Oletteko jo miettineet joululahjoja vanhemmillenne/isovanhemmille?
Kommentit (7)
isovanhempia ei ole enää:( (kummankaan puolelta, viime keväänä haudattiin viimeinen)
Lapsille joo, jotain yhteistä isompaa reissua saa nähdä mitä saan aikaiseksi.
Miehelle en tiedä vielä mikä ois se juttu.
En halua ostaa kaikkille kasapäin tavaraa vaan jotain järkevää.
Tosin me ei osteta lahjoja kuin lapsille.
Muille en sitten tiedäkään vielä. Anopille on usein hankittu joku kaunis huivi, tossut tms käyttöjuttua koska hän omistaa laajat kokoelmat kaikenlaista rihkamaa.
paitsi lapsille ehkä jotain pientä. Yhteiseksi joululahjaksemme on sovittu 3 viikon matka Karibialle, joten perinteistä joulua ei muutenkaan tule.
on olleet mun lähipiirissä arvostettu juttu:) Olen siis itse antanut mm tuttaville joille on lapsia, lahjakortin "Saat 5tunnin lastenhoidon" Miehelle jtn speciaalia;), Nuorillekkin varmasti keksii jotain. Mm. tarjoat leffa-illan (nuoren valitsemassa seurassa.) Sitten kuoreen esim hesen lahjakortti, leffalippu ja 5€ leffaherkkuihin. Vielä kun hankkii sarjaliput,niin voi paketteja tehdä useamman. Ystäville olen antanut itse tehtyjä lahjakortteja joulukortin mukana. "Tarjoan seuraavat kahvit, kun tavataan." On olleet tykättyjä lahjoja sen tavaranpaljouden ohella :D
miehelle yksi lahja tyyliin kirja tai cd. Lapsille on sitäkin enemmän miettimistä, mistä repiä rahaa monen teinin lahjahankintoihin jne.