Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katoisn kaverin raskausmahakuvaa FB:ssa ja voi taivas miksi

Vierailija
27.10.2011 |

toiset oikein lihottamalla lihottaa itseänsä raskausaikana?? Liikaleuka oli valtava, käsivarsista ym. sanomattakaan ja joka päivä se leipoo tai vetää kebabbia. Miksi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään "kahden edestä". Ja sitten täällä valitetaan kun raskauskiloista on vaikea päästä eroon. Sitä saa mitä tilaa...

Vierailija
2/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkisinkin, mutta kun joka päivä statuksessa on jotain mättöä ja sitten sama nainen tuskastelee kun on jo niin tukala olla... ja ei varmaan pelkästään sen mahan vuoksi!

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kaverillesi palvelus ja poista hänet ystävälistaltasi sekä fb:ssä että tosielämässä.

Vierailija
4/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kaverillesi palvelus ja poista hänet ystävälistaltasi sekä fb:ssä että tosielämässä.

kuin se on? Ei se liikaleuka ole feikki vaan ihan aito.

Vierailija
5/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään "kahden edestä". Ja sitten täällä valitetaan kun raskauskiloista on vaikea päästä eroon. Sitä saa mitä tilaa...

oikein kunnolla kahden tai kolmen edestä, samoin nyt imettäessäni. Eipä ole mitään liikakiloja näkynyt.

Vierailija
6/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoin silti 15kg, suurin osa painosta tuli loppuraskaudesta, johtuen turvotuksesta..olin ihan hirveän näköinen,kaksoisleukineen kaikkineen.

eivät kaikki "liho" sen syömisen takia vaan turvotuksen,joka on aika normaalia,varsinkin loppuraskaudesta.

Mulla kilot karisivatkin sitten kuukauden sisällä.

Vierailija
7/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne ihrat sinun harteillasi? Ei.

Joten, mikä mättää? Anna toisen syödä ja lhota jos huvittaa. Ja turvotuskin voi olla aikamoinen toisilla raskauden loppuaikana.

Vierailija
8/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoin silti 15kg, suurin osa painosta tuli loppuraskaudesta, johtuen turvotuksesta..olin ihan hirveän näköinen,kaksoisleukineen kaikkineen.

eivät kaikki "liho" sen syömisen takia vaan turvotuksen,joka on aika normaalia,varsinkin loppuraskaudesta.

on yksi kaveri, joka oli samaan aikaan raskaana ja joka todellakin vahti syömisiään. Lihoi silti aika paljon. Joten se, tuleeko painoa vai ei, on kyllä tosi yksilöllistä.

Vierailija
9/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi kaveri, joka oli samaan aikaan raskaana ja joka todellakin vahti syömisiään. Lihoi silti aika paljon. Joten se, tuleeko painoa vai ei, on kyllä tosi yksilöllistä.

turha tässä on varmaan geenejä syyttää...

Itsekään en ymmärrä tuota kahden edestä syömistä, mutta voihan sitä omaa oloaan hankaloittaa, jos siltä tuntuu.

Vierailija
10/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ymmärrä tuota kahden edestä syömistä, mutta voihan sitä omaa oloaan hankaloittaa, jos siltä tuntuu.

ollut yhtään hankala olo, vaikka söin paljon. Päinvastoin, mulla oli koko ajan nälkä ja kaikki ruoka tuli tarpeeseen.

T: se mässäilijä

Vierailija
11/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut yhtään hankala olo, vaikka söin paljon. Päinvastoin, mulla oli koko ajan nälkä ja kaikki ruoka tuli tarpeeseen.

T: se mässäilijä

koko ajan.

t.ap

Vierailija
12/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ap vaikuttaa kouluttamattomalta ja muutenkin aika yksinkertaiselta. Totuus mikä totuus, mitä siitä pillastumaan.

Vierailija
13/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ap vaikuttaa kouluttamattomalta ja muutenkin aika yksinkertaiselta. Totuus mikä totuus, mitä siitä pillastumaan.

tuota jaksa kukaan katella, kun joka päivä inistään sitä oloa ja samalla mätetään kaksin käsin sapuskaa. Ja en mä sille kaverille ole mitään sanonut.

t.ap

Vierailija
14/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä jos vetää kebabia ja leipoo (ja herkuttelee myös itse) joka päivä.Kyllähän näistä ravitsemusasioista neuvolassakin keskustellaan, mutta eipä taida vaikutusta olla. Kohta sitten itketään kun puhkeaa raskausdiabetes ja vauva ei mahdu alakautta syntymään kun on järkky iso.

Vierailija
15/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä jos vetää kebabia ja leipoo (ja herkuttelee myös itse) joka päivä.Kyllähän näistä ravitsemusasioista neuvolassakin keskustellaan, mutta eipä taida vaikutusta olla. Kohta sitten itketään kun puhkeaa raskausdiabetes ja vauva ei mahdu alakautta syntymään kun on järkky iso.

t.ap

Vierailija
16/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousi paino ensimmäisessä raskaudessa siksi, että koko ajan oli aivan hirveä näläntunne. Jos en syönyt usein ja paljon, tuli huimausta ja pahoinvointia. Mieluummin sitten söin kuin kärsin pahoinvoinnista, vaikka tiesinkin, että kalorit menee yli tarpeellisen määrän. Pahoinvointia kesti sinne seitsemännelle kuulle asti.

Toisessa raskaudessa ei mitään tällaista ollut, vaan ihan normaali aamupahoinvointi ja tavalliset raskausvaivat. Normaalisti sain syötyä, vaikkakin raskaus osui talvelle jolloin yleensäkin lihon vähän kun on menyyssä juustofondueta ja jouluherkkuja ja ranskankermaa ja sellaista.

Vierailija
17/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ekassa raskaudessa sellainen oli. No varmuuden vuoksi (rasitustesti ei näyttänyt diabeteksen suuntaankaan) söin diabeetikon ruokavalion mukaan ja pyrin liikkumaan päivittäin.

Siltikin paino nousi 32 kg. Käsivarret olivat hurjat ja kaksoisleuka myös.

Ekasta oli sama juttu.

Että voi sitä paino vain nousta. Vaikka varoisikin.

Kaikki lähtivät kilot 9 kk sisällä synnytyksestä.

Vierailija
18/18 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaisi myöskään vouhkaamaan.

Minuakin sinne yritettiin laittaa vaikka kiloja ei tullut kuin 7kg koko raskausaikana. Viimeisilläni 172/70. Eli en mikään läski ole raskaanakaan.

Ap, ole hyvä ja kasva aikuiseksi. Raskausajan syömiset ja lihomiset eivät kerro mitään miten ne kilot lähtee raskauden jälkeen.

Eräskin kaverini söi ja lihoi yms, mutta nyt normaalimitoissa. Ja lapsi vasta 5kk..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi