Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläisitkö miehen kanssa, joka ryyppää viikonloput?

Vierailija
27.10.2011 |

Ei siis aamusta iltaan, vaan illalla. Ei väkivaltainen tai pahasti kännissä, vaan sellaista lupsakkaa touhua. Puheesta kyllä huomaa, että on juonut.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis aamusta iltaan, vaan illalla. Ei väkivaltainen tai pahasti kännissä, vaan sellaista lupsakkaa touhua. Puheesta kyllä huomaa, että on juonut.

Mähän elän;)

Vierailija
22/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä tota ryyppäämiseksi sanoisi...tai siis mun mielestä ryyppääminen on just sitä, että ollaan tosi humalassa.

Mun mies juo joka viikonloppu, perjantaina ja lauantaina. Perjantaina käydään saunassa ja juo muutaman saunakaljan, kuten minäkin. Perjantai ja lauantai ovat meillä ainoita päiviä, kun syömme koko perhe yhdessä, joten silloin laitetaan aina jotain herkumpaa, mihin liittyy myös olut tai viini. Lapset saa juoda limua, muina päivinä limua tai alkoholia ei oteta. Tämä on käytännössä meilkein joka viikonloppu, ellei sitten ole jotain muuta ohjelmaa. Ruuan jälkeen sitten saatamme vielä ottaa lasilliset jotain kun katsotaan telkkaria. Mies saattaa ottaa konjakin.

Joskus kun menemme nukkumaan, huomaan selvästi, että mies on juonut. Hänestä huomaa kyllä aika helposti, tai ainakin minä huomaan. Ei se minua häiritse, niin kauan kun ei vaikuta olotilaan seuraavana päivänä, eikä rähise tai muuten toikkaroi kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta vaikea sanoa näistä sydämen asioista, ei sitä välttämättä jättäisi pitkäaikaista kumppania jos hän alkaisi noin toimia. En kuitenkaan alkaisi vakavasti seurustella tuollaisen miehen kanssa.

En pidä alkoholin hajusta ihmisissä. En erityisemmin nauti humalaisten kanssa juttelemisesta tai seuranpidosta, minusta ihmiset ovat silloin vähemmän oma itsensä ja aika menee tavallaan hukkaan. Kyllä itsekin voin joskus juoda vähän (enkä vanno etten joskus vielä joisi enemmänkin satunnaisesti!) mutta humalainen kotona joka viikonloppu... en halua sellaista.

Vierailija
24/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisimme erillämme, niin lopettaisin suhteen.

Jos oisimme naimisissa, 2 lasta ja asuntovelka, niin sitten en tiedä, mitä tekisin. Lähteminenkään ei ole ihan yksinkertainen juttu. Yrittäisin puhua miehelle asiasta (alkoholisteja tunnen sen verran, että tod näk ei johtaisi muuhun kuin riitaan) ja hakisin itselleni apua. Jos tilanne menisi pahaksi, niin pakko olisi lasten takia lähteä.

En ainakaan peittelisi miehen ongelmaa, puhuisin siitä avoimesti vanhemmille, sukulaisille, jne.

Vierailija
25/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin me toimitaan molemmat. Mukavaa tissuttelua pihatöiden, saunomisen, syömisen, kavereiden tapaamisen ohessa. Ilman että toinen osapuoli niuhottaa...

Vierailija
26/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työviikon jaksaa ajatuksella, että kohta saa juoda, niin huonoa on. Lapsille kauhea malli ja parisuhde kärsii takuulla toistuvasta ryyppäilystä.

Työt on mieheni mielestä tuskaa.

Olen itse neuvonut miestäni jättämään työnsä ja ryhtymään vaikka sosiaalipummiksi. Turha sitä on alkoholiongelmaa hankkia, jos työnteko ei miellytä ja työviikon jaksaa vain sen takia että viikonloppuna voi nollata päänsä.

Vierailija
27/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoan kanssa, on italialainen ja tää on kyllä mielestäni niin normaalia kuin olla ja voi. hmm, vai pitäisikö mun jättää tuo kusipää sika?

Vierailija
28/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoan kanssa, on italialainen ja tää on kyllä mielestäni niin normaalia kuin olla ja voi. hmm, vai pitäisikö mun jättää tuo kusipää sika?

Vierailija
29/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ennemminkin kysyä: Heittäisitkö parista kaljasta nipottovan akan pihalle kuin leppäkeihään?

Ei tulisi mieleenkään aloittaa seurustelua niuhon kanssa.

Tuntuu että moni tässä ketjussa tekee ongelman muutamasta oluesta viikonloppuisin. Eivät kuitenkaan juo itselleen teinikännejä.

Mistä moinen nipotus? Naurettavaa kuunnella valituksia alkoholin hajusta jne. Todella pikkumaista.

Mitä jos miehenne kieltäisi teiltä valkosipulin käytön?

Yleensä vapaapäivään ja yhdessäoloon kuuluu hauskan pito, herkuttelu ja hemmottelu.

Minä miehenä jätän leivokset ja makeiset väliin ja otan mieluummin oluen tai puolipulloa viiniä.

Vierailija
30/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes nyt kun ei ole lapsia, saatikka sitten jos lapsia olisi. Jotain täytyy olla pielessä ja isosti jos pitää joka vkonloppu sumentaa normaali ajattelu, turruttaa tunteet alkoholilla. Jos esim. on kotona kaikessa rauhassa, niin mikä siinä tilanteessa on niin rasittavaa että oloa täytyy rentouttaa alkoholia nauttimalla?

Vierailija
31/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ennemminkin kysyä: Heittäisitkö parista kaljasta nipottovan akan pihalle kuin leppäkeihään?

Ei tulisi mieleenkään aloittaa seurustelua niuhon kanssa. Tuntuu että moni tässä ketjussa tekee ongelman muutamasta oluesta viikonloppuisin. Eivät kuitenkaan juo itselleen teinikännejä. Mistä moinen nipotus? Naurettavaa kuunnella valituksia alkoholin hajusta jne. Todella pikkumaista. Mitä jos miehenne kieltäisi teiltä valkosipulin käytön? Yleensä vapaapäivään ja yhdessäoloon kuuluu hauskan pito, herkuttelu ja hemmottelu. Minä miehenä jätän leivokset ja makeiset väliin ja otan mieluummin oluen tai puolipulloa viiniä.

Ja olen nainen. Ja 2 lastakin meillä on. Toiset relaa lenkkipolulla, toiset ottaa oluen.

Vierailija
32/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään aloittaa seurustelua niuhon kanssa. Tuntuu että moni tässä ketjussa tekee ongelman muutamasta oluesta viikonloppuisin. Eivät kuitenkaan juo itselleen teinikännejä. Mistä moinen nipotus? Naurettavaa kuunnella valituksia alkoholin hajusta jne. Todella pikkumaista. Mitä jos miehenne kieltäisi teiltä valkosipulin käytön? Yleensä vapaapäivään ja yhdessäoloon kuuluu hauskan pito, herkuttelu ja hemmottelu. Minä miehenä jätän leivokset ja makeiset väliin ja otan mieluummin oluen tai puolipulloa viiniä.

Ja olen nainen. Ja 2 lastakin meillä on. Toiset relaa lenkkipolulla, toiset ottaa oluen.

Ja olen nainen, jolla 3 lasta.

Vierailija
33/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tehdään vähän parempaa ruokaa kuin arkena. en ole ajatellut että tämä olisi merkki alkoholismista, vaan on normaalia elämää. Musta nyt vaan on synti syödä vaikka kunnon pihviä ilman punaviiniä :) Joku syö karkkia, joku toinen juo pari lasillista punaviiniä.

Vierailija
34/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattelis päivääkään ( tai viikonloppua).

Vierailija
35/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en enää eläisi kun on vaihtoehtojakin tarjolla. heräsin siinä vaiheessa kun lapset alkoi leikkiä että juo kaljaa ja muistuttivat että kaupasta pitää sitä ostaa jos ääneen mietti että mitä meiltä puuttuu...ex ryyppäsi viikonloput ja arki-iltoinakin. joko istuskeli yksinään ja joi kunnes sammui tai lähti johonkin ja sammui vasta kotio tullessa sohvalle valot päällä ja tv auki, nukkui puoli päivää ja illalla taas. kyllä siihen toisen jälkien siivoiluun ja lapsille selittelyyn kyllästyy, kun ei huvittanut ketään pyytää kylään tai ei osannut kertoa miksi iskä ei tee mitään koko perheen kesken.

Vierailija
36/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä. Minä olen miestenmies ja maailmanvalloittaja.

T: M40

Vierailija
37/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat otetaan muutama olut tai viiniä ja katsotaan vaikka jotain leffaa usein sellaisina viikonloppuina kun ei ole muutakaan. Tai just se, että syödään kerrankin yhdessä samaan aikaan jotain hyvää.

Sitten on viikonloppuja, joina on illanistujaisia kavereiden kanssa. Silloin menee usein enemmänkin kuin pari olutta. Molemmilla.

Mitään ördäyskänniä tai biletystä harvoin kuitenkaan enää jaksaa, eikä mitään alkoholiongelmaa siis todellakaan kummallakaan ole.

Vierailija
38/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä. Minä olen miestenmies ja maailmanvalloittaja.

T: M40

Oot mun täykkis.

Vierailija
39/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä että täällä osa mammoista käsitti alkuperäisen että otetaan alkupalaks kossu pullo ja sitten tissutellaan mäyrällä.minä ymmärsin kevyenä ottamisena juurikin sen jonnii lasillisen jottain hyvää viiniä vaikka. tai sitten MINÄ ymmärsin väärin. mutta taas jos minä ymmärsinkin oikein,voi luoja...ryyppäystä,kännäystä taitaa olla monellekin täällä se saunaolutkin.

Vierailija
40/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me molemmat tissuttelemme lähes joka viikonloppu. Otamme lasilliset viiniä lounaalla ja päivällisellä, pari olutta lautapelien lomassa ja saunan yhteydessä. Puheestä ei kyllä yleensä huomaa kummallakaan mitään. Emme riitele tai riehu koskaan vaan meillä on hyvät fiilikset ja rento meno. Lapsiakin on, mutta eivät hekään vaikuta kärsineiltä. Fiksuja lapsia, joilla on rajat ja rakkautta, koulu sujuu hienosti ja kavereita riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi