Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt unessasi kuolleen läheisen?

Vierailija
28.10.2022 |

Uskotko, että tuollaisilla unilla on joku tarkoitus vai ovatko vain unia ilman syvempää tarkoitusta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoli 2016. Olen nähnyt unessa välillä äitini. Olen miettinyt sitä että hakeeko äitini minut täältä pois? Vai mitä tarkoittaa?

Vierailija
2/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa. Ei kai niillä merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt eikä se sen kummempaa tarkoittanut kuin että omista mielensopukoista henkilö tulee uniin. Siis jotta toki unet viestii omasta alitajunnasta asioita, tietenkin, mutta jos tarkoitat jotain siihen suuntaan että läheinen yrittää viestitellä jotain niin ei, ei yritä.

Vierailija
4/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran outoa unta kuolleesta isästäni. Unessa kertoi, ettei ole oikeasti kuollut vaan lavasti kuolemansa ja kertoi kaipaavansa mua. Kuulostaa naurettavalta mutta oli aika jämerä olo kun heräsin. Tuntui Nin todelliselta. Tiedän siis että on kyllä kuollut mutta joskus unet ovat merkillisiä

Vierailija
5/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti. Niin paljon kuolleita läheisiä. Yökaudet touhuan heidän kanssaan kivoja juttuja. En koe niitä enteenä.

Vierailija
6/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uneksinut veljestäni joka kuoli kolme vuotta sitten. Merkillistä ,koska toinen velipoika jota odotan jotain merkkiä että on yhteydessä minun kanssa, ei kuulu mitään. Hän kuoli 2015. Kaipaan veljiäni ja rakkainta åitiä! 

Vierailija
7/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini kuoli 2016. Olen nähnyt unessa välillä äitini. Olen miettinyt sitä että hakeeko äitini minut täältä pois? Vai mitä tarkoittaa?

No ei tarkoita että hakee sinut pois. Sehän nyt olisi mahdotontakin. Omia asioitasi mieli työstää ja sieltä ne ihmisetkin uniin tulee.

Vierailija
8/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän läheiset tulee uniin, koska haluaa varoittaa epärehellisistä ihmisistä!

Vierailija
9/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt monia kertoja. Saattaa niillä olla jotain merkitystä. On ollut mukava tavata unissa ja joskus vastaanottaa myös viesti tai jossain tapauksissa tukea vainajaa lähtemään rauhassa, jatkamaan matkaansa tuonpuoleisessa. Omista rajoistaan on pidettävä huolta myös unissaan.

Vierailija
10/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta mummostani ennenkuin hän kuoli. Unessa hän kiitti minua, halasi ja kertoi että me kyllä tapaamme vielä

Aamulla rakas mummoni oli nukkunut pois.

Vierailija
11/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Isoisäni ainakin ja yhdessä unessa kuolleen ystäväni ilman kasvoja ja samassa unessa oli kuollut koirani myös, mikä oli jännä

Vierailija
12/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt uolleen isäni usnissani moneeti. Se kertoo melko varmasti siitä, että ajattelen häntä vielä.

Vierailija
13/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän läheiset tulee uniin, koska haluaa varoittaa epärehellisistä ihmisistä!

Höpö höpö.

Vierailija
14/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi viime yönä näin unta kuolleesta mummostani. Säännöllisen epäsäännöllisesti isänikin vierailee unissani. En ole niitä sen kummemmin ajatellut.

Vierailija
15/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen usein unta helmikuussa kuolleesta äidistäni. Eräässä unessa mummoni ja hänen naapurit vilkuttivat minulle portailta, kaikki edesmenneitä.

Vierailija
16/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun molemmat vanhemmat ovat kuolleet jo useita vuosia sitten. En ole nähnyt heistä unta ikinä. Veli kuoli jo liki parikymmentä vuotta sitten. Hänestä näin unta ensimmäistä kertaa tänä vuonna, touhusi jotain omia juttujaan ja hymyili. En ajattele unia enteinä enkä viesteinä, mutta tuollaisesta positiivisesta unesta tuli  levollinen mieli. Veljeni kuoli tapaturmaisesti; ei mitenkään hämärissä olosuhteissa, mutta tapauksesta jäi kyllä jossiteltavaa.

Vierailija
17/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö

Vierailija
18/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kuolleista unia aika pian sen jälkeen, kun ovat poistuneet täältä.

Kummipoikani tuli unessa kertomaan, että hänellä ei ole mitään hätää ja mun hoitotäti kävi kuolemansa jälkeen halaamassa mua. Sitten nousi rappuja pitkin ylös ja hävis.

Molemmat unet näin aika pian heidän poismenonsa jälkeen. Sen jälkeen en ole heitä enää unessa nähnyt, eli olivat varmaan jäähyväiset.

Vierailija
19/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin tekemään abortin. Lapsen isän miespuoliset sukulaiset olivat vierailleet miehen unissa monta päivää, joukolla. Ahdistelleet miestä, painaneet ja litistäneet, niin ettei mies pystynyt hengittämään.

Aivan hirveä uni.

Vierailija
20/21 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ne on olleet unessa aina eläviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi