Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan lapsiani, mutta jaksan heitä vain silloin kun nukkuvat =( ov

Vierailija
26.10.2011 |

Lapset ja perhe on tärkeintä ja rakkainta mitä minulla on, voisin antaa henkeni jokaisen heistä puolesta.

Miksen vaan jaksa arkea enää? Liian monta kertaa päivässä sanon sanat odota, ei nyt, älä viitsi, ole hiljaa, kysy isiltä, en ehdi, mene nyt jo siitä..

Siis aivan kamalaa, enkä tiedä mikä minuun on mennyt!! Sitten lasten nukkuessa käyn heidät vielä peittelemässä, suukottelemassa ja ymmärtämässä taas miten ihania he ovatkaan, miten hyvä meillä on (tai pitäisi olla).

Lupaan itselleni, että huomenna on aikaa ja jaksua jokaiselle ja kuitenkin aamulla sama jatkuu..Pidän heitä loitolla ja itseni reviirini sisällä..

Tätä ei nyt tietenkään ole koko aikaa, mutta ihan liikaa nykyään, joka päivä enemmän tai vähemmän.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama juttu. Odotan että kasvavat ja toivon että sitten kertoisivat semmoisia juttuja joita minäkin jaksan kuunnella hermostumatta. Takakireys on päällä melkein kokoajan, silloinkin kun yritän viettää laatuaikaa esim pelaamalla lasten kanssa.

Vierailija
2/2 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haloo, mulla on vain yksi lapsi!! E#i pitäisi olla niin rankkaa... Mutta minkäs teet - ehkä mussa ei vaan ole sitä "äiti-geeniä", joka auttaisi mua jaksamaan, rohkaisemaan, uhrautumaan, odottamaan,... rakastamaan pyyteettömästi. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän