Te joilla "kunnon mies",
siis sellainen joka viettää aikaa kotosallakin, ei ole jäänyt valheesta kiinni, ei petä, ei ole alkoholisi, eikä muutenkaan aiheuta surua perheelleen / puolisolleen.
Mikä hän on horoskooppimerkiltään?
(Tehdään tilastoa, onko tällä asialla vaikutusta parisuhteen onnistumisessa)
Kommentit (49)
Ei tommosta ole olemassakaan.Akka vaan kuvittelee.
Tienaakin vielä hyvin =)
Ja mä oon ihan varma, että tässä tulee tulokseksi että enemmistö on vesimiehiä. Kaikki tuntemani vesimiehet ovat tunteellisia ja herkkiä, kilttejä ihmisiä.
siis sellainen joka viettää aikaa kotosallakin, ei ole jäänyt valheesta kiinni, ei petä, ei ole alkoholisi, eikä muutenkaan aiheuta surua perheelleen / puolisolleen.
olen itse vaaka ja vaa'an kumppaniksi sopisi parhaiten vesimies. En ole sellaiseen koskaan törmännyt vaikka olen AIKA monta miestä elämäni aikana tuntenut... Leijonia sitten senkin edestä :D
Ei sen puoleen, olen tyytyväinen leijonaani.
Ex eli pettäjämies oli oinas.
Minunkin exäni, pettäjämies oli oinas.
ja silti monelta osin erilainen kun ex joka oli myös härkä...
"Minä ja minun tekemiset"-ukko.
vastapainoksi aivan hemmetin järkevä kaikissa asioissa, sekä pitää huolta läheisistään ja lapsistaan, vaikka paljon reissaakin. Mutta välillä vähän turhan tarkka...
t.87, ei niin tarkka-vaaka :D
Nyt tais mennä horoskoopit uusiks. Aika jännää vai mitä?
http://www.city.fi/keskustelut/25331/k%C3%A4%C3%A4rmeenkantaja+sekoitta…
Ketjua läpi käydessäni huomasin, että neitsyet, kalat, jousimiehet, vaa'at ja skorpionit ovat vähemmistönä. Hmmm... Miksiköhän?
ihana, kunnon mies on horoskoopiltaan härkä.
Itse olen pettynyt vaakoihin ja täällä jostain syystä ylistettyihin vesimiehiin. (Vaikka hyviä tyyppejä muussa kuin romanttisessa mielessä ovatkin.)