Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämelle, Montako vastausta sait deitti-ilmoosi viikossa? Oliko kuva?

Vierailija
04.11.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia on tullut jotain 15 varmaan. Nyt ei ole ilmoitusta. Pitäisikö laittaa testin vuoksi?

Vierailija
2/5 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ilmoitus kolmisen kuukautta ja kokonaisuudessaan viestejä tuli lähes 900. Profiilikuvan laitoin kuukauden jälkeen, sitä ennen oli kuva-albumi jonka lähetin tarvittaessa kysyjälle.

Mieskin löytyi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyse oli ihan väärinymmärryksestä; mun animaatiohahmo törötti profiilissa ilkosen alasti, kun en ollut hoksannut pukea sitä. :)

En laittanut kuvaa sen jälkeenkään, mut laitoin profiilille sentään vaatteet päälle. Sain noin kymmenen vastausta. Ehdin olla netissä n. 3 kk ja löysin sieltä nykyisen mieheni (kymmenen vuotta yhdessä).

Vierailija
4/5 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 hyvää

Joillakin palstoilla miehet on 10 vuotta vanhempia, jotka kiinnostuvat. Mitään todellista aarretta en koskaan sieltä löytänyt. Enimmäkseen kauheaa kuraa.

parissa vuodessa deittailin kahta. Molemmat ihan sekoboltseja.

Ei ikinä koskaan milloinkaan enää. Onneksi kulta tuleekin kohta kylään. Pokasin sen baarista, enkä palauta takaisin markkinoille.

Mä olen mieluummin koko lopun ikää yksin, kuin enää koskaan kokeilen nettideittailua!!!

Vierailija
5/5 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut yhtään vastausta kuukaudessa, vaikka profiilissa oli hyvä kuva, ulkonäkö ihan ok ja olen normaalipainoinen.

M41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi