Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan mukaan ihanneäiti vissiin tälläinen:

Vierailija
26.10.2011 |

- ei vauhkoa raskaudestaan (ei puhu siitä, käyttäytyy kuin ei olisikaan raskaana)

- ei pakkaa synnärille mitään mukaan (tai jos pakkaa, ihan minimimäärän ja vasta lähtiessä, eikä puhu siitäkään)

- ei imetä lastaan (imetys on sädekehän kiillottamista, imettäjät on imetyspropagandan uhreja, korvike on lapselle ihan yhtä hyvää, imetys etäännyttää miehen ja pilaa parisuhteen, imetys aiheuttaa epätasa-arvoa isän ja äidin vanhemmuuteen; sitä paitsi äiti tekee valinnat oma parhaansa mielessään, ei vauvan)

- käy ulkona jo kun vauva hyvin pieni (kts.ed.kohta)

- ei anna kiellettyä nimeä lapselleen (j-alkuiset; c-kirjaimen sisältävät; liian harvinaiset; liian yleiset; itsekeksityt; palstalta kysellyt; liian ulkomaalaiset jos sukunimi suomalainen)

- ei anna miehen tulla mukaan neuvolaan/lääkäriin (uusavuttomuutta ja liian perverssiä, mies haluaisi kuitenkin vain katsella mahd.imettävien tissejä)

- kouluttaa lapsensa jo ihan pienestä (vauva nukkuu omassa huoneessaan yöt läpi heti synnäriltä tultaessaan; ei tarvita kodin babyprooffausta kun jo ryömivä tietää mihin saa mennä; vauva osaa käyttäytyä ravintoloissa jo 1v, muuten on oikein kaataa mukillinen jäävettä niskaan; ei tarvita valjaita eikä autoa tarvitse pysäköidä kaupan lähelle koska lapsi osaa jo heti kävelemään oppiessaan pitämään AINA äitiä kädestä)

- tekee ruoat aina itse, luomu-tuotteista

- ei osta lapsille liian kalliita eikä liian halpoja vaatteita liikaa eikä liian vähää

- menee aikaisin töihin sillä kotiäiteys on äiti-myytin ylläpitämistä, lapsi tarvii päiväkotia tai siitä tulee kaveriton epäsosiaalinen luuseri eikä päiväkotiin saa viedä lapsia ellei molemmat vanhemmat ole töissä

- sen mies ei käytä alkoholia eikä käy koskaan missään ilman vaimoaan

- on ehdottomasti naimisissa, avoliitto on väärin lasta kohtaan

MITÄ MÄ UNOHDIN LISTASTA?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tulee omillaan toimeen hoitovapaiden yms muiden ajan (mies pitää omat rahansa, lapsihan ei kuulu mitenkään mieheen)

- tekee kaikki kotityöt ja hoitaa lapset, koska mieshän on töissä, joten hänen ei tarvitse tehdä mitään kotona

Vierailija
2/7 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tulee omillaan toimeen hoitovapaiden yms muiden ajan (mies pitää omat rahansa, lapsihan ei kuulu mitenkään mieheen)

- tekee kaikki kotityöt ja hoitaa lapset, koska mieshän on töissä, joten hänen ei tarvitse tehdä mitään kotona

ja se osaa olla yhtä aikaa kotiäiti ja töissäkäyvä äiti :)

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa olla liian nuori äiti eikä myöskään liian vanha

Vierailija
4/7 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on epäonnistuminen, jos ei imetä...

Vierailija
5/7 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan täällä, sekin on uusavuttomuutta

Vierailija
6/7 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamma on itsekäs jos haluaa iltaisin panna nukkumaan rauhassa ja panee lapsensa nukkumaan omaan sänkyyn. Ihan pelsepuupista on mamma jos haluaa seksiä harrastaa miehensä kanssa iltaisin omassa sängyssä.

Pikemminkin se menee näin päin. Ja alkoholia maistellaan lasten näkösillä, koska kaikki absolutistit on sairaita ja teennäisiä. Lapsi menee pilalle, ellei sille osteta sidukkaa mamman toimesta 15v.

Minä olen pikemminkin näin päin lukenut nämä hyvän äidin kriteerit täältä.

Vierailija
7/7 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamma on itsekäs jos haluaa iltaisin panna nukkumaan rauhassa ja panee lapsensa nukkumaan omaan sänkyyn. Ihan pelsepuupista on mamma jos haluaa seksiä harrastaa miehensä kanssa iltaisin omassa sängyssä.

Pikemminkin se menee näin päin. Ja alkoholia maistellaan lasten näkösillä, koska kaikki absolutistit on sairaita ja teennäisiä. Lapsi menee pilalle, ellei sille osteta sidukkaa mamman toimesta 15v.

Minä olen pikemminkin näin päin lukenut nämä hyvän äidin kriteerit täältä.

eikä öisin saa imettää, unikouluun vaan. Siis palstan mukaan.