Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua luonnokiharista hiuksista "kärsivälle"!

Vierailija
25.10.2011 |

Mulla on aina ollut luonnokiharat hiukset. Raskausaikoina hiukset voi hyvin ja kasvoi pituutta. Imetysaika taas suoristi hiuksia, joten sain pitkään nauttia kauniista hiuksista.

Nyt kun imetyksen lopettamisesta on kulunut jo reilu puoli vuotta alkaa hiukset kihartumaan aivan säkkärälle. En saa alimpia hiuksia suoristettua edes suoristusraudalla (tai sitten en vaan osaa). Päällimmäiset hiukset ei mene niin säkkärälle, mutta hiukset on hamppuisen näköiset ja ruman näköisesti kiharat. Lisäksi kun alimmat hiukset menee niin kiharalle niin ne nostaa päällihiukset korkeammalle ja päällimmäiset hiukset näyttää pidemmiltä.

Kampaajalle varaan kyllä ajan, mutta en ihan heti pääse.

Osaisiko kukaan auttaa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannon tän tuotteen nimeen! Tosi helppo suihke, ja toimii munkin käkkäräpäässä, vaikka ensin olin kovin skeptinen. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
22/29 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytänyt kovinkaan montaa kampaajaa, jotka oikeasti osaisivat leikata luonnonkiharalle hyvän kampauksen. Useimmat menevät täysin metsään leikkauksiensa kanssa. Eräälle kampaajalle mä valitin pörhöttymistä ja tämä lupas hoitaa asian. Lopussa föönäs mun hiukset ilman harjaa, tiesin mitä tuleman pitää joten en sanonut mitään. =) Sen jälkeen yritti suoristusraudalla saada mun hiuksia suoraksi siinä onnistumatta. Hieman oli akka nolona enkä tosiaankaan mennyt siihen paikkaan toista kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaan ajan kampaajalle ja uusi hiusmalli on siis löydyttävä. Hyvän kampaajan löytäminen onkin sitten haaste. kaikki kampaajat ei osaa leikata luonnonkiharia hiuksia.

Tutustun myös noihin tuotteisiin. On pakko löytää uudet tuotteet, jotta pystyy näiden hiusten kanssa elämään!!!

ap

Vierailija
24/29 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytänyt kovinkaan montaa kampaajaa, jotka oikeasti osaisivat leikata luonnonkiharalle hyvän kampauksen. Useimmat menevät täysin metsään leikkauksiensa kanssa. Eräälle kampaajalle mä valitin pörhöttymistä ja tämä lupas hoitaa asian. Lopussa föönäs mun hiukset ilman harjaa, tiesin mitä tuleman pitää joten en sanonut mitään. =) Sen jälkeen yritti suoristusraudalla saada mun hiuksia suoraksi siinä onnistumatta. Hieman oli akka nolona enkä tosiaankaan mennyt siihen paikkaan toista kertaa.

Vierailija
25/29 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aineista olla apua myös meidän kaksivuotiaalle? Tytöllä on syntymästään saakka ollut säkkärä mutta hentoinen tukka joka menee helposti takkuun. Selvittely on yhtä huutoa.

Olen kysynyt hoitotuotteita kahdeltakin kampaajalta ja ostanut heidän suosittelemiaan tuotteita, joista toinen oli lapsille tarkoitettu paketti shampoota, hoitoainetta ja hoitosuihketta ja toinen ihan aikuisille tarkoitettu selvityssuihke. Ei mitään apua. En haluaisi kyniä tytön tukkaa lyhyeksi...

Vierailija
26/29 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niistä ole mitään apua vähänkään luonnonkiharalle hiukselle.

Vierailija
27/29 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans ihan säkkärä tukka. Käytän samoja aikuisten kiharille tarkoitettuja tuotteita kuin itsellänikin. Pieniä määriä ja kunnon hoitoaine, tarvittaessa myös hoitosuihke. Lasten miedot shampoot ainoastaan kuivatti pojan hiuksia entisestään ja oli sellainen pikku puudeli. Eli kunnon tuotteet, tarpeeksi hoitoainetta ja kosteutusta. Yksi halpa ja helppo ensiapu sille säkkäryydelle on, kun laitat itsellesi käsivoidetta ja sitten pyöräytät lapsen hiuksiin kevyesti jämät käsistäsi.

aineista olla apua myös meidän kaksivuotiaalle? Tytöllä on syntymästään saakka ollut säkkärä mutta hentoinen tukka joka menee helposti takkuun. Selvittely on yhtä huutoa.

Olen kysynyt hoitotuotteita kahdeltakin kampaajalta ja ostanut heidän suosittelemiaan tuotteita, joista toinen oli lapsille tarkoitettu paketti shampoota, hoitoainetta ja hoitosuihketta ja toinen ihan aikuisille tarkoitettu selvityssuihke. Ei mitään apua. En haluaisi kyniä tytön tukkaa lyhyeksi...

Vierailija
28/29 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pakko mennä aina muodin mukaan? Itselläni on luonnonkiharat hiukset, joiden annan kihartua ihan rauhassa. Lisään vielä kiharuutta, kun kastelen päälimmäiset hiukset ja puristelen ne kiharoiksi ja annan kuivua.

Olen luopunut haaveista olla suoratukkainen, ja nautin nyt täysillä kiharoistani. Paul Mitchellin hiuksiin puristeltava muotoilutuote on tosi hyvä. En juuri koskaan föönää tukkaa, tuo tuote nopeuttaa kuivumista.

Samoin hiuksiin suihkutettava hoitoaine, mulla bc:n kosteuttava on myös ihan ykköstuote.

Marketin hoitoaineet eivät ole riittävän kosteuttavia.

Käyn myös kampaajalla 5-6 viikon välein. Latvat vaan menee kehnoon kuntoon.

Vierailija
29/29 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pakko mennä aina muodin mukaan? Itselläni on luonnonkiharat hiukset, joiden annan kihartua ihan rauhassa. Lisään vielä kiharuutta, kun kastelen päälimmäiset hiukset ja puristelen ne kiharoiksi ja annan kuivua.

Olen luopunut haaveista olla suoratukkainen, ja nautin nyt täysillä kiharoistani. Paul Mitchellin hiuksiin puristeltava muotoilutuote on tosi hyvä. En juuri koskaan föönää tukkaa, tuo tuote nopeuttaa kuivumista. Samoin hiuksiin suihkutettava hoitoaine, mulla bc:n kosteuttava on myös ihan ykköstuote. Marketin hoitoaineet eivät ole riittävän kosteuttavia. Käyn myös kampaajalla 5-6 viikon välein. Latvat vaan menee kehnoon kuntoon.

En ole laittanut aikuisten aineita kemikaalien takia. Olen ennen pesua laittanut vauvaöljyä. Pesen lapse tukan korkeintaan kerran viikossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä