Pojalle nimeksi Mark?
Kommentit (17)
Jos on perinteinen Virtanen niin ei sovi sitten alkuunkaan.
No.. Ei ole Virtanen, muuta siihen suuntaan..
ja muutenkin Markus tai Marko mukavampi nimi ja kansainvälisiä kumpikin.
sukunimi mikä hyvänsä. Tosin, voit varautua "I've got a question, Mark" -läppiin...
...yleensä suomen kielesssä kahdentuu puheessa nimet, joissa on vain yksi tavu. Esim. Jens on Jenssi tai Stig Stigu, Klaus Klaussi ja niin edelleen. Eli Mark todennäköisesti tulee olemaan Markki tai Markku joillekin puhujille.
sukunimi mikä hyvänsä. Tosin, voit varautua "I've got a question, Mark" -läppiin...
Mitäs nuo läpät on?? En ookkaan kuullut
mutta vääntyy tietenkin puhekielessä Markiksi helposti, tyyliin meidän Markki. Mutta so what.
jos sukunimi ei ole ihan tavallinen suomalainen Virtanen niin miksipä ei? Muuten tykkäsin, että Markus sopisi paremmin.
opetettiin suomen tunnilla etta suomalaiset etunimet paattyvat vokaaliin.
Osaatko ap englantia itse?
Muuta kuin tuon Mark-nimen verran..
opetettiin suomen tunnilla etta suomalaiset etunimet paattyvat vokaaliin.
entäs Elias, Armas, Niklas, Mikael ja vielä monta tusinaa suomailaista nimeä jotka eivät pääty vokaaliin???
Muuta kuin tuon Mark-nimen verran..
Joo, osaan, mutten ole koskaan kuullut tuollaista läppää. Minulla on kysymys Mark..? En tajua..
Muuta kuin tuon Mark-nimen verran..Joo, osaan, mutten ole koskaan kuullut tuollaista läppää. Minulla on kysymys Mark..? En tajua..
Mitä tarkoittaa englannin sana 'question mark'?
Muuta kuin tuon Mark-nimen verran..Joo, osaan, mutten ole koskaan kuullut tuollaista läppää. Minulla on kysymys Mark..? En tajua..
Mitä tarkoittaa englannin sana 'question mark'?
Kysymysmerkkiä? En silti ymmärrä..
Vai laitoitko jonkun muun nimen?