Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläisitkö miehen kanssa, joka ryyppää viikonloput?

Vierailija
27.10.2011 |

Ei siis aamusta iltaan, vaan illalla. Ei väkivaltainen tai pahasti kännissä, vaan sellaista lupsakkaa touhua. Puheesta kyllä huomaa, että on juonut.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse minua, koska jää viikonloppuihin eikä riehu tms. Yleensä vain ottaa kaljaa ja istuu koneella katsoen elokuvia.

Vierailija
2/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta, enkä tuollaista esimerkkiä heille halua näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä olisi tuo tilanne!!!tällä hetkellä mies juo paljon enemmän :(

Vierailija
4/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kivaa ja rauhallista, ei tapella eikä riehuta.

Vierailija
5/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan todennäköisesti. Vaikka suuri osa tuollaista varmaan sietäisikin, niin mua alkaisi ärsyttämään todella paljon.

Vierailija
6/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä koskaan voi olla ilman, niin en voisi. Se voi vielä olla lupsakkaa, mutta se voi ajan kanssa karata käsistä.

Vierailija
7/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä elänytkään!

Lasteni ei tarvitse katsoa kenenkään kännäystä!

Vierailija
8/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää säännöllisestä ja jatkuvasta alkoholinkäytöstä muuten kuin ruokajuomana.

Vierailija
9/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankan viikon päätteeksi on mukava relata. Parhaimmalta olut tai viinilasillinen maistuu heti lenkin jälkeen.

Vierailija
10/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi urheilullinen vaimoni ei ole tuollainen nipo ja ottaa itsekin rankan viikon päätteeksi on mukava relata. Parhaimmalta olut tai viinilasillinen maistuu heti lenkin jälkeen.

Voisi ennemminkin kysyä: Heittäisitkö parista kaljasta nipottovan akan pihalle kuin leppäkeihään?

Vierailija
11/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse minua, koska jää viikonloppuihin eikä riehu tms. Yleensä vain ottaa kaljaa ja istuu koneella katsoen elokuvia.

Istuu viikonloput yksin tissuttelemassa ja katsomassa elokuvia? Sekö on hyvän parisuhteen mitta ettei mies riehu?

Ei riittäis mulle enkä haluaisi lapsille tuollaista isää.

Vierailija
12/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankan viikon päätteeksi on mukava relata.

Hyväksyn kyllä alkoholinkäytön, mutta en joka ikisenä vapaahetkenä.

Vierailija
13/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies enimmäkseen ottaa viikonloppuna, jos ottaa. Ja ensimmäisen korkkaa VASTA kun lapset on nukkumassa. Poikkeuksena 1 saunaolut, jonka juo saunoessaan. Ja ei haittaa, saatan itsekkin ottaa lasillinen viiniä tai oluen seuraksi. Meilläkin mies istuu yleensä koneella ja minä puran digiboxilta viikolla tulleita ohjelmia, joita en ole ehtinyt katsoa. Ei ongelmaa, kumpikin viihtyy. Ihme nipoja täällä taas. Huoh.

Vierailija
14/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en olisi huolinutkaan miestä, joka tarvitsee alkoholia. Karmeeta jos mies lemuaisi viinalle koko ajan ja olisi hölmö tumpelo kännipäissään, hyi kuvotus!

Vierailija
15/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan joka viikonloppuun, miettisin, että miksei voi katsoa leffaa selvinpäin? Miksei kestä arkea, perhe-elämää ilman, että aivot pikkuhiljaa sumenee? Jos on pakko juoda jotain, kävisikö alkoton juoma? Tuntuu hassulta, että pää pitää saada säännöllisesti sekaisin. Ei se mielestäni aikuisen, perheellisen kuvioon kuulu.

Vierailija
16/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kunnioita ihmisiä, joille viikonloppu tarkoittaa samaa kuin alkoholinkäyttö. Mua ärsyttäisi tosi paljon. Eri asia on satunnaiset juhlatilanteet tai 1-2 saunakaljaa.

Vierailija
17/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin että meillä olisi tuo tilanne!!!tällä hetkellä mies juo paljon enemmän :(

Vierailija
18/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viikollakin.

Vierailija
19/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkon käyttöä.

Juhlissa voi juoda pikku hilepyteen ja saunakalja on ok. Viikottainen juominen on ongelma, ellei kestä elämää muuten.

Jos työviikon jaksaa ajatuksella, että kohta saa juoda, niin huonoa on. Lapsille kauhea malli ja parisuhde kärsii takuulla toistuvasta ryyppäilystä.

Vierailija
20/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän miehen kanssa, joka ryyppää viikonloput ja viikollakin.

Anna mä arvaan: silloin harvoin kun se on selvänä, teillä on tosi kivaa. Ja rakkautta on edelleen. Ja se ei riehu eikä ole ilkeä ja on ihan hyvä isä. Tekee kuitenkin työnsä eikä aja kännissä.

Onnea elämällesi ja lastesi elämälle. Ne saavat tosi hienon kuvan parisuhteesta ja perhe-elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan