Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaajat, miten paljon olette laihtuneet???

Vierailija
27.10.2011 |

kertokaas nyt mulle teidän karppauksesta??!! mä olen karpannut kohta puoli vuotta enkä olen laihtunut grammaakaan, päin vastoin aloitin punttisalin samaan aikaan ja painoa nostanut 1,5kg, siis lihasta.

onko muille käynyt samalla tavalla, vai ovatko kaikki laihtuneet??

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden karppauksen aikana painoa lähti 13 kg. BMI oli alussa 25,4 ja kilojen karisemisen jälkeen 20,4. Lisäksi treenasin noin 5-7 h viikossa kamppailulajeja ym.

Vierailija
42/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin tuonne toiseenkin laihdutusketjuun kirjoitin, karppaamalla olen pudottanut tasan vuodessa 22 kg. Matka jatkuu vielä muutaman kilon verran :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 2009, painoa 73kg. Nyt 56kg, hyvä olo ja syöminen on helppo ja mukava osa elämää!

Vierailija
44/46 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on kaiken näköiset tutkimukset suoritettu mutta ei lääkäri muuta osannut sanoa kuin että on herkkä vatsa O_o alotin karppaamisen ja hyvin harvoin on enää ripulia, joka on ihan loistavaa! karpatessa minä ainakin syön esim pääruoaksi 200g jauhelihaa voissa paistettuna ja vaikka kukkakaalimuusin tai vokkivihanneksilla. 500g vihanneksia ois tarkotus vetää päivässä. laskin kalorilaskurilla useemman viikon nyt ja hh on ollu aluks alle 40g sitten välissä sielä 10-16g välil ja silloin ei ollut niiiin hyvä olo mutta het kun oon niit nostanut tähän 20-30 on taas ihan tosi hyvä olla. lisäilin tossa vaihees kun hh oli alhaisemmillaan, oliiviöljyä jokapaikkaan päälle mutta aiheutti moinen närästysahdistusta joten jätin sen vähemmälle. Aloitin myös Kotikuntoilun ja vedän tunnin punttitreenin päivisin. ja eilen pidin pienen hiilaritankkauspäivän joka taas laski painoa hitusen enempi aamuksi. kalorit menee siinä 1300-2300 välillä. lueskelin että jos paino jumittaa saattaa keho olla säästöliekillä liian pienistä kaloreista joten perus kalorien saannista esim 1300 lasketaan +11% ja syödään korkea kalori päivä sillä lukemalla ja taasen matalakalorinen päivä on tuo 1300 - 11% ja näin kroppa menee "sekaisin" ja poistus moinen säästöliekki.. ja tuo nyt on varmaan pienemmän ihmisen kalorimäärä kun itsellä kulkee hieman korkeemmalla :D

Vierailija
45/46 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset painavat 5 kertaa enemmän kuin läski. Mahuutko housut paremmin jalkaan?

Vierailija
46/46 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin karppauksen, vhh ruokavalion kaksi vuotta sitten. Paino alkoi tippumaan ollessani tuolloin n 88 kg. Pituutta 163 cm. Vuoden päästä oli painoa tippunut 28kg ja nyt on pari kiloa tullut takaisin. Oloni alkoi kohenemään heti alussa ja voin jättää lääkitystä pois. Olen dm2. Vatsan toiminta parantui, eli jatkuva ripuli pois. Mutta, kun viime keväänä aloin jostain syystä syömään kaksejä ja pullaa, alkoi ripuli pahana. Nyt olen ilman viljaa ja vehnä, mutta ripuli on vaivana useinkin. Kärsikö suoleni liiasta rasvasta vai mikä tuli, en tiiä. Karpatessa rasva laihduttaa, mutta täytyy kyllä sanoa että liika on liikaa vaikka läskiä lähti. Nyt en uskalla aamulla syödä mitään jos olen jonnekin lähdössä koska aamulla syömäni tulee parin tunnin päästä vesiripulina, ja sitä ei voi pidättää. Mietin, toimisiko suoleni hyvin, jos en välillä olisi sortunut valtavaan määrään vehnää ja viljaa.

Mutta diabeteksen sain lääkkeettömäksi ja verenpaine laski, yöuni parantui ja olo on kyllä kaikinpuolin ok. Paitsi äkilliset ripulit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä