Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemuksia hyvästä erosta? Haluan erota, ei ole mitään sytä, mutta mies kyllästyttää.

Vierailija
26.10.2011 |

Juu, tiedän olevani itsekäs.

Lapsia on kaksi, molemmat ala-asteella.

Mutta kun mies on poissa vaik matkoilla, silloin mun ja lasten arki sujuu paremmin ja helpommin.

Het kun mies tulee kotiin, kaikki on taas raskaampaa ja jotenkin ankeampaa.

Ei miehessä mitään varsinaista vikaa ole, mutta kaikki vaan tuntuu sujuvan kivemmin kun ei ole kuvioissa.

Mitenkäköhän paljon lapset kärsisivät erosta? Jos se sujuisi ilman riitoja ja voisimme sopia tapaamisista ja sen sellaisista?

Kellään kokemuksia hyvästä erosta?

En ole etsimässä uutta miestä, haluan vaan tästä yhdestää eroon kun se jollakin selittämättömällä tavalla tekee elämästä jotenkin ankeampaa.

Kamalan vaikea tätä tunnetta on selittää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko, että miehesi on paljon poissa. Eipä siis hänkään halua jakaa arkea kanssasi/kanssanne. Jos työ on tärkeämpi kuin perhe ja vie pois, niin on sekin jo valinta.

Perheen elättäminen onkin se rikos ja saatanallinen valinta, jolla aina perustellaan lasten viemistä pois isältä.

Vierailija
22/22 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tämä tilanne. Ilmoitin haluavani erota. Mies viikot poissa. Ehdotin, että asun lasten kanssa kun mies poissa ja muuten menen omaan asuntooni. Lasten ei tarvitse vaihtaa kotia.

Mies suhtautunut asiaan ok. Olen helpottunut kun sain kerrottua. Koen muuttu eeni rauhallisemmaksi, kireys ja kiukkuisuus hävisi.

Olemme 20 liiton aikana käyneet pariterapiassa 3 otteeseen. Olen yrittänyt asennoitua ja muuttaa itseäni. Nyt viimeisen vuoden aikana kaikki on tuntunut lopulliselta, en vain jaksa. Joskus homma ei kertakaikkiaan toimi.

Toivon, että erovaiheen jälkeen pysyisimme ystävinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi