Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olette roneet ja luopuneet kauniista kodistanne?

Vierailija
23.10.2011 |

Harmittiko eron jälkeen? Entä miten olette luopumisen jälkeen saaneet? Päteekö tähän sen saat mistä luovut sanonta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleenkään, kun eksän kanssa erottiin. Mä jäin tähän asumaan ja hankin hyvän lakimiehen, joka maksatti eksällä melkein koko asunnon.

Vierailija
2/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittemmin olen tosin rakentanut 2. aviomieheni kanssa vielä kauniimman kodin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei olisi varaa asua tässä yksin.

ap

Vierailija
4/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäni aikana kaksi kertaa alottanu tyhjästä, kun on tullut ero. Nyt asun vuokralla enkä muuta tästä kuin omaan. Enää se en ole minä (jos nyt joskus parisuhteeseen erehdyn) joka lähden.

Vierailija
5/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tulee mieleen, että noi jotka jäävät asumaan vanhaan asuntoonsa, asuvat kerrostalossa... Mulla ainakaan ei olisi varaa kustantaan yksin omakotiasujan elintasoa. Meillä pelkästään lämmitys vie talven pakkasilla 10 euroa PÄIVÄSSÄ. Aika hurjaa olisi maksella yksin palkastaan 2 kuukauden sähkölaskuja, jotka ovat siellä 600 euron paremmalla puolella. Ja sitten tulevat vielä kaikki muut laskut päälle. Mutta kaksin onnistuu.

Meillä ei mieskään selviytyisi yhden palkalla talomme kustannuksista. Ainakin meidän koti on ihan selkeästi sellainen, että se vaatii kahden ihmisen palkan, jossa siinä voi asua.