Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitajat, niksejä menkkavahinkojen estämiseksi!

Vierailija
21.10.2011 |

Elikkä, tänään sattui se, mikä ei sais tapahtua. Olin töissä, valkoinen hoitaja-asu päällä niinkuin aina... Menkat alkoi eilen, ja normitamppoonilla olin liikkeellä. Kattelin vähän kelloa, että koska olis vaihdon aika..

No, tuli tilanne päälle, enkä päässyt vessaan. Yht äkkiä tunsin sen pulpahtavan tunteen kun tulee läpi. Huusin hiljaa hoosiannaa, ja toivoin että olis väärä hälytys menossa. Kun sitten pääsin vessaan, huomasin että valkoisissa housuissa oli sievä menkka-tahra. Ei onneksi mikään armottoman iso, mutta kuitenkin..!

Pitäiskö olla aina tyyliin tamppooni+ side töissä? Kuinkas te teette? Onko jotain superniksejä että sama ei toistu ENÄÄ IKINÄ? :D

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän napakoita legginsejä työhousujen alla ja myös kotona nukkuessa kun oikein valskaa. Ne pitää siteet niin hyvin paikoillaan ettei ainakaan ohivuotoja tule.

Vierailija
42/48 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos laittaa kaksi peräkkäin, eikö se "saumakohta" tule juuri siihen kaikkein kriittisimpään kohtaan?

PS. Kestositeitä voi ommella itse juuri sen kokoiset superhypersiteet kuin tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on se tuplatamponi + phs. Eli kaksi tampaxia kerrallaan.

Vierailija
44/48 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplasuoja

Vierailija
45/48 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaille vuotopäiville mulla on oikeasti triplavarmistus eli vielä menkkapikkarit. Ikinä ei tiedä, pääseekö vessaan silloin, kun tarvisi.

Vierailija
46/48 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukuppi

Vierailija
47/48 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksejä ei ole mutta voit lohduttautua sillä että jokaisella jolla on ollut menkat, on tapahtunut tuo jossakin tilanteessa :D Oma (kyseenalainen) ennätykseni oli käydä vaihtamassa kolmet housut saman vuoron aikana. Silloin tuli jo mieleen hakea tamponin lisäksi pantsit (virtsankarkailuun tarkoitettavat alushousut). Myös lääkärillämme on sattunut vahinko jolloin takin taustassa helotti punainen läiskä. Lääketiede ja hoitoala on siitä armollista että kaikki tietää mistä on kyse eikä kukaan jaksa sitä nolostella. Eritteiden kanssa kun on päivittäin tekemisissä on kuukautisveri niistä vain yksi. 

Vierailija
48/48 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi ja menkkapikkarit