittelis töis kassn ääres sun viatonta miestä?
3) se on vaa kauppa&kassatäti ! Noin isoa juttua ei voi tehä tollasesta..... Oikeesti. Sulla ei siis ole mitään muuta tekemistä ku ilmotella tollasia turhia asioita tänne? Huh. Minne tää maailma on menos?
Tiedoks oon 14 ja minä nauran tälle asialle (joo tiiän et oon teini mut toi on liikaa) ehk se täti halus vaa antaa miehellesi paikan että pääsee nopeasti maksamaan ostokset? Oon shokis.
Kannattaa laittaa sormus sormeen ja mennä kauppaan, sieltä löytyy elämänkumppani, niin mulle kävi! Menin ihan pokkana vaan kiertelee kauppoja ja kun kassat alko vikittelee vastasin avoimesti vihjailuihin! Nyt oon onnellisesti naimisissa ja uusi kassa jo kiikarissa. Huippua!
Ja ymmärtäisin kyllä jos ne kassatätit olisivat jotain ihania hempukoita, mutta kun osa on paljon minua vanhempia ja ne vaatteet!!! Ketä oikeesti pukee vihree liivi?
Kiva kun löytyy tällainen paikka jossa voi purkaantua, tää on kalvanut meidän perhettä jo kauan. Olen ehdottanut miehelle parisuhdeviikonloppua, se on nyt viimeinen mahdollisuus korjata tämä meidän liittto.
Ette voi olla tosissanne tästä asiasta...
Jos liitossa on ogelmia niin ei se varmasti kassaneidistä johdu, vaan jostain ihan muusta. Ja siinä vaiheessa on mielestäni turha etsiä syyllisiä sieltä kassan takaa. Vapaalla kassalla meinataan kyllä ihan muuta kuin iskurepliikkiä iseille= asioidessa kaupassa on helpompaa olla nopeempi jos asiakaspalvelijat ystävällisesti ilmoittavat siellä oleva useempi kassa käytössä! Jos on niin mustasukkainen ihminen että jokaisesta asiakaspalvelijasta vetää herneen nenään niin siinä vaiheessa miettisin jo hieman syvemmältä tilannetta!! Ihan oikeasti!!! Herätkää
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
ihan alkaa naurattaa,tää kirjoitus.
Enää ei asiakkaille riitä homman pikainen ja vähän persoonaton hoitaminen vaan pitää olla hidas kassa.
Siellä on tarjolla vapaata mies- ja naiskassaa, nojatuolissa istuskellen voi mukavasti katsella edellä olevien asiointia. Vetonaulaksi on hankittu Suomen paras kassa Jama Jama, jonka perään vanhat rouvat kehtasivat ihan omalla nimellään lehdessä kysellä. :/
Mahdottomaksi on maailma mennyt. Jutun sävy oli positiivinen, kehuttiin oikein kun asiakkaat lähtivät hymyssä suin ja rentoutuneina kotiin, kun asiakaspalvelija oli hoidellut heidät kiirettä ja kunkin erikoistoiveet huomioiden. :( Minulta menee Sanoma-konserni nyt boikottiin, hyvästi siis myös av.
Eikö sen mainitseminen mene jo pervoilun puolelle? Mä huomasin, kun ratsasin miehen lompakon, että ne on ihan kirjoittaneet sen siihen samaan lappuun missä on se puhelinnumerokin näille myyjille!
Miehellä oli näitä lappuja kolme! Yhden huomasin, että oli rypistänyt ja heittänyt roskikseen. Sentään... Onkohan se niille kolmelle muulle jo soittanut :(
Nuori kassaneiti pyysi miestäni tyhjentämään kassinsa tiskile.
- Kyllä hävetti
KAI TE NYT SAATANA TAJUSITTE ETTÄ SE KASSA TARJOSI TEILLE VAPAATA KASSAJONOA; EIKÄ VITTU ITSEÄÄN!
