Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
1/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun WT-mammat ei ymmärrä suomea ja siten vapaan kassan ja vapaan kassatyöntekijän eroa.

Vierailija
2/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun WT-mammat ei ymmärrä suomea ja siten vapaan kassan ja vapaan kassatyöntekijän eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jättänyt miehen kotiin, onneksi! Olin kolmoskassalla kun vasemmalle puolelleni tullut hutsumainen kassahempukka huuteli kassaa avatessaan, että "mä voin ottaa tänne kakkoseen". Rivo kassaneiti ymmärsi hetken päästä sentään punastua, kun oli tuollaista mennyt huutelemaan. Oli siellä kohta jo jono miehiä odottamassa, varmasti oli sormuskin joiillakin.

Vierailija
4/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sinun ironiasi meni meiltä vähän ohi..?

Vierailija
5/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jättänyt miehen kotiin, onneksi! Olin kolmoskassalla kun vasemmalle puolelleni tullut hutsumainen kassahempukka huuteli kassaa avatessaan, että "mä voin ottaa tänne kakkoseen". Rivo kassaneiti ymmärsi hetken päästä sentään punastua, kun oli tuollaista mennyt huutelemaan. Oli siellä kohta jo jono miehiä odottamassa, varmasti oli sormuskin joiillakin.

Jokainen tietää, että nainen voi tarjota "kolmea kassaa", mutta nelonen tarkoittaa, että on tehty ylimääräinen tarjottava. Tämä on biologian vastaista!! Markiisi De Saden tuotannon tuntevat tietävät, mitä nelonen tarkoittaa. TODELLA SAIRASTA!!!

Ko. kauppaketju on meillä ikuisesti pannassa, en pysty edes mainoksia katsomaan ilman ahdistuskohtausta.

Nimim. Kuka vastuussa??!

Vierailija
6/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tunnu kaikista kassaneideistäkään mukavalta, kun infosta kuulutetaan, että loppupäässä on vapaita kassoja. Pitääkö se kovaäänisesti kaikille paljastaa?!

Eihän työntekijöiden yksityiselämä kuulu työnantajalle! Ja vielä tuollaisessa vihjailevassa mielessä. Onko teidän firmassa ongelmia vapaiden työntekijöiden kanssa vai mikä on syynä, että tällaista tarjontaa työnantajan puolelta..?!! Ehkä myynnin edistämistä? Laita asia eteenpäin, OIKEASTI!! Ei ole tervettä tuollainen..

Vierailija
7/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kun "paremmat ihmiset" eivät vaan ymmärrä

aina voi paheksua kielellistä rappiota yleisellä tasolla.

Vierailija
8/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko huomanneet, että miehet suosisi jotain tiettyä ketjua niin kuin s tai k? Musta tuntuu, että samaa tavaraa on kaikissa tarjolla. Jotkuthan sit vannoo ton yhden saksalaisen ketjun nimeen, sanovat, että sieltä saa halvimmalla. No ketä saksalainen tyyli sit miellyttää. Voi, tänään taitaa just tullakin sen mainos, täytyykin piilottaa se. Torstaina tulee tarjoustuotteet ja siellä ne miehet sit venaa, että milloin tulee, kun ei aina saa heti kaupan auettua, mut jos tulee liian myöhään, myydään eioota. Mut pahinta on ehkä se, kun jotkut ihan vanhatkin miehet saattaa haikailla aikoja, jolloin ei ollut ketjuja, vaan oli villejä kauppoja. Mulla ei kyllä enää riitä mielikuvitus siihen, mitä niissä sit tarjottiin. Ihan normikaupassakin kun on meno niin levotonta, että kassalla saa lasten huomiota yrittää kiinnittää lööppeihin tai johonkin muuhun lasten silmille paremmin sopivaan.

Vierailija
9/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko huomanneet, että miehet suosisi jotain tiettyä ketjua niin kuin s tai k? Musta tuntuu, että samaa tavaraa on kaikissa tarjolla. Jotkuthan sit vannoo ton yhden saksalaisen ketjun nimeen, sanovat, että sieltä saa halvimmalla. No ketä saksalainen tyyli sit miellyttää. Voi, tänään taitaa just tullakin sen mainos, täytyykin piilottaa se. Torstaina tulee tarjoustuotteet ja siellä ne miehet sit venaa, että milloin tulee, kun ei aina saa heti kaupan auettua, mut jos tulee liian myöhään, myydään eioota. Mut pahinta on ehkä se, kun jotkut ihan vanhatkin miehet saattaa haikailla aikoja, jolloin ei ollut ketjuja, vaan oli villejä kauppoja. Mulla ei kyllä enää riitä mielikuvitus siihen, mitä niissä sit tarjottiin. Ihan normikaupassakin kun on meno niin levotonta, että kassalla saa lasten huomiota yrittää kiinnittää lööppeihin tai johonkin muuhun lasten silmille paremmin sopivaan.

Niin, mitä KETJUJA noi meijän äijät suosii, hyvä kysymys!!! Onko sekin joku perversio taas ja mitä ne niillä KETJUILLA tekee??? Siis ihan varmana mun äijällä ja kassatädeillä on ollu jotain pervoja ketjukahlitsemisleikkejä, ihan turha niidenkään maireana hymyillä mulle! Ei edes se riitä, että laitetaan sutjakasti sisään ja painetaan kakkosta, vaan että jotain KETJUJAkin vielä. Mä alan olla ihan hajalla tän jutun kanssa :,(

Vierailija
10/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönassuja. Kiitän tästä :DD

T. Toisinaan vapaa kassa ;)

Vierailija
11/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello oli lauantaina siinä puolen päivän kieppeillä, otettiin kaverin kanssa kahvia huoltamolla, kun oltiin aamupäivä tehty ikään kuin talkoohommia kaverille. No vaimohan soitti just siihen kassajonoon, vastasin. Vaimon kysyessä "Missäs sitä ollaan?", kysyi kassaneiti "Pannaanko yhteen?"

Ei olla enää naimisissa.

Vierailija
12/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miespuolinen kassa kysyi: "panenko tän pieneen pussiin?" Nyt vasta tämän keskustelun valossa tajusin, että eihän se siitä jäätelöpaketista pirulauta puhunutkaan... Eikä se pussikaan niin kovin pieni ollut.

Vierailija
13/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheltä kysyi kassahempukka jotain ässäkorttia! Jumaliste jotain räsypokkaa kävi heti ehdottelemaan ja ihan törkeesti mun silmien edessä, eikö niillä ole mitään häpyä!

Nyt pistän ukon parvekkeelle nukkumaan kunnes tunnustaa.

Vierailija
14/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miespuolinen kassa kysyi: "panenko tän pieneen pussiin?" Nyt vasta tämän keskustelun valossa tajusin, että eihän se siitä jäätelöpaketista pirulauta puhunutkaan... Eikä se pussikaan niin kovin pieni ollut.

Kyllä muakin niin hävettää, kun ne finninaamaiset kassapojat tarjoilee pussejaan oikein kovaan ääneen huutelemalla. Mulla lapset mukana ja kaikki.

Vierailija
15/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sattui eilen meidän prismassa. Haettin sieltä vaan juttua ja sitten kiireesti kassoille. Kauhea jono joka kassalla, mutta eikö siellä perällä ollut yks, jossa luki että pikakassa. Ja sieltä joku heitukka heti lirkuttelemassa ukolle että täällä on vapaata. Ukolla oli vaan tyhmä virne naamallaan (kyllä minä SEN tunnistan) kun se hämmästeli että täällä on pikaisia juttuja varten omat kassat. Tungin sen vihreän etukortin vosun sieraimeen ja kiskoin miehen ulos. Tämä on käsittämätöntä tämä moraalin alennustila tässä maassa!

Vierailija
16/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitetaan selkeästi jos on vapaa. On hyvä ettei jää kellekään epäselväksi ja jos vaikka tuo kassaneiti halusi auttaa miestäsi ja näki, että on paremman näköinen kuin Sinä.

Vierailija
17/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että meillä oli sentään lapset mukana! Mutta eipä ollut silläkään mitään merkitystä. Että raivostuttaa vieläkin. Pitäisiköhän käydä kohta laskemassa ukko autotallista ulos. Pistin sen sinne miettimään asioita.

Vierailija
18/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein tipuin tuolilta :p ja nauratti vielä enemmän kun mietin mitä kaikkia kaksimielisyyksiä itekkin on tullu asiakkaille vahingossa huudeltua hymyssä suin :D ja muistan kyllä muutamankin herrasmiehen jotka ovat myhäilleet siinä kassalla "ai nyt saa laittaa" kun olen ilmottanut (kortista) että nyt voi laittaa sen sinne.. :D)

Että ei ne teijän miehetkään välttämättä ihan viattomia ole! :p

- entinen kassaneiti

Vierailija
19/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sattui eilen meidän prismassa. Haettin sieltä vaan juttua ja sitten kiireesti kassoille. Kauhea jono joka kassalla, mutta eikö siellä perällä ollut yks, jossa luki että pikakassa. Ja sieltä joku heitukka heti lirkuttelemassa ukolle että täällä on vapaata. Ukolla oli vaan tyhmä virne naamallaan (kyllä minä SEN tunnistan) kun se hämmästeli että täällä on pikaisia juttuja varten omat kassat. Tungin sen vihreän etukortin vosun sieraimeen ja kiskoin miehen ulos. Tämä on käsittämätöntä tämä moraalin alennustila tässä maassa!

Hei, mutta nythän on tullut niitä hitaitakin "Elä hättäile" -kassoja! Mitä sekin nyt sitten meinaa!?? Että mun äijäni jää siihen oikein naatisekelemaan ja hitailemaan kassatädin kanssa vai??? Ei juma, tosi törkeetä sanon mä. Mun ukkoni ei enää kauppaan mene ja itellekin pitää laittaa lääkitys kuntoon. Kyllä tämä sen verran koville ottaa kun karu totuus tästä nykymaailmasta paljastuu.

Vierailija
20/1967 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassa. Myy itseään ihan avoimesti kaupassa, vaikka satun tietämään, että on mies ja kaksi lastakin (kuinka nuo raukat häpeävät äitiä, joka on yleisesti tunnettu hutsu). Huutelee pitkin päivää tuota "vapaa kassa" kaupassa käyville miehille ja ottaa sitten rahaa vastaan. On kyllä ihan lutkan näköinenkin: huulipunaa ja ylin nappi paidasta aina auki. Yäk, sanon minä. Tästä syystä käymmekin aina Stokkan herkussa lauantaisin - siellä ei ole vapaita kassoja.