Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi meisän vauvat on aina sairaita heti syntymän jälkeen??

Vierailija
21.10.2011 |

1 lapsi ei syönyt, sai pakko syöttää. Sairaalassa tarkkailussa. Sekä leikattiin 2 nivustyrää ja sydämessä oli vsd 3mm ja 1mm. Nyt ikää 9v.

2 lapsi virtsatiet ja munuaiset tulehtu1 2vkon iässä. Nyt 7v.

3 lapsi nestettä korvissa ekan vuoden, 3kk vesirokko, myöhemmin infektioastma, vieläkin 5v.

Nyt 2 viikon ikäinen vauva lähti just isän kans lääkäriin. Mä en enää oikeesti jaksa!!!!!!!!!!!!!

Vieraat toi meille flunssan viikko sitten. Nyt kaikki isommat lapset viikon ollut flunssassa. Vauva on ihan väsynyt, veltto. Voi Vitt.!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurelta osin geneettistä.

Vierailija
2/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin mennyt hyvin teillä. Mun kaikki kolme lasta ovat myös sairastaneet heti syntymän jälkeen. Esikoisella verenmyrkytys, keskimmäisellä kaamea räkätauti, kuopuksella jokin bakteeri-infektio.

Vierailija
4/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 mm ja 1 mm VSD:t eivät merkitse yhtään mitään, kuten hyvin tiedät. Ei myöskään "neste korvissa ekan vuoden". Oikeastaan sairas lapsistasi on ollut vain se virtsatieinfektion sairastanut.

Ilmeisesti et imetä, jos kerran 2 vkon ikäinen lähtee kipeänä sairaalaan isänsä kanssa. Kannattaisi ehkä, koska sanovat korvikefirmat mitä tahansa, korvikemaidossa ei ole vasta-aineita eikä kasvutekijöitä, jotka ovat tärkeitä immuunipuolustuksen kehittymiselle. Lisäksi on valitettavasti niin, että vaikutat aika ääliöltä, onkohan teillä muuten toi lasten hoito missä mallissa?

Vierailija
5/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi joutui ekoiksi päiviksi lastensairaalaan hengitysvaikeuksien vuoksi. Sitten on ollut korvakierrettä, verisuonikasvaimia, karsastusta, oikomishoitoja, keuhkokuume, allerginen iho koko ajan, munuaisvika yms. Mun mielestä lapsi on kuiteskin suht terve ja elää normaalia elämää.

Vierailija
6/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kun huvittaa. Jos on aina halunnut useita lapsia, ei kai sitä voi tietää et syntymän jälkeinen aika on vaikeaa. tai onko se peruste jättää lapset tekemättä?? ei mun mielestä.

Ohikulkija

Vierailija
7/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleinen sairaus, kyllä vauva siitä nopeasti paranee! Onhan se aina ikävää jos vauva on sairas...mielluummin ne vaivat ottaisi vaikka itselle. jaksamista ja onnea tulevaan, toivotaan ettei vakavempia sairauksia tule pikkuiselle.

Vierailija
8/8 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi vsd on pieni, ei aiheuta mitään. nivustyräleikkaukset on ihan pikkunakki, meilläkin tehty yhdelle lapselle 2 kpl. mun mielestä teillä on kuitenkin paremmin asiat kuin monella muulla. lapset sairastaa, niin se vaan on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi