Iski pikku2paniikki", minua työpaikkahaastattelee tänään
eräs rehtori ja erehdyin googlettamaan hänestä tietoja.
Kys hra on fil.maisteri ja fyssan/matikan opettaja koulutukseltaan, pedagoginen tutori jossakin firmassakin ja kirjoittanut jonkun fyssan ainekirjasarjan kouluihin parin muun kanssa.
Eihän se pidä minua, koulunkäyntiavustajaksi hakevaa, minään...
Kommentit (23)
että rehtorilla on korkeakoulututkinto ja suurin osa on jonkun aineen opettaja hallinnollisyen opintojensa lisäksi... Ap, mulla on sulle pelottavia uutisia: ihmsillä joiden kanssa tulet tekemään töutä, on todennäköisesti / toivottavasti KAIKILLA korkeakoulututkinto!!! He ovat nimittäin Opettajia!!! :OOO Fil.maist. on varmaan tyypillisin tutkinto opettajilla.
Anteeksi, olen ilkeä mutta ihmettelen että asia on oikeasti yllätys koulunkäyntiavustajalle??
ap nyt saa kulkea siellä koululla sortseissansa ja narutopissansa jalkahiki lemuten :) Kyllä rehtori tykkää...
että rehtorilla on korkeakoulututkinto ja suurin osa on jonkun aineen opettaja hallinnollisyen opintojensa lisäksi... Ap, mulla on sulle pelottavia uutisia: ihmsillä joiden kanssa tulet tekemään töutä, on todennäköisesti / toivottavasti KAIKILLA korkeakoulututkinto!!! He ovat nimittäin Opettajia!!! :OOO Fil.maist. on varmaan tyypillisin tutkinto opettajilla.
Anteeksi, olen ilkeä mutta ihmettelen että asia on oikeasti yllätys koulunkäyntiavustajalle??