NYT HEI LUMPUT TUMPPU SUUHUN JA TAKASIN HELLAN JA SIIVOUSKAAPIN VÄLIIN!!!
TERVEISIN VITTUUNTUNUT KASSALLATYÖSKETELEVÄ MIES!
etkä pääse tarjoamaan niille kakkosta?
KAI TE NYT SAATANA TAJUSITTE ETTÄ SE KASSA TARJOSI TEILLE VAPAATA KASSAJONOA; EIKÄ VITTU ITSEÄÄN!
NYT HEI LUMPUT TUMPPU SUUHUN JA TAKASIN HELLAN JA SIIVOUSKAAPIN VÄLIIN!!!TERVEISIN VITTUUNTUNUT KASSALLATYÖSKETELEVÄ MIES!
kun ketju on avattu jo älyttömän monta kertaa ja viimeisimmät vastaukset on ihan pimeitä, ei ollenkaan av-tyyliä
Mä todella toivon, että tää on joku sairas läppä! :D Olisko kassojen/myyjien duunia kuitenkin myydä, eikä vikitellä. En oo varmaan ennen nauranut näin paljon! Mikä ihmisiä vaivaa! "Juu ja sitten oli viikon riita asiasta ja perheterapiaan pitäis mennä..." Morjens.
on äärimmäistä pahuutta!
He etsivät adoptiojärjestöjen kautta aviottomia lapsia joita kasvattavat kuolemaansa.
MORMONIT VIHAAVAT AVIOTTOMIA LAPSIA!
Löytäessään tällaisen lapsen he alkavat kasvattamaan tätä kuolemaansa!
Tämä tehdään kasvattamalla lapsi sosiaalisesti kömpelöksi ja verbaalisesti kyvyttömäksi.
Lapsesta voidaan koettaa kasvattaa myös parafiili kuten homoseksuaali.
Tällaisen tuonenlapsen tunnistaa siitä, että hän on usein sulkeutunut ja omissa oloissaan.
Hänen suhteensa sukulaisiinsakin saattavat olla yhtä pinnalliset kuin jollain ihmisellä työtoveriinsa tai lähikaupan työntekijään.
Mormonit aloittavat lapsen kasvattamisen piloille hemmottelemalla tätä ylettömästi 0-12 vuoden iässä.
Lapsihan voidaan hemmottelemalla pilata ja näin voidaan myös ympäristöltä salata tilanteen todellinen luonne.
Itse surmaaminen tapahtuu usein murrosiässä tai aikuisuudessa.
Tämä tehdään usein ahdistamalla tuonen lapsi itsemurhaan. Tässä ovat selkeä apu ihmiseen kasvatetut luonteen heikkoudet, masennus, flegmaattisuus, parafiliat...ym vastaavat joiden avulla tuonenlapsi voidaan manipuloida sekä painostaa vaikka kiristäen itsemurhaan.
Mikäli hän ei taivu voidaan hänet surmata jollain hyvin julmalla tavalla. Tämäkin usein onnistuu koska hänen sosiaaliset verkostonsa ovat usein kapeat ja tuonen lapseen toisinaan istutetut parafiliat saattavat tehdä hänestä niin vihatun että hänen on vaikeaa löytää ystäviä itselleen.
Joskus Mormonit itse siittävät tällaisen lapsen voidakseen tehdä hänellä tällaisia kokeita.
Tämä on siis äärimmäistä julmuutta ja pahuutta.
Mormonit omistavat Suomessa useimmat mediatalot tämän vuoksi asiasta ei puhuta julkisesti.
Sanomakustannus ja Yhtyneet kuvalehdet ovat heidän omistuksessaan kuten muukin media erittäin
suuressa määrin. Tämä on suuri syy siihen miksi asia ei näy julkisuudessa, myöskään kaikki Mormonit eivät tiedä tästä asiasta vaan se on salaisuus, joka paljastetaan uskonoppilaan edettyä kultissa riittävän pitkälle.