Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla "kunnon mies",

Vierailija
27.10.2011 |

siis sellainen joka viettää aikaa kotosallakin, ei ole jäänyt valheesta kiinni, ei petä, ei ole alkoholisi, eikä muutenkaan aiheuta surua perheelleen / puolisolleen.

Mikä hän on horoskooppimerkiltään?

(Tehdään tilastoa, onko tällä asialla vaikutusta parisuhteen onnistumisessa)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on siis lasteni isäpuoli. Muutimme juuri yhteen. En ole voinut kuin olla silmät pyöreänä siitä, miten hyvin on ottanut lapseni omakseen.

Nyt kun toinen lapsistani sairastui, niin jouduin viemään hänet mummolaan hoitoon. Mies pääsee töistä klo 14, minä 16. Mies itse ehdotti, että hakee lapseni mummolasta kotiin, kun pääsee töistä, niin minun ei tarvitse töiden jälkeen hakea häntä. Lasteni oikea isä ei IKINÄ olisi tehnyt noin.

Vierailija
42/49 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ihanin ja lauhkein sellainen...viihtyy kotona, leikittää lapsia ja rakastaa minut piloille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vsimies ihana, kiltti,ei juo, hoitaa kodin & lapset, auttaa vaimoa ym. siis unelmamies ns.

vesimies on kiltti kun hälle sopii ei auta lastenhoidossa,kotitöissä ym. juo jos tekee mieli ja riehuu kännissä.

kokemusta molemmista ja samalla vuosiluvulla syntyneistä. Et itse en perusta tätä väitettä horoskoopin varaan.

Vierailija
44/49 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan samanlainen kuvaus kun ketjun alussa kaksosmiehestä :)

Sillä erolla että tosin harrastaa ja siihen kuluttaa myös rahaa :)

En vaihtaisi mihinkään ja eilen tuli 10 v täyteen aviossa

Vierailija
45/49 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuvitellut että vaakoja olisi täällä enemmänkin, ovat niin tasapainoisia :).

Ja tämä on yksi niistä yliopistolta löytyneistä. Monella tapaa samanlainen kuin tässä ketjussa joku aiemmin kuvaili omaa ihanaa miestään.

Vierailija
46/49 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin typerään kysymykseen. Tai voisithan ap, kysyä myös kunnon miehen perskarvojen määrää, silmien väriä tms. oleellista seikkaa.

Vierailija
47/49 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi kaksonen lisää tilastoon..

Vierailija
48/49 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosin pettänyt (nykyisen vaimon kanssa) ja jäänyt valheesta kiinni exälleen ja eronnut tästä. Kunnon mies siis minulle, muttei exälle.

siis sellainen joka viettää aikaa kotosallakin, ei ole jäänyt valheesta kiinni, ei petä, ei ole alkoholisi, eikä muutenkaan aiheuta surua perheelleen / puolisolleen. Mikä hän on horoskooppimerkiltään? (Tehdään tilastoa, onko tällä asialla vaikutusta parisuhteen onnistumisessa)

Vierailija
49/49 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut kuvittelemaan, ettei hän tee joskus samaa sinulle?

On tosin pettänyt (nykyisen vaimon kanssa) ja jäänyt valheesta kiinni exälleen ja eronnut tästä. Kunnon mies siis minulle, muttei exälle.