Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä soitin saa sinut haltioitumaan ja pakahtumaan ihastuksesta?

Vierailija
23.10.2011 |

jos soittaja osaa soittaa hyvin... onko sellaista soitinti?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scotland is free

Vierailija
22/40 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nyt ainakin. Saksofonin ääni on aivan upea! Itse olen soittanut 20 vuotta pianoa, joten se on myös mieluinen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi soitin pitää valita. Jos on oikein hyvä piano ja soittaja niin ei oo sen voittanutta.

Vierailija
24/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutkin vasket.

Vierailija
25/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua alkaa itkettämään ja nousee iho kananlihalle kun kuuntelen kunnon saksofonin soittoa. Se on äärimmäistä sisuskalujen shiatsua.

Vierailija
26/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harppu, sello, piano, kitara..



enemminkin se tunne mikä välittyy kun soittaja eläytyy, ja osaa tietenkin soittaa :)



soittimia joista en pidä kauheasti on viulu poikkihuilu ja vaskipuhaltimet (sellaisenaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pianoa haluaisin itse osata soittaa. Eric Clapton kitaroineen on sekin ihan kiva yhdistelmä.

Vierailija
28/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkihuilu, harppu, urut, sello, didgeridoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten tykkään säkkipillin äänestä, ja sellaisesta soittimesta minkä nimi on mongolialainen hevosenpääviulu :)

Uruistakin, mutta riippuu tosi paljon mitä niillä soitetaan.

Joo, hevosenpääviulu tosiaan on todella upeaääninen. Vähän rosoinen sointi antaa tunnetta.

Lisäksi näin kontrabassoa soittavana myös kontrabasso herättää tunteita.

Vierailija
30/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä myös saksofoni ja jossain määrin myös piano.



Jos joku osaa räväyttää oikein eläytyen oikeaa mustalaismusiikkia alttoviululla, olen myyty. Pikkarit kostuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti piano. Viulukin ok, mutta pianoa voittanutta ei ole.

Vierailija
32/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kitaraa soittava mies on vain niin seksikästä kuin olla ja voi. Ja tietty kitara myös kuulostaa hyvältä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat saksofoni ja rummut.

Vierailija
34/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos soittaja on poikkeuksellisen hyvä. Soitin on silloin vain ilmaisun väline.



Helpoiten tämä reaktio kuitenkin syntyy, jos soitin on marimba, banjo, pedal steel, rummut tai sello. Taidokas pedal steel-kitaran soitto saa kyyneleet silmiin, siinä on jotenkin niin sydäntä ravisuttava soundi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten tykkään säkkipillin äänestä, ja sellaisesta soittimesta minkä nimi on mongolialainen hevosenpääviulu :)



Uruistakin, mutta riippuu tosi paljon mitä niillä soitetaan.

Vierailija
36/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkihuilu, piano ja viulu. Toki kappaleen pitää olla myös koskettava, pelkkä hyvä soitto ei ihan riitä. Paitsi ehkä poikkihuilussa, se kuulostaa ihanalta joka tapauksessa.

Vierailija
37/40 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat saa ihon ihanasti kananlihalle ja selkäpiin värisemään...

Vierailija
38/40 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ykkönen on VIULU.

Toisena sitten mandoliini, banjo sekä dulcumer (tms.).

Vierailija
39/40 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ykkönen on VIULU. Toisena sitten mandoliini, banjo sekä dulcumer (tms.).


Poikkihuilu

Säkkipilli (tämä voisi oikeasti jakaa ykkössijan)

Didgeridoo

Vierailija
40/40 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin saksofonia ei kuule tarpeeksi usein!



Aiemmin naapurissamme asunut alle parikymppinen poika soitti yhtenä kesänä saksofonia sisällä, josta ääni kantautui parvekkeen kautta meille.



Oli ihanaa istua lämpimänä kesäiltana parvekkeella ja kuulla hyvää soitantaa. Ihan kuin olis ollu jossain ulkomailla! Jazz vain raikasi!