Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iski pikku2paniikki", minua työpaikkahaastattelee tänään

Vierailija
21.10.2011 |

eräs rehtori ja erehdyin googlettamaan hänestä tietoja.

Kys hra on fil.maisteri ja fyssan/matikan opettaja koulutukseltaan, pedagoginen tutori jossakin firmassakin ja kirjoittanut jonkun fyssan ainekirjasarjan kouluihin parin muun kanssa.

Eihän se pidä minua, koulunkäyntiavustajaksi hakevaa, minään...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rehtorilla on korkeakoulututkinto ja suurin osa on jonkun aineen opettaja hallinnollisyen opintojensa lisäksi... Ap, mulla on sulle pelottavia uutisia: ihmsillä joiden kanssa tulet tekemään töutä, on todennäköisesti / toivottavasti KAIKILLA korkeakoulututkinto!!! He ovat nimittäin Opettajia!!! :OOO Fil.maist. on varmaan tyypillisin tutkinto opettajilla.

Anteeksi, olen ilkeä mutta ihmettelen että asia on oikeasti yllätys koulunkäyntiavustajalle??

Vierailija
22/23 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rehtorilla on korkeakoulututkinto ja suurin osa on jonkun aineen opettaja hallinnollisyen opintojensa lisäksi... Ap, mulla on sulle pelottavia uutisia: ihmsillä joiden kanssa tulet tekemään töutä, on todennäköisesti / toivottavasti KAIKILLA korkeakoulututkinto!!! He ovat nimittäin Opettajia!!! :OOO Fil.maist. on varmaan tyypillisin tutkinto opettajilla.

Anteeksi, olen ilkeä mutta ihmettelen että asia on oikeasti yllätys koulunkäyntiavustajalle??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap nyt saa kulkea siellä koululla sortseissansa ja narutopissansa jalkahiki lemuten :) Kyllä rehtori tykkää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän