Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainoa toimiva uusperhe on sellainen missä vain naisella on lapsia

Vierailija
22.05.2011 |

aiemmista suhteistaan ja lasten isä ei pidä yhteyttä lapsiin.

Lapseton mies sopii usein kuvioon ja homma saattaa jopa toimiakin.

Ne uusperheviritykset harvemmin tekevät ketään onnellisiksi, missä kummallakin on lapsia ja tehdään vielä yhteisiäkin.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on minunkin kokemukseni mukaan.

Vierailija
2/51 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei saanut mua liki kyyneliin. Oon niiiin epävarma, miten tää kuvio tulee toimimaan, mutta kiitos kannustuksesta :-) Lasten isä on kyllä lasten elämässä, mutta ei millään lailla mun. Lapseton miesystävä on kyllä kätevä, mun lapset on sen sydämen ainoat lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmista suhteistaan ja lasten isä ei pidä yhteyttä lapsiin. Lapseton mies sopii usein kuvioon ja homma saattaa jopa toimiakin. Ne uusperheviritykset harvemmin tekevät ketään onnellisiksi, missä kummallakin on lapsia ja tehdään vielä yhteisiäkin.

Vai onko tämä joku sun oma mutu-juttu?

Vierailija
4/51 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuimme tästä joskus mieheni kanssa ja totesimme asian olevan ainakin meidän kokemuksemme mukaan juuri näin. Jostain syystä (täysin päinvastoin kuin itse järjellä ajateltuna kuvittelisin) miesten on helpompi hyväksyä vieraat lapset omikseen kuin naisten. Ehkä se liittyy siihen, että naiset (äidit) edelleen hoitavat pääasian kodin- ja lastenhoidosta ja siksi miesten (isien) rooli on helpompi omaksua.

Vierailija
5/51 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen ei kestä sitä jos joutuu jakamaan miehen huomion tämän lastensa kanssa. Suomalaiset naiset omaavat hämmästyttävän huonon itsetunnon ja miehen laspet aiemmasta suhteesta koetaan uhaksi nykyiselle onnelle. Säälittävää mutta totta!

Vierailija
6/51 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaan pois kuvioista.

Vierailija
7/51 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirin uusioperheistä tällainen on ainoa toimiva, jossa naisella lapsia ja miehellä ei.

Muissa uusperheviritelmissä hirveitä ongelmia :(

Vierailija
8/51 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on poikkeuksia,jotkut naiset "rakastaa" kaikkia lapsia mut suurimmalle osalle toisen naisen lapsi on pelkästään vastenmielinen.Vauvat ja yli 15 vuotiaat menettelee mut pahin paikka on uusperhe johon joka toinen v.loppu tulee noin eskari-ikäinen jonka pitäisi saada tasapuolista kohtelua riippumatta siitä ettei kuulu perheeseen.Uusioperhe on ydinperhe.Etälapset eivät siihen kuulu vaikka hyvää tahtoa ja yritystä löytyisi.

Kaikki menis paremmin jos itselleen ja toisille valehtelu loppuis ja tunteista puhuttais suoraan.Viittä vaille kouluikäinen tyttö voi olla aikamoinen oman edun tavoittelija valehtelija.Monet ovat jopa väkivaltaisia pienempiä lapsia kohtaan.Nainen joka väittää et puolison lapsi on kuin oma siinäkin vaiheessa kun se pilalle lellitty prinsessa satuttaa omaa vauvaa,on tekopyhä valehtelija.

Vierailija
9/51 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on tapana jättää jälkikasvunsa uuden puolison hoiviin.

Vierailija
10/51 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liian monen aikuisen lusikka samassa sopassa jos on sinun ja minun lapsia. Lapset harvemmin ongelma, mutta ne exät ja heidän päähänpinttymänsä.

Vierailija
11/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptio on täysi eri asia kuin uusperhekuviot. Adoptiossa molemmat haluavat lapsen.

Vierailija
12/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei saanut mua liki kyyneliin. Oon niiiin epävarma, miten tää kuvio tulee toimimaan, mutta kiitos kannustuksesta :-) Lasten isä on kyllä lasten elämässä, mutta ei millään lailla mun. Lapseton miesystävä on kyllä kätevä, mun lapset on sen sydämen ainoat lapset.

Vierailija
13/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä todella toimii hyvin; ei ole mitään kuviota ja koukeroa, kaikki sujuu niinkuin perheessä kuuluukin. =)

En silti usko ettei mikään muu uusperhe voisi toimia.

Vierailija
14/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen ei kestä sitä jos joutuu jakamaan miehen huomion tämän lastensa kanssa. Suomalaiset naiset omaavat hämmästyttävän huonon itsetunnon ja miehen laspet aiemmasta suhteesta koetaan uhaksi nykyiselle onnelle. Säälittävää mutta totta!

Nainen tietää, että tositilanteessa mies valitsee omat lapsensa eikä häntä.

Vierailija
15/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen naista...

Vierailija
16/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin toimii. Lasteni isä ei juurikaan pyöri kuvioissa, tapaa lapsia vain satunnaisesti. Tämän tosin mielelläni muuttaisin. En silti allekirjoita ap:n väitettä. Läheisellä ystävälläni on uusperhe, jossa molemmilla on lapsia ja sekin toimii erittäin hyvin! Ehkä poikkeus vahvistaa säännön... heillä miehen exä on tiiviisti kuvioissa, mutta naisen ei niin tiiviisti.

Vierailija
17/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut hyvinkin yllättynyt siitä, kuinka moni uusioperheen äiti todellakin haukkuu ja sättii miehensä ex-puolisoa ja tämän lapsia. Oli kyse sitten elatusmaksuista, tapaamisoikeudesta, lapsen persoonallisuudesta tai mistä, niin jään usein sanattomaksi. Yhdessä tuttavaperheessä nainen on ratkaissut asiat niin, ettei hänen tarvitse huomioida miehen poikaa millään tavoin. Eli ei tee hänelle ruokaa, ei pidä hänelle seuraa, vaan lapsi on aina isänsä vastuulla niin viikonloppuina, kun tapaa isäänsä.

Kyllä siinä naisen kateudessa taitaa jotain perää olla, vaikka ennen olisin ajatellut, että menisi toisinpäin. Olen joskus pohtinut, että jos miehelleni ja minulle tulisi ero, niin koko eron kamalin asia olisi se, että lapsemme saisivat todennäköisesti joskus äitipuolen. Olisinko minä tälle naiselle "se hullu akka" ja lapseni "räkänokkia"? Ajatuskin puistattaa.

Että kaipa tässä teoriassa voi olla jotain perää.

Vierailija
18/51 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimia myös takana. Kuinka usein miehet ylipäätään analysoi ja haukkuu toisia ihmisiä? Miehet ei ole niin tunneherkkiä ja pitävät mölyt helpommin mahassaan. Naisille taas on tyypillisempää tunteiden tuuletus.

Sen verran puolustan näitä uusperheiden äitejä, jotka kritisoi miehen eksää ja lapsia. Vahingoittaako se ketään, jos selän takana vähän murisee? Aika moni mollaa puolisoaan, siskoaan ja kummilapsiaankin selän takana. Joskushan sitä tulee maristua omistakin lapsista. Näissä asioissa ollaan turhan herkkiä. Tunnen monta uusperheen äitiä ja kaikilla on jotain kommenttia joskus myös lapsista, mutta eihän niitä eteen tuoda. Ihan hyvin menee lapsipuoltensa kanssa. Ja mitä haittaa siitä eksän mollaamisesta on? Eihän lapsille sitä sanota, mutta meillä esimerkiksi miehen kanssa on oikein huvina välillä taivastella eksien tyhmyyttä.:)

Vierailija
19/51 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ennen naista...

Ja mies tietää että, nainen valitsee tositilanteessa omat lapset eikä häntä...

Käytitkö aikaa paljonkin tämän asian pähkäilyyn?

Vierailija
20/51 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ylipaino on turn-off-ketjussa kerrottiin, ettei ylipainoinen saa edes fantasioida normaalipainoisesta kumppanista. Sama pätee kyllä tähän uusioperhe touhuunkin eli yh-äitien on turha enää edes haaveilla lapsettomasta kumppanista. 

Itsekkyys on kyllä huipussaan, että vaaditaan ettei miehellä saa olla ennestään lapsia (koska hankalaa/ikävää/u name it) vaikka itselläkin niitä jo on. Miksi varsinkaan lapsettoman pitäisi sietää nykyisen kumppanin jaloissa pyörivää entistä elämää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